Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Let's play hide and seek!

Go down 
+7
dark_dream
Hirin
Zin
Mitsu
Heceta
Miki
Ponpyon
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 11:23 pm

Skoene er faktisk bare distraction, da udfordringen hedder hvor mange dukker man kan se... Jeg har lige fundet ud af at man faktisk ikke kan se den anden dukke så godt though -facepalm-
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 5:57 am

Jeg fandt kun skoene på den her xD endnu mere blind end det andet billede



Jeg synes først man skal sige hvor dukkerne er, når man har fået at vide om det er rigtigt.

Hvis en eller anden fx gætter på to, og så er der en anden der også vil gætte to, men som har fundet to andre dukker... ikk? så kan den anden der gætter finde fire dukker ved at bruge dem den første gættede på... hvis det gav mening?

Altså... det samme Pawky mener Smile
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 6:29 am

Jeeg tror jeg kan se dem! to stks dukker! XD Skal jeg markere det på et billede ? :b
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 11:01 am

det er bare så besværligt at skulle gemme billedet, tegne cirkel og bruge plads på at ligge dem op...

så er det ikke bedre at folk bare beskriver detaljeret hvor man tror der er dukke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 7:23 pm

Du har ret i at det bliver lidt besværligt ponpyon.. vi kunne jo prøve at beskrive. (:

Anori, hvor ser du de to dukker xD?
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 9:41 pm

har jeg retten til at lave en n y, er ret forvirret over det her ??
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 10:10 pm

Heceta - du fandt ikke de rigtige, skoene gælder ikke :/ Anori er vist ved at gætte. Hun skal lige sige hvor hun fandt dem.


Jeg er enig med Ponpyon og Pawky Smile vi kan beskrive i stedet for at lægge billeder op.
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 11:03 pm

Pawky - Altså, jeg ser en oppe ved den lyserøde kanin 8D og så *tror* jeg at den sidste er ved den hylde bag bøgerne hvor der blandt andet er kunsthåndbogen. :3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 30, 2010 2:11 am

Det er rigtigt Anori n_n
Tilbage til toppen Go down
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 7:40 pm

syntes at tråden døde hen^^ jeg vil også gætte XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's play hide and seek! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's play hide and seek!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lets play Simon says! photo game
» Play n' fun
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: