Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Box opening af min DC Isabel - Hel

Go down 
+3
Ponpyon
Kurisu
FifiIsBored
7 deltagere
ForfatterBesked
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 8:34 am

Så har jeg endelig fået fingrene i min dødsgudinde. Hel har været en karakter, som jeg har ønsket mig siden jeg kom ind i hobbyen for fem år siden. Jeg besluttede mig endelig for en DC Isabel, som jeg er helt vild med, og fandt heldigvis en forhandler i UK. Yay for Angelesque!!!

Box opening af min DC Isabel - Hel  RjkQmjm Kassen kom endelig (kun tre dage undervejs, men hvad, jeg var lidt utålmodig)

Box opening af min DC Isabel - Hel  P4IMTdH Ozzy er forvirret over at kassen vender på hovedet. Oh well.

Box opening af min DC Isabel - Hel  SEoz95l Det var bedre, men stadig ikke helt tilfreds.

Box opening af min DC Isabel - Hel  KZALGQr Checking for bombs~~~ Men helt ærligt, han har altid elsket duften a resin, no idea why xD

Box opening af min DC Isabel - Hel  JZOZn3R Let's all take a moment to appreciate the prettiness of the logo

Box opening af min DC Isabel - Hel  XwfXxX7 Still sniffing out the goods~

Box opening af min DC Isabel - Hel  A46oxhK Certifikat og visit kort fra Carol, sælgeren fra Angelesque der står for Doll Chateau salg.

Box opening af min DC Isabel - Hel  7dPevh4 Vingerne, der var en krig at putte  på -.-

Box opening af min DC Isabel - Hel  2IjdEOC aaaany minute now

Box opening af min DC Isabel - Hel  Sh8H6XD Mumien~~  

Box opening af min DC Isabel - Hel  QzOm53J Hendes hænder er helt sikkert min yndlings ting ved hende.

https://i.imgur.com/mOlvRjG.jpg?1 Hun er liiidt bælgøjet her, men det kan hurtigt ordnes.

Box opening af min DC Isabel - Hel  UCxTqAe Klædt på.

Nu til krigen med vingerne..

Box opening af min DC Isabel - Hel  CJ62PcS Som jeg vandt efter en time... (jeg tabte en s-hook inde i hendes torso, så var nødt til at fiske den ud -.-)

Box opening af min DC Isabel - Hel  KpTRYyV So pretty~

Box opening af min DC Isabel - Hel  IiDcaqQ
Box opening af min DC Isabel - Hel  DBIjupt Hun skal nok få det godt her^^

Box opening af min DC Isabel - Hel  DKWexxjAlso, skjult lilla! Elsker det!
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 8:56 am

Hun er da helt fantastisk flot!! Stort tillykke med at du endelig fik hende Very Happy Wee!
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 9:15 pm

Tillykke med hende. Hun er mega fiiin! :D
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 9:56 pm

Hold da op, hvor er hun smuk! Shocked Mange gange tillykke med hende :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 10:21 pm

Ihh, jeg esker jointed hands, det giver så mange forskellige muligheder! Tillykke med hende, gløder mig til at se mere Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 10:29 pm

affraid Du har købt Isabel!! Hun er så flot og så fed! cheers I love you
Hun er en af de dukker, som jeg så gerne vil have selv. Desværre passer hun ikke rigtig ind i min familie, men du kan tror, at jeg er vild med, at du har købt hende. Post straks flere billeder!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitimeLør Sep 19, 2015 5:41 am

Ooh, hvor er hun fin! De vinger er alt for fede. Very Happy Tillykke med hende!
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Box opening af min DC Isabel - Hel  Empty
IndlægEmne: Sv: Box opening af min DC Isabel - Hel    Box opening af min DC Isabel - Hel  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Box opening af min DC Isabel - Hel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Minifee Liria box opening!
» The devil cat in the box( dearmine rey box opening)
» Puki opening
» BOX-opening... Angell-Studio Adam
» BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: