Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Og sådan var historien... (Mange dukker)

Go down 
+5
jeanet kaulitz
wolter
Zidora
Gii-sama
Rakuen
9 deltagere
ForfatterBesked
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 3:30 am

Jeg sad lige og kiggede Lucie's lille 'historie' tråd igemmen og fik helt lyst til at lave min egen.
Jeg tænker lidt at nu da alle de gamle er væk ville en tråd der præsentere dem alle måske ikke være så dårligt?
Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg fik dem alle sammen... Men jeg er ret sikker på at mine to første kom i november 2005.

Mine første to var bestilt og ankom på samme tid.
Dream of doll U, Daikurai og Si, Lucasi.
Jeg kan se at jeg ikke har fået taget et ordentligt biillede af dem efter at jeg har fået et godt kamara... Det må jeg jo gøre noget ved snart...

Og sådan var historien... (Mange dukker) KuraiCassi

Jeg tror det var lidt mindre end et halvt år senere jeg fik den næste i haremet. Min DIM Danbi/Soom body hybrid, Omi.
My fruity dress wearing boy.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0229

Og sådan var historien... (Mange dukker) 100_1215

Det var vist også den sommer at min Dollzone Mo, Himitsu ankom. Han har stadig for mange hemmeligheder for mig...

Og sådan var historien... (Mange dukker) 100_1300

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0173

Så var min lille fe Elf Elly Eomij, Momiji den næste der fløj ind.
Selvføldig har jeg ikke nogen billeder af ham med hans nye flotte vinger...

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0021a

Så gik der noget tid til den dag jeg kunne købe en ønske dukke. Eller ihvertfald hovedet til ham. Han har for ikke så længe siden fået en krop der bare skal moddes lidt. Min Na-Nu-Ri 07/Dolkot body hybrid, Lucacien.
Ham skal jeg stadig have gjort meget ved før jeg får taget nogle ordenlige billeder af ham...

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0728

Så var det jeg bestemte mig for at jeg ville have en Bloody Valentine Breakaway. Jeg beholdte Vampire hovedet der blev til Yuo Ookami. Min lille ulve ånd/Orakle.
Ham arbejder jeg også stadig på. Han har heller ingen krop i øjeblikket.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0194

Jeg fik så også en normal Bloody Valentine Breakaway. Han blev til Lace. Min bunny boy.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0350

Så fik jeg endlig min Dollshe Tanned Hound som jeg havde sukket efter længe. Min engel Remiel.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0508

Og så... efter meget lang tid og meget skulen... Fik jeg endlig bestilt Omi's kæreste. Dreaming El, Vertigo.
Jeg har så kun billede af ham sammen med Omi og ikke med hans nye bedre face up. Der er mere jeg skal have gjort noget ved hva'?

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0589

Sammen med Vertigo ankom også min 08' man, Noir. Han har heller ikke en krop endnu.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0721

Mine to nyeste er så mine Minifee Marica tvillinger. Seren og Miran.

Og sådan var historien... (Mange dukker) HPIM0735

Det var så vist mit harem som det ser ud i øjeblikket.
Jeg har så endnu en på vej men ham kommer der jo billeder af når han ankommer ^.^
Tilbage til toppen Go down
Gii-sama

Gii-sama


Antal indlæg : 60
Age : 33
Geografisk sted : Under en akatsuki kappe
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 1:24 am

Søde dukker, gode poses og billeder :3 !
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 1:36 am

Det er en dejlig farverig flok og fedt at få lov til at se dem alle sammen samlet Smile

Kan særlig godt lide dine Marcia-tvillinger.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 11:44 pm

aaww.. nogle flotte dukker!
dog mener jeg at jeg har set de 2 sidste IN REAL LIFE.. :/ men det er nok bare mig x'D

billederne er virkelige flotte!! :3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 1:16 am

Ih hvor spændende at følge med i ^^

Har du stadig din tanned Hound? Synes ikke jeg har set ham før på Resin? Men måske bare længe siden du har postet billeder af ham?
Tilbage til toppen Go down
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 10:29 am

Mange tak for de søde ord.

Wolter jeg har haft dem med til meetup i Aalborg og J-popcon så hvis du har været et af de steder så har du nok set dem jo Very Happy

Jeanet jeg har stadig alle mine drenge. Har ikke soldt en eneste og har ingen planer om nogen side at gøre det. Jeg posted nogle billder af ham da jeg først fik ham og I løbet af sommern men jeg poster ikke så tit... ^.^
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:37 pm

sikke nogen rigtig flotte dukker, og billeder
kan især godt li billede nr to, det er rigtig flot ^-^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:51 pm

Rakuen -> jeg var til J-pop? sad du sammen med en veninde og læste manga'er?? For så må det ha været der, mig og Helene overfaldt dine dukker.. xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:40 pm

Det er godt nok nogle rigtig flotte dukker Ö
Gode billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 12:32 am

Nøj hvor er de fine alle sammen ^-^
Sjovt at kunne genkende mange af dem Wink

(Wow du har mange dukker så OwO... hvor mange præcis?)
Tilbage til toppen Go down
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 8:19 am

Wolter: Jo det skal nok passe!

Zin: 11 drenge og 2 hoveder jeg skal have skaffet kroppe til... Og så har jeg en på vej. Venter bare på at han bliver sent Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 8:31 am

Aww, Remiel <333 *savle*
Alle dine dukker er bare dejlige! Håber jeg kommer til at se dem igen en gang i fremtiden xD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 4:24 am

Orv hvor sejt.. ^w^
Det var jo vildt mange.. Og de er bare alle sammen så smukke *savle savle*
Har du så nogle favoritter i bland? Hvordan vælger du hve du vil have med til træf eller lignende? OwO - Ej sorry for ot (bed mig holde mund hvis det er for meget ;P) jeg bliver bare så nysgerrig xP
Tilbage til toppen Go down
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 6:39 am

Chazzi: Ja det kommer du jo nok til igen på et eller andet tidspunkt lol

Zin: Jeg vil nu ikke kalde det OT når det omhandler dukkerne på billederne i tråden. Men du kan jo altid sende mig en PM hvis du har spørgsmål lol
Indtil nu har jeg altid haft dem alle sammen med. Men med det sidste meet jeg har været til og j-popcon var der altså for mange... Så det har været mere med at spørge folk hvem de gerne vil se eller tage de nyest med. Det er svært at vælge for jeg elsker jo dem alle sammen lige højt og ville helest slæbe dem alle med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Og sådan var historien... (Mange dukker) Empty
IndlægEmne: Sv: Og sådan var historien... (Mange dukker)   Og sådan var historien... (Mange dukker) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Og sådan var historien... (Mange dukker)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gamle dukker
» Også var det sådan... [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Billeder af andet end dukker i dukkegalleriet - og billeder med andet end dukker i fokus
» Dukker og dyr
» Dig og dine dukker!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: