Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)

Go down 
+2
Nuggie
Isabella
6 deltagere
ForfatterBesked
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 3:16 pm

Lige for tiden Spammer jeg lige RG med masser af billeder.
Jeg kan bare ikke lade vær. Razz

Jeg havde været hjemme hos forældrene fordi min kamera-oplader var forsvundet og min søster havde en oplader magen til min jeg kunne bruge.
Da jeg ikke havde tålmodighed eller tid nok til at vende på at mit kamera blev opladet. Lånte jeg mine forældres i stedet.
Det var et perfekt vejr og solen stod lige som den skulle...så bruges skulle det.

Jeg havde lige fået lavet Faceup på Eric og Dennie så det var jo en fantasisk grund til at tage billeder.
Det var mine første rigtige Faceups.
Jeg syntes at mine billeder blev rigtig gode. Der er heller ikke gjort noget ved dem overhovedet.

Dennie har en forkert Wig på, men jeg kunne ikke lige finde den rigtige Wig til ham. :S
Dog er den rigtige fundet igen (havde lagt den i dukketasken, som jeg åbenbart ikke havde tjekket ordenligt i gennem da jeg ledte hehe)

Dakota skulle jo også lige meget. Syntes hun trængte til lidt opmærksomhed.

I er meget velkommen til at give Kretik eller bare sige jeres mening omkring billederne i det hele taget.

1)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6048

2)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6060

3)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6052

4)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6187

5)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6037

6)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6030

7)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6089

Cool
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6112

9)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6076

10)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6099

11)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6122

12)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6163

13)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6128

14)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6133

15)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6170

16)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6183

17)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6195

18)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6198


Bonus billeder:

19)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6225
Dennie, Eric og Jeg(Isabella)

20+21)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_5994
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6012
Mine To hunde Freja(øverst) og Molly(nederes) De nød godt at min lille billede-tagnings-tur.
De var med ude at gå over på skolen der lægger lige overfor hvor jeg bor. To søde piger var også der over, som så legede med dem i mens jeg tog billeder.
De syntes mine dukker var flotte og sprugte om det var billeder til noget tøj der ville komme ud i butikker. hehe

22)
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) IMG_6238
Solnedgang. JEg tog dette som det sidste billede inden jeg tog hjem. Kunne ikke stå for det. Det var bare smukt.
Så jeg syntes at jeg ville dele det med jer også.


undskylde for allerede billederne, men jeg havde gjort hvad jeg kunne for at det ikke skulle blive så mange, men det var svært.

Hope You All Joyed Them.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Nuggie

Nuggie


Antal indlæg : 130
Age : 31
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 6:45 pm

Mmh.. ! Savle savle!! Razz'
Really like doll nr. 2!! ;3
Ihh!! Men alle er smukke og lækre..! Lige til at spise!! ;3 PAS PÅ!!! x3 Haha...!
'Godmorgen, jeg tåger' x3
Tilbage til toppen Go down
RainyXday

RainyXday


Antal indlæg : 102
Age : 29
Geografisk sted : Sønderjylland - Gram
Registration date : 05/07/09

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 3:23 am

Uhhh... Elsk på dem... ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 7:48 pm

Dejligt med mange og FORSKELIGE billeder! Det er noget jeg mest elsker! x'3
Det er nogle flotte faceups! og flotte vidunderlige billeder..

AW! hunde! OwO <3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 2:57 am

hvor er de pæne Very Happy
jeg ved ikke rigtig om jeg kan tillade mig at spørge her, men tænkte på, at du har en Abel fra Angell-studio.
jeg har bestilt min første derfra for snart to måneder siden og venter spændt, men er kvaliteten på dukken god, eller hvordan?
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 5:19 am

Super dejlige billeder og skønne omgivelser! ^^
Dine drenge er dejlige og Amber fantastisk! Hende vil jeg rigtig gerne se mere til!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Empty
IndlægEmne: Sv: Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)   Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Last Goodbye [Notdoll, D.O.I Luke no.2, Soom limited Amber-pure spirit, Souldoll Gisele, Angell Studio Abel]
» Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla]
» Decadent [Soom Amber]
» A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image]
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: