Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]

Go down 
+4
Kurisu
Akatsuki
PotatoMash
Anori
8 deltagere
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 7:24 am

Sorry for dårligt lys, men altså @w@ Blev overrasket da postmanden lige pludselig var ved døren og iiih!
Det her er min Withdoll Aiden i Brown tan som jeg bestilte i December måned >v<
Without further ado, pictures!

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16907586301_77cd4b38a5_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16288577753_3a20ab80fa_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16701261177_b6f9ac4faf_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
Skum mand med random øjne og højhælede sko + ekstra hænder >v<
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16722413149_80df6772c4_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16701262587_16fb975c2c_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr

Havde været lidt bange for hvordan Aiden hovedet ville se ud på en pigekrop, men se hende lige 8D det gik da meget godt??
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16907338352_66a3de5fdc_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16721169780_a6f24177b7_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16908592835_1c29feb989_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
Detaiils
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16882696306_e82a4ec29b_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16722417229_333fa181e2_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16907341492_35d4f76849_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
Gratis øjne, brune, søde, men ikke de endelige Very Happy

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16882698106_a0dce068f9_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
Hun blev smidt i noget MSD tøj jeg fik fat i og en af mine yosd's parykker :3 Er lidt overrasket over at hun kan passe den paryk, men hey XD midlertidigt hår, whoo
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16720919858_89cc14b029_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16882689936_bd477d56f9_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16907593341_5beb10c058_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] 16908596465_1d8aac8647_zWithdoll Aiden Boxopening by Anorichan, on Flickr
Flot profil <33
Jeg glæder mig til at tage nogle billeder med hende i dagslys i morgen og OGSÅ til at male hende og eksperimentere med hår og lignende Very Happy hihi >v< iih jeg er så glad

Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 7:26 am

Hvor er hun sød Very Happy Og hovedet fungerer ment til en kvindelig karakter >w< Glæder mig nu også til at se hende med en face up !
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 7:28 am

Yay, Aiden kom! Very Happy Har glædet mig til at se hende, og skøn ser hun jo ud. Synes parykken er rigtig god til hende.
Vil du ikke tage hende med næste gang vi ses? :3 Vil så gerne lege med Withdoll kroppen.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 9:35 am

Hun er virkelig fin! Tillykke med hende *^^*
Den tan virker lækker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 6:22 pm

Potatomash - Taak ; u ;er også super glad for hende, glæder mig til at få hende malet, forhåbentligt inden alt for længe @w@
Akatsuki - Hun kooom Very Happy Og selvfølgelig :3 tager nok både hende og Nereus med næste gang vi ses XD Og er faktisk også ok glad for den paryk på hende, men Mali vil gerne have den igen haha;;
Kurisu - Tusind tak! >v< og ja deres Brown tan er SUPER lækker Very Happy vil bestemt ikke have noget imod at få flere dukker i den tone <33
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 7:09 pm

Stort tillykke med hende, glæder mig til at se hende med face-up og det hele Smile
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2015 10:19 pm

tillykke med hende. hun ser rigtig flot ud allerede.
kan godt lide hendes tan farve.
glæder mig til at se hende med faceup Smile
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 9:24 am

Hun er så fin! Og det ser ud til at fungere meget godt med det hoved på den krop.
Hendes tan ser rigtig fin ud, men jeg vil gerne se nogle billeder i mere normalt lys, eller bare se hende i virkeligheden Razz
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 10:16 pm

Manna - Tusind tak! Håber at kunne få hende malet her i weekenden >V< og er så småt gået igang med en midlertidig paryk til hende, da jeg ikke har noget hår i hvidt haha..;;

Hirin - Tusind tak! ;v; Jeg er også super glad for at jeg endte med at købe hende, Withdoll's tan er kissable nærmest 8D

Prinsessen - Tak! Det var også noget af det jeg var bekymret for, men hey, det virker! >v< Jeg fik taget nogle billeder af hende hvor man bedre kan se hendes tan ovo kan være jeg skal smide dem op snart. XD Og hey, det kan vi også sagtens finde ud af Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:01 pm

Virkelig skøn som pige Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Empty
IndlægEmne: Sv: New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]   New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New girl to the household! >v< [Withdoll Aiden Girl]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lost girl [LTF Bisou girl]
» My first girl [K-doll Kamyu girl]
» Out for a Walk [Withdoll Aiden]
» Pensive [Withdoll Aiden (One picture)]
» Who's that girl ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: