Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Let's play hide and seek!

Go down 
+7
dark_dream
Hirin
Zin
Mitsu
Heceta
Miki
Ponpyon
11 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 11:35 am

Hej folkens!

For en uges tid siden var Kurisu hjemme og havde sine dukker med, og vi (Kurisu, Hirin og jeg) besluttede os så for at tage nogle billeder, bl.a. pga. ChunHei's nye face-up.
Og et af billederne blev så hvor vores dukker "leger" gemme leg.
Hirin fortalte så at der var en game tråd hvor man også skulle prøve at finde alle dukkerne i billederne, SÅ det er dét det også går ud på her.

Let's play hide and seek! DSC_0527

Man skal ikke skrive hvilke dukker eller hvormange man kan se, bare se om man kan finde dem - og så selv prøve at poste et billede.

Okay ændring, man gætter på antal dukker, den FØRSTE der gætter rigtig kan så ligge sit billede op.


Sidst rettet af Ponpyon Tors Jan 28, 2010 4:29 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 11:47 am

Kan se tre? XD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 9:14 pm

Kan se 4

Skal vi ikke gøre det sådan at den der rammer rigtigt skal tage det næste billed i stedet for, så der også er lidt en udfordring i det ^^
Tilbage til toppen Go down
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 10:46 pm

God ide Heceta!

Jeg kan også se 4, jeg er lidt usikker på om jeg kan se 5.. >.> det er svært at se om det er en dukke eller ej så jeg siger også 4.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 11:56 pm

okay det kan vi godt... men stadig ingen der har ramt rigtigt endnu XDDD men tæt på...
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 12:18 am

øøh.. tror måske jeg kan se 5.? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 12:39 am

Jeg kan se 5 små dukker! xD
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 12:45 am

5 er også rigtigt! :3
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 12:54 am

Det må så være Zin der vandt :3
Og som skal lave et nyt!
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:16 am

Here it goes! xD undskyld for mobil-kamera-kvalitet. Håber ikke den er for let. Glæder mig til at høre om I finder dukke(r)... Very Happy
Let's play hide and seek! DSC02745
o\\(^w^)//o
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:17 am

jeg er ikke sikker men tror jeg kan se 2 dukker?
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:20 am

Jeg kan se 1 dukke.. og er ikke sikker på om der også har gemt sit et dukke hoved..? xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:29 am

2
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:29 am

jeg kan se 2 dukker og et hovede? o-o.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:33 am

Pawky har ret Very Happy Ville også sige at 3 ville have været rigtigt :p Alt for let.
Din tur Pawky
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 4:55 am

x_x. jeg er ikke god til det her

Let's play hide and seek! IMG_1676
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 5:09 am

kan ikke finde flere end 2
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 5:11 am

Det er også rigtigt XD
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 10:14 am

Jeg kan kun se én Let's play hide and seek! Confused men det er en sjov leg xD Jeg tænker allerede på gemmesteder i min lejlighed ^^

Hvad med at den der gætter flest skal sige hvor de er? Når vi har fundet ud af om det er det rigtige antal altså.

Så man ikke kan snyde Smile og så os, der er blinde, har en chance for at følge med på afstand :p
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 10:50 am

Ziggimaguagua skrev:
Jeg kan kun se én Let's play hide and seek! Confused men det er en sjov leg xD Jeg tænker allerede på gemmesteder i min lejlighed ^^

Hvad med at den der gætter flest skal sige hvor de er? Når vi har fundet ud af om det er det rigtige antal altså.

Så man ikke kan snyde Smile og så os, der er blinde, har en chance for at følge med på afstand :p

ja det har jeg også lidt tænkt på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 7:36 pm

det lyder som en god ide, Ziggimaguagua
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 8:21 pm

men hvordan skal vi så lave det? skal man sige hvor man kan se dukker samtidig med man ligger sit gæt ind, eller når personen der har lagt billede ind har godkendt antal?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 8:23 pm

Man kunne jo bede den der først gætter rigtigt om at tegne cirkler rundt om der hvor man tror der er dukker?
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 8:26 pm

på den tråd på DoA med denne leg skal man tegne cirkler rundt om der hvor man kan se dukker hver gang man gætter.
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitimeTors Jan 28, 2010 11:00 pm

Let's play hide and seek! Img1676p.th

de to jeg fandt

tager selv et billed senere i dag
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's play hide and seek! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's play hide and seek!   Let's play hide and seek! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's play hide and seek!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lets play Simon says! photo game
» Play n' fun
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Time to Play [SOOM Afi, SOOM Beyla]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: