Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.

Go down 
+8
Kinu
Nuggie
Taylor
Saya
AnMaNi
Pallas
lille_Aki
Haruka_Kite
12 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 7:30 am

Ja, jeg er i live endnu, og denne gang vender jeg frygteligt tilbage, efter at jeg har fået erhvervet mig et nyt Nikon (mmmm, spejl refleks...), som jeg i al min galskab har døbt Charlie.
- anyway! Så var det, at en spontan muse med brune krøller mindede mig om, at mit resident turtle dove-couple slet ikke er blevet fotograferet sammen endnu.
I present to you; min ultimative OTP. Fluff og angst og sex og selvdestruktive tendenser i lange baner. Jamie/Raijin ftw. <3

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. 02-12

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. 03-12

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. 04-12

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. 05-10

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. 06-10

Feedback vil blive værdsat!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 7:41 am

smukke billeder!! og hvor er de bare søde sammen <3
og din lance er bare mums hehe Twisted Evil I gonna kidnap him tongue


Sidst rettet af lille_Aki Fre Apr 09, 2010 7:49 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 7:47 am

Nårh, hvor er det nogle søde billeder, selvom det virker lidt forkert at sige når det drejer sig om Raijin og Jamie, men nååårh.
De lyse farver giver billederne en dejlig, rolig stemning.

..og spejrefleks kameraer er det bedste..mmmm
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 8:09 am

Dejlige billeder! ^^
I <3 doll couples!!!
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 8:44 am

omnomnom Raijin. <3

Jamie er satme flot. Jeg elsker den "naturlige" måde hans hår er lyserødt på, og han har et skønt ansigt. Næstsidste billeder fungerer han rigtig godt på; sådan lidt tilbageholdende, som om han trykker sig (possesivt?) ind mod Raijin. Billedernes vinkler er rigtig gode; "spændende" uden at være rodede. ^^ Jeg ved godt, vi snakkede om, at du ikke editer dine billeder XP men kunne dog stadig godt have tænkt mig en smule mere kontrast hist og pist for at give lidt mere spil i det hele. Farverne virker en aaaanelse matte i det, men det er småting fra en flueknepper Very Happy <3
Alt i alt synes jeg, du har fået rigtig gode følelser frem i billederne ^^ <33 omnomnom.... RAIJIN. høhø. <3
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 9:23 am

hvor er de søde Razz

elsker billede 1. ^^ det ser rigtig... naturligt ud ^^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 4:49 pm

Tanx, people. :3
Saya; Jeg synes desværre også selv, at par-delen af de (ca. 120, wtf...) fotos, jeg fik taget, blegnede lidt i redigeringsprocessen. D: Min computer nægtede at samarbejde, da jeg i sin tid gjorde et forsøg på at installere Photoshop, så jeg bruger Windows standard redigeringsprogram i forbindelse med Windows Billedgalleri, og der er kvaliteten sgu ikke fantastisk. >>; *must get PS* Happy you like them, though. <3 Og ja, possessive Jamie er possessive. We like that.

Og så vil jeg da lige skamløst pimpe et par solo-fotos, jeg fik taget, som ligger på min deviantArt;
http://haruka-kite.deviantart.com/art/pink-killer-160030589
http://haruka-kite.deviantart.com/art/The-Heart-Asks-Pleasure-First-160030236

8D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nuggie

Nuggie


Antal indlæg : 130
Age : 31
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 6:48 pm

Whee..! Elsker de to..! Så nuttede..! Kawaii!! ;3
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 9:53 pm

Aww, hvor er de søøde. På sådan en Christian/Daniel måde >>;

Til forskel fra hvad der ellers er blevet sagt (også af fotografen selv, hmmm XD ) så er jeg vild med farverne. Sammen med Jamies hår giver de lidt matte toner den der "gammelrosa 'boheme' victorian tea party" fornemmelse som jeg er helt vild med. 'Vibrance' effekten, kontraster osv. som tilsyneladende efterlyses er jeg helt med på er meget rar, men generelt savner jeg lidt det mere afdæmpede som er kommet frem her og jeg er da lidt ked af at høre at det er en fejl XD;

Så, over all, megen nams her fra 8D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 9:56 pm

hvor er de søde x3
elsker billederne c:
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 1:49 am

hvor er de bare søde og smukke sammen!!!!!!
Du har virkleig taget nogen gode billeder.

Og tillyke med dit nye camera Charlie. Bare rolig du er ikke den eneste der kalder dine ting noget.
Min bærbar hedder faktisk også Charlie og det er bare en af de mange ting jeg har givet navne hehe
WE ARE CRAZY, AND WE LOVE IT!
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:27 am

"Muse med brune krøller" XD hahahaha woot!

Jeg holder helt klart med Kinu(ninuinununinini) og siger at det hele virker fantastisk med de lidt boheme agtige farver. Alting bliver sån lidt romantisk og nostalgisk *.*
Charlie er jo fantastisk! Han formår rigtig at fremhæve dine drenges skønhed <3

Jeg vil nu modsige min tidligere udtale og sige at Jamie skal bestemt ikke males om alligevel. Han er jo bare superflot sammen med Raijin!


Aw.. de er ligesom... roser og mørk chokolade 8D
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 1:32 pm

Sikke et vidunderligt par, de er simpelthen så skønne begge to!
Billederne er da bare nam nam for øjnene, sikke dejlige farver og skarphed, smukt.....
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 8:35 pm

Kinu(ninuinununinini); Lol @ Christian/Daniel. Destruktive små bæster.
Mht. farverne, så var det nu meningen, at de skulle være dæmpede. XD Men da jeg sad og sammenlignede de yet-to-be-resized fotos med dem, jeg havde færdigredigeret, kunne jeg godt se en forskel i, hvor klare de matte farver var alligevel, if that makes sense. :b Resizing i Paint gør nu engang billederne lidt mere grynede og uklare, buh. :c I need Photoshop, period.

Isabella; Godt at høre, at jeg ikke er alene om galskaben. 8D

Lee; Ja gad vide hvem det er. BD /gets slapped
Charlie is so my second favourite girl now. 8D
And I knoe, raite?! *-* De matcher som fod og strømpe, som ananas og flødeskum, som... ja, roser og mørk chokolade. :3 Tak babes. <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitimeFre Apr 16, 2010 6:37 pm

Applaus! Det er nogle super gode billeder. Jeg er vild med de delikate farver og dybden i dem. Og som jeg mumlede noget om andetsteds, så virker det hele så "rigtigt" og virkeligt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Empty
IndlægEmne: Sv: Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.   Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Y o u [ Napidoll Aesh // Jamie ]
» Baby, it's cold outside [Jamie // Napidoll Aesh]
» - in the dark - [Raijin - CD Lance]
» Fall [CD Lance - Raijin]
» L i g h t blue [Crobidoll Lance :: Raijin-baby]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: