Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]

Go down 
+6
DekinaiYo
Miwako
jeanet kaulitz
wolter
Heceta
Miki
10 deltagere
ForfatterBesked
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:16 am

Jeg elsker bare min nye Veninde, Jeg kan bare slet ikke få nok af at fange hendes rolige mystik på billeder <3

Her til aften fandt Jeg Phillipa sidde og hygge sig lidt for sig selv, og i hendes ro over sin vin delte hun lidt ud af sin livshistorie..

Enjoy


At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01550
At Night...
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01555
You know, after a hard day of work in the gardens..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01556
After taking care of the children..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01559
Master Alphonsé tought me a trick..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01547
A trick that could come down the nerves..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01540
The very first night, he gave me a glass of wine..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01537
I sipped it, felt the soft liquid on my lips..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01534
Felt it run down my throat, fill my body with a calming warmth..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01544
And as I looked back up, my master was standing ever so close to me..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01558
I could smell he had had some wine himself..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01560
He held me close.. Breathed against my neck..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01549
And before I knew it..
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] DSC01552
There were no way back... I was Bound to serve him forever and forever on...
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:22 am

sød serie, nok nærmere en fotostory.

Mangler hun ikke et øje ????
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:24 am

nej!! Da jeg læser historien ser billeder lever jeg mig rigtig ind i det, da den slutter, slår det mig... Det er da næsten samme posering!? :O Hun sider med hånden under glasset på de fleste billeder, men så er det hurtigt ændret på 3 af dem, hvor hun osse er ens.
woaw!! utrolig flot!! Næsten samme posering, hele vejen igennem, kameraet i forskellige vinker, utrolig genialt! Og så med den mystiske og uhyggelige baggrund, og historie hun fortæller!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:26 am

Heceta - Har kontakted Admins vedrørende, havde ikke lige taget højde for det da jeg postede, er lidt rusten Razz

Nej, hun mangler ikke et øje, hun har bare fået et mørkegråt i istedet for det hun har på de andre billeder af hende, syntes hun stirrede for meget ^__^

Wolter- Hehe XD Nemlig rigtig xD Tror jeg flytter rundt på hendes stilling to gange og hendes hovede bliver drejet 4-5 gange og lysene omkring hende bliver flyttet rundt ^__^

Er glad for du kan lide det!
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:27 am

Kan rigtig godt lide stemningen på billederne, men det ser ud som om hun kun har et øje ?!

Edit: Hov det har du svaret på mens jeg postede Wink
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:37 am

waah nogle smukke billeder, total vampyrisk! *-* hun kunne blive gode veninder med Claudia, ´hun er os blind på sit ene øje xD og skulle hilse fra hende og sige at det er en fin kjole ^__^

men elsker stemningen som lysene giver og det glas er bare en skøn detalje !
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:29 am

Tak for kommentarene ^^

Miwako - Kjolen er købt hos Dollmore, der er et korset med, men Minimeekroppen er for tyk xD !
Jeg har anskaffet tre af de glas XD Og Ribena saft gør det bare super som rødvin!
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 1:14 am

Ihh hvor fornemt ^^ og surt af korsetet er for lille.
Og ja tænkte godt om det var ribena saft, men det fungere :3
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:19 am

Hvor er det flot XD *stirre*
Elsker den varme, gyldne farve og det pompøse look ;D
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:38 am

Hvor er det dog flot og stemningsfuldt - mens jeg læste, kunne jeg ligefrem mærke varmen fra stearinlysene... Tekst og billeder går virkelig op i en højere enhed her... Flot!
Tilbage til toppen Go down
Willow

Willow


Antal indlæg : 14
Age : 34
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 04/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:59 am

Phillipa er så nice. Desuden tager du virkelig lækre billeder. Jeg kan virkelig godt lide den effekt stearinlysene giver, det er en flot belysning og du fanger den godt.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 5:06 am

Bravo! Belysningen, opsætningen og vinklerne er rigtig gode! Selvom der ikke er en masse "kulisser" og tilbehør føler man slet ikke, der mangler noget. - Som læser "tror" man virkelig på figuren og historien. Teksten er god. Den virker meget gennemarbejdet, og det er tydeligt, at der ligger en gennemfør karakter bag. :-)
(Er det et cognac/sherry-glas? Det ligner et vinglas super godt.)
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 5:13 am

Tid til Takke opsamling ^__^

DekinaiYo - Mange tak ^^ Forsøgte virklig at skabe atmosphere!

James - Mange mange tak ^__^ Er super glad for at det bliver værdsat!

Willow - Mange tak ^^ Phillipa er stadig lidt under udvikling, men jeg håber på at kunne få hendes udførlige profil færdig snarest! - Glæder mig meget at jeg fik budskabet frem!

Mary - Mange tak Very Happy Forsøgte også at holde fokus på en rolig stemning og vinen, da det jo har meget med storyen at gøre, så glæder mig at hører det lykkedes!
Phillipa er også indtikvidere nok en af de karakterer jeg har decideret knyttet mig mest til, så hendes historie flyder nærmest i mine årer og venter bare på at komme ud til offentligheden! Smile
- Og ja, det er sherry glas Very Happy Har tre glas, to slags! - De kan skaffes til rimelige priser rundt omkring på div. Loppemarkeder ^_^ Købte to, for mener, det var 25kr. (Jeg leger gerne stik-i-rend-pige!)

Mange tak for alle de dejlige kommentare!
Tilbage til toppen Go down
Thildechan




Antal indlæg : 17
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 05/01/09

At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 3:46 am

OwO Awsomeness... Elsker de varme farver og vinklerne! Historien er meget... well... flydende xD Hvor har du vinglasset og lysene fra?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Empty
IndlægEmne: Sv: At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]   At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At Night... [DIM Girl Event][IMG HVY]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Greetings human... [DIM Girl Event]
» Lost girl [LTF Bisou girl]
» The last night together<3
» Så blev man Ejer igen <3 [Pakkeåbning/DIM Girl Event][IMG HVY]
» New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: