Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Denmarks next top doll. 6. runde

Go down 
+16
jeanet kaulitz
lille_Aki
Amano
Saya
nightfly
Shiku
AnMaNi
Zin
dark_dream
Heceta
Prinsessen
boots
Hirin
Ponpyon
Anori
kittey
20 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 2:25 am

Ponpyon skrev:
Tusind tak! (*////*)>
tog mig også seriøst lang tid at lave... så håber ikke jeg bliver diskvalificeret fordi jeg ikke fik dem lagt ind før deadline - pga min photobucket fuckede up (TT___TT)

Egentlig ville jeg have syet noget ordenligt tøj til begge, men nåede det ikke, så derfor blev de rimelig meget photoshoppet denne gang...

Lol, jeg havde også tænkt mig at sy et outfit, men af en eller anden grund kunne jeg bare ikke tage mig sammen ^^;;
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 2:44 am

Ponpyon skrev:
Tusind tak! (*////*)>
tog mig også seriøst lang tid at lave... så håber ikke jeg bliver diskvalificeret fordi jeg ikke fik dem lagt ind før deadline - pga min photobucket fuckede up (TT___TT)

Egentlig ville jeg have syet noget ordenligt tøj til begge, men nåede det ikke, så derfor blev de rimelig meget photoshoppet denne gang...

Bare rolig du bliver ikke diskvalificeret ^^
du undskylede pænt og fik lagt dem op så hurtigt du kunne så det er helt acceptabelt (:
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 3:20 am

Ruki skrev:
Ponpyon skrev:
Tusind tak! (*////*)>
tog mig også seriøst lang tid at lave... så håber ikke jeg bliver diskvalificeret fordi jeg ikke fik dem lagt ind før deadline - pga min photobucket fuckede up (TT___TT)

Egentlig ville jeg have syet noget ordenligt tøj til begge, men nåede det ikke, så derfor blev de rimelig meget photoshoppet denne gang...

Lol, jeg havde også tænkt mig at sy et outfit, men af en eller anden grund kunne jeg bare ikke tage mig sammen ^^;;

haha, ja det er let at komme på ideen til outfits, og fik da også bikset symønstre sammen... men så kom jeg ikke længere... og så var det ligepludselig for sent...
så fik kun lige hurtigt syet Kei's overdementionale butterfly sammen ved håndkræft og det var det... Takkeru havde jeg ikke rigtig noget passende outfit til, så der kom photoshop in i billedet...
Når man først har prøvet photoshop kan man ikke leve uden X'DDD


Kittey: TUSIND TAK!!! Puhh, det er bare så depri når teknikken ikke virker...
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 3:05 am

Er vi gået sådan lidt i stå? *pokes*
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 3:54 am

min meddommmer har ikke været til at få fat i sorry ^^;
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 3:56 am

jeg søger ny meddommer af private grunde.
så send mig en PM hvis du vil være dommer :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 4:03 am

Liek did you even try? O_O
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 4:53 am

even try what ?
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 4:44 am

Videre i Denmarks next top doll er:
Takkeru
Kei
Riku
og Vivien

Held og lykke i fremtiden !


Næste tema er: ANGST
Vær kreative til at udtrykke denne følelse .


Deadline for denne udfordring er: Torsdag D. 15
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 5:00 am

Hazy siger hun er ked af ikke at være gået videre, men ønsker alle de tilbageværende held og lykke med næste challenge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 14, 2010 4:22 am

2 Dage tilbage til deadline

Glæder os til at se nogen billeder om angst...
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 15, 2010 4:22 am

Vivien;

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Angstdelggerliv
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeFre Apr 16, 2010 4:03 am

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 P150410_1753-1
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeFre Apr 16, 2010 8:16 am

her er mine...

Takkeru:
Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Fear-takkeru



Kei:
Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Fear-kei
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 5:55 am

Jeg har kigget lidt til fra sidelinjen og bliver måske ikke vildt populær på det her, men må bare lige kommentere:
Jeg synes det er SÅ synd, at mange af jer kommer så meget tekst på jeres billeder, istedet for at lade billedet tale for sig selv. Sad Det skal ikke tages som andet end konstruktiv kritik, og mere som et råd end kritik, egentlig Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeSøn Apr 18, 2010 4:39 am

Saya -
Jeg tror ikke nogen bliver fornærmet elller såret over din kommentar. Konstruktiv kritik er altid godt Very Happy

Min personlige holdning til tekst på billed er; Ligesom jeg elsker malerier med et titel, så synes jeg det er fedt at et foto har en titel. At den titel så står på billedet i en eller anden fed teksttype, synes jeg er cool Smile Et billed kan sige nok så meget i sig selv, men ofte synes jeg at titlen er lige prikken over i'et.
Det er derfor jeg selv ind imellem sætter en billedtekst på. Jeg vil give dig ret, at det kan blive for meget eller for overvældende, men der har vi alle vel personlige preferencer. Jeg vil selv kun skrive max en sætning på billedet. Mens andre vil skrive 3. Der er vi jo heldigvis så forskellige alle sammen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:09 am

Så er dommen faldet..

Dem der gik videre til næste runde er

Riku
Kei
Takkeru


Næste emne er Icecream og deadlinen er den 27/4 kl 23:59

Glæder os til at se hvad i nu finder på.
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:14 am

Saya - det gør slet ikke noget du siger din mening.. gør ikke noget, kan dog ikke love at deltager lytter til dig, er jo helt op til dem (dette skulle ikke lyde så negativt), men er helt fint med din mening og har også tænkt over det..
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 1:05 am

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 P270410_145501-1
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 8:26 pm

Er deadline blevet udsat eller...? syns bare den bliver det hele tiden, folk burde da kunne overholde dem...
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 8:33 pm

Ruki - kan godt forstå dig, det er sket tit... men vi er ved at finde ud af noget..
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 9:58 am

Beklager! Havde totalt glemt at deadlinen var igår, eftersom det har været torsdage de sidste par gange... SORRY!
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 5:31 pm

deadlinen er rykket til i dag (29/4) kl 12
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 9:40 pm

SANKYU!!!

fik bikset disse to sammen:

Kei:
Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Kei-icecream

Takkeru:
Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Takkeru-Iscream
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 9:54 am

*prods the thread* 'Ey, you dead?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Denmarks next top doll. 6. runde   Denmarks next top doll. 6. runde - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Denmarks next top doll. 6. runde
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Top Doll (vinderene)
» 2 Sæson af Danmarks næste top doll - 6 Runde - Min/mine ynglings ting
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Last doll staying
» 3 Sæson at Top Doll - Finalen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: