Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 - in the dark - [Raijin - CD Lance]

Go down 
+7
Zidora
Anori
boots
Baku
Xandorram
theXness
Haruka_Kite
11 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeLør Jul 11, 2009 9:42 am

Nogle meget hurtige billeder taget efter mørkets frembrud.
Det er meningen, at de skal være så grynede. :3

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Fourinone
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeSøn Jul 12, 2009 12:57 am

Now who's Raijin struttin' his stuff for, hmmm???? XDD

Der mangler bare lidt ovenfra lys, selvom det er liidt ude af kontrast i hans historie, men kunne have givet en god effekt.
Men yay for billeder der er taget i mørke <3
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:18 pm

Umiddelbart havde jeg tænkt at det var en rigtig person som medvirkede i dette billed Surprised Virkelig godt billed, af sort/hvid har du gjort det ekstra godt med grums og mangel på lys. Er vild med at øjnene er sort lagte, og at man virker som fluen på væggen når man ser på billedet Smile
Tilbage til toppen Go down
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 36
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:13 pm

Wow, interesant konsept.
Kan godt lide dem. ^_^
-thumbs up- 8D
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 3:23 am

Jeg har vist sagt det før; men jeg synes det er utroligt hvordan nogen evner at gøre dukkerne så 'levende'. Flot.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:35 am

Ih, tusind tak skal I have! :3 Jeg var meget i tvivl om, hvorvidt de overhovedet var brugbare. Var de så grynede, at det ødelagde det helt? Åbenbart ikke, og det er jeg glad for. ^_^
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:30 am

Jeg er enig med Xan, man hælder faktisk til at tro at det er en rigtig person. Og Raijin er bare for hawt, så det gør jo bare det hele bedre x3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 6:05 pm

De er meget stemningsfulde og historieskabende. Kunne godt savne lidt mere konstrast mellem lys og mørke, men det grynede virker meget godt ( der er næsten lidt overvågningskamera over det, hvilket er ret uhyggeligt).
Og så er det godt tænkt med dne måde du har stillet dem op på i "tegneserieformat".
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 10:27 pm

han ser jo helt virkelig ud på de her billeder, elsker det grumsede look
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 11:43 pm

Vil lige gøre opmærksom på at jeg intet mener ondt med det jeg skriver nu Smile

Men lige da jeg s dem, så mindede de mig om Xbox spillet Project Zero, den snigende uhygge, de utydelige features, den slørede krop og ansigt, de er temmelig skræmmende dine billeder, men jeg er vilde med dem! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 11:54 pm

Fed idé med at billederne er så mørke/utydelige, det giver en ret fed stemning. ^^ Kan også lide den måde du har sat dem op på - de minder om fotografier fra pasbillede-automater. Neat! Smile
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:21 am

Jeg er glad for, at folk kan forestille sig min dreng så realistisk, tusind tak skal I have! ^_^

MuseumBizarro; Oh, Project Zero er super fedt, "Crimson Butterfly" især, så det sætter jeg stor pris på! :D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 11:51 pm

Pasfotos - på en ny og spændende måde! XD Eller med andre ord; jeg synes godt om opsætningen af dem side om side på den her måde ... Og så indså jeg, at andre allerede har sagt nogenlunde det samme. Hmm ... Nå, men han er flot, og de er dejlig mystiske. Den grynede effekt passer godt til dem og giver en god stemning. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





- in the dark - [Raijin - CD Lance] Empty
IndlægEmne: Sv: - in the dark - [Raijin - CD Lance]   - in the dark - [Raijin - CD Lance] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
- in the dark - [Raijin - CD Lance]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fall [CD Lance - Raijin]
» L i g h t blue [Crobidoll Lance :: Raijin-baby]
» 1 år sammen [MNF Soo Dark elf]
» Pashmina [Crobidoll Lance - Raijin] Mild dolly nudity
» Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: