Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Last doll staying

Go down 
ForfatterBesked
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Last doll staying Empty
IndlægEmne: Last doll staying   Last doll staying Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 3:05 am

(hmm.. ved ikke lige hvad jeg skal kelde det her, derfor aner jeg heller ikke hvor det høre til Razz Moderatore, håber I ved det og flytter den hvis det er nødvendigt)

Jeg kom pludselig til at tænke på hvilke af min dukker jeg bedst kan lide/hvilken jeg allerhelst vil beholde (kald mig negativ hvis I vil xP)
Og så tænkte jeg på om alle I andre også har én (og kun EN) som I simplethen ikke kan forestille jer at skille jer af med?
Det kunne så også være interessant at se hvem de er, og få af vide nøjagtig hvorfor I aldrig vil skille jer af med lige netop denne dukke?

Altså:
  1. Tænk: "hvilken dukke ville jeg beholde hvis jeg kun måtte beholde en enste?"
  2. Fotografer: Din dukke, gerne en masse SMÅ billeder (skal helst ikke fylde for meget) der fremhæver det I blandt andet elsker ved den valgte dukke.
  3. Skriv: Hvorfor har du lige nøjagtig valgt denne dukke? Hvad gør den speciel? (må gerne være personligheden, kroppen, hovedet, faceuppen osv. - alt I overvejer)
  4. Håb: At I aldrig vil blive udsat for dette krav ;p


Tænk: Jeg behøvede ikke tænke så meget, vidste med det samme at hvis valget stod mellem mine to drenge (har en pige på vej, men har ikke haft mulighed for at se hende irl, så ved jo ikke om hun er lige så dejlig) ville jeg vælge Hisoka [MNF Seorin/Active line normal body]:
Fotos:
Last doll staying 3 Last doll staying 1 Last doll staying 2 Last doll staying 5
Skrive: Nu kommer jeg så til den svære del :p Jeg har valgt Hisoka fordi han nok er den af drengene jeg bonder bedst med Very Happy Han minder mig en lille bitte smule om min dejlige lillebror, og jeg elsker ham virkelig. Jeg synes molden er dejlige og med den rette faceup (når jeg får mig taget sammen, får han en ny og forhåbentlig pænere en) kan han se både nervøs og en smule fræk ud <3
Active line kroppen er dejlig og med alle dens muligheder for at poserer bliver jeg aldrig træt af den (som jeg lidt er blevet af Delf kroppen), og "normal" = uden de helt store muskler er helt perfekt til min lille nervøse dreng.
Hisokas personlighed er jeg virkelig også glad for, som den generte lille dreng (han er faktisk en shinigami, men det ved hverken ham eller Gray), der egentlig er heterosexuel men bliver - som årene går - forelsket i vampyren Gray, sikke nogle dejlig situationer de giver Very Happy
Desuden er MNF jo nogle af de "små" dukker, og det synes jeg personligt er praktisk. Han er dejlig, let(tere end Delf) at have med rundt og når man syr skal man ikke bruge helt så meget stof :p.
Håb: Jep, jeg håber bestemt at jeg kan få lov til at beholde alle mine dukker for altid ^-^ (og at der er flere der vil bidrage til dette emne)
Tilbage til toppen Go down
 
Last doll staying
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Denmarks next top doll. 6. runde
» Dream of Doll
» 3 Sæson at Top Doll - Finalen
» Top Doll (vinderene)
» doll love brian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: