Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Glemt at putte vand på efter sprit!! :S

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Empty
IndlægEmne: Glemt at putte vand på efter sprit!! :S   Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 12:22 am

Hey... Jeg har lige kommet i tanke om noget.. :S Da jeg lagde face up på Devil, så brugte jeg jo sprit til at tage fejlene væk,, også glemte jeg at tage vand på efter. :S Og det er for 2-3 dage siden nu... Tror i der sker noget med ham?
ARGH jeg er bange. Jeg håber virkeligt ikke der sker ngoet med min pus. Sad Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Empty
IndlægEmne: Sv: Glemt at putte vand på efter sprit!! :S   Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 12:50 am

Nu har jeg ikke specielt meget forstand på face-ups, men har fjernet et par, og hvis der skulle ske noget med ham fordi du har glemt vandt, så burde du kunne se det nu. Så tror ikke du skal være bange.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, jeg er lidt på fremmed grund her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Empty
IndlægEmne: Sv: Glemt at putte vand på efter sprit!! :S   Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 1:18 am

Okai, tak fordi du ville svare mig.
Wolter har også svaret mig.. Der er ingen grund til bekryming. Så det er jeg ikke mere. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Empty
IndlægEmne: Sv: Glemt at putte vand på efter sprit!! :S   Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 1:58 am

Har aldrig hørt om at fjerne fejl med sprit, altså hvis du med "fejl" mener at rette undervejs i en faceup.

Hvis det er tilfældet vil jeg sige at du bør stoppe med det, og begynde at fjerne det med vand fordi sprit jo fjerne det beskyttende lag MSC mellem dukken og farven, så faven istedet kan trænge ind i resinen og så skal slibes væk..

Men som Maru siger, hvis du ikke kan se nogen fejl i faceuppen den dag idag har du intet at frygte, sprit er "farligst" mens det er vådt, men det fordamper hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Empty
IndlægEmne: Sv: Glemt at putte vand på efter sprit!! :S   Glemt at putte vand på efter sprit!! :S Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glemt at putte vand på efter sprit!! :S
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvide områder efter jeg har fjernet face-u. HJELP!
» Resin-skjolder efter faceup-ændring x__x hjælp!
» Før/Efter billeder!
» Leder efter halv-lille dukkedreng/mand ^^
» Leder efter den rigtige første dukke! Hjælp :S

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: