Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY

Go down 
+2
AnMaNi
Coewless
6 deltagere
ForfatterBesked
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:28 am

Jeg havde nu ikke tænkt mig at vise jer hende, før hun har fået sin rigtige wig (hun skal have en grøn wig, men indtil da, bruger jeg bare en blå/turkis agtig én.. og hun har ikke krøllet hår! Desuden, hendes pande ser rigtig stor ud, men jeg synes egentlig at det er fint nok. Done med parentes), men altså.. hun er alt for dejlig, så jeg er simpelthen nødt til at poste billeder af hende!

Jeg bestilte hende den 13. juni, så der er kun gået en måned siden jeg bestilte hende til jeg har fået hende. Jeg havde ellers regnet med, at der ville gå 2, så jeg var godt overrasket over at komme hjem fra Sverige, og finde ud af, at der lå en pakke til mig på posthuset Very Happy

Anyways, jeg elsker hende. DOD E-an har været min drømmedukke lige siden jeg så hende første gang, og lige siden har jeg ville have hende. Og det har jeg så nu! Og hun er bare så ufattelig smuk! Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på hende!

Hun hedder Eve "Jo" Mcjo (Jo er egentlig bare et mellemnavn der er kommet på navnet i løbet af årene, fordi hun synes det lyder cool) og er James’ lillesøster (hun er 17, James er 19.. faktisk nærmere 20, but who counts?). Hun er en super glad tøs med krudt i røven. Hende og James har et fantastisk forhold til hinanden, og det har de altid haft.

On with the pictures! Der er en smule nakedness, men det er ikke så slemt :]

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY W1zrko
Tha box!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY A9sr2q
Som folk siger, Tha box in tha box! OG så er den endda rimelig flot, med fint låg og det hele ;D (Sorry about det gule lys. Jeg har en grim, men ret sej, gul lampe i loftet Very Happy)

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 2rojbcz
Bubblewrap og tøj!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 2envwqo
Det tøj hun kommer med. Rimelig cool!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 2wrnait
Sko jeg bestilte.. All stars!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 33nc4yg
Ekstra hænder, som jeg bestemt ikke havde regnet med at få.. Nu er jeg nødt til at finde ud af, hvordan man skifter hænder!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 149w9pg
Søde lilla puder til at beskytte min dejlige dukke med! Very Happy

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 16h6xqv
Virkelig uhyggeligt!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 10nrtqs
First look at my baby! Nuttede små fødder!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 2nt9yqv
Hendes hovede! Alt alt for sødt!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 2n7qyis
Hendes hoved ude af al det dér bubblewrap og crap. Nurh!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY O7m1si
Hun har en virkelig flot krop.. Jeg er dog ret overrasket over størrelsen på hendes barm. Men jeg elsker hendes hænder, og kroppen har sådan en flot, næsten lyserød, farve.

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Kcm346
Getting dressed. Tøjet krøbte jeg fra Iplehouse for ikke så længe siden.

Damdadadammmm!

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 11jqfm9

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 1z56vt5
Trøjen købte jeg for lang tid siden af en her på RG, og den er alt for sød! Very Happy

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY W887xx
Som min søster siger, så stirrer hun lidt, så jeg skal nok have købt nogle andre øjne til hende. Men det må vente Very Happy

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY 27yvhoh

Jeg elsker hende så meget. Hun er perfekt. Og hun bliver endnu mere perfekt, når jeg får købt hendes wig! Jeg synes bare hun er så bedårende.. Ih! Very Happy

Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 2:22 am

Ihh tillykke med hende, hun er super smuk. ^^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 4:26 am

Hun er godt nok dejlig! Hun ser så mild ud, og det at du tager så dejligt klare billeder viser hende ekstra godt frem. :] Hende håber jeg at se mere til.
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 4:38 am

hun er saa dejlig^_^ nice at du endelig fik hende! Saa er jeg ikke den eneste i DK der har en xD har du besluttet at beholde E-an deafult wig?
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 5:25 am

Tillykke med hende ^^

Heh, den høje pande er så fed hvis dukken skal have et twist Wink
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:52 pm

waahw hun er virkelig smuk!!!
glæder mig til at se mere til hende!
hihi elsker udpaknings billeder ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 2:18 am

Mange tak alle sammen. Jeg er også bare super glad for hende. Jeg har ikke fået tid til at lege med hende endnu, men jeg skal helt sikkert nok få taget nogle fine billeder af hende, når jeg får bestilt en ordentlig wig :]
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Sponsoreret inhold





Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Empty
IndlægEmne: Sv: Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY   Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eve "Jo" Mcjo Box Opening [DOD DOT E-an] IMG HEAVY
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy)
» Puki opening
» Box opening Tinka(soom SO Yrie)
» Box opening af min DC Isabel - Hel
» Minifee Liria box opening!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: