Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeTors Jun 25, 2009 6:30 am

MYAHAHAHAHAHAHAAAA What a Face I did it! jeps min første face-up Very Happy Kæft man jeg har respekt for jer der laver så flotte face-uos for det er sku ikke nemt >.<
Men ja det gik lige ud over lille Mammon, elsker virkelig den dreng. Han har været uden face-up i aaaal for lang tid og savnede virkelig at tage billeder af ham ;__; især nu her hvor jeg har fået hans paryk og tøj hjem fra Crobidoll. Så nu hvor jeg er færdig med nine eksamener har jeg jo masser af tid :3

Men ja jeg gik igang og derud af gik det. Det der med at blushe er sku lidt besværligt.. især når man ikke har en ordentlig pensel men pyt med det :] at lave øjenbrynene var delvist smertefrit og ligså med læberne cat Øjnene derimod -.- tjo det der med eyeliner og vipper, skal jeg vist liiiige øve mig lidt på ^^' når man ser det på afstand er det fint nok men tæt på er det da noget værre ruskumsnuk hehe x)
min hånd smuttede også på et tidspunkt og min negl skar lige et ordentligt hak i MSC'en og det beyndte at krakelere lidt ><;; jeg nåede da at redde det nogenlunde ^^'

og vupti bum så var man jo lige pludselig færdig :]

(var nødt til at låne min fars kamera da mit eget var løbet tør for batteri >.< og det batteri jeg troede var ladt op var fladt _ _# Doh~)

ikke de bedste billeder men ja^^'' Anyway here it goes~
(har taget nogle bedre billeder som kan ses her: https://resingarden.danskforum.net/fotogalleri-f2/mammon-ail-elijah-t1271.htm#12648)

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013155


HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013166


HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013151


HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013153


HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013182



HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) P1013160
"Møf møf" Ó.Ò
x'D I luff him <3<3<3


Mange tusind tak for kigget :] <3

Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeFre Jun 26, 2009 6:02 am

Du er sluppet rigtigt godt fra dit første face-up, synes jeg :3 ! (ingen kommentarer til mit - godt, det ikke blev fotograferet x'D)
Jeg kan rigtigt godt lide øjenbrynene ^_^ De ser meget naturlige ud.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeFre Jun 26, 2009 6:04 am

Synes også det er et rigtig godt første fordøg, og face-uppen klæder ham virkelig. Han har fået et lækkert mildt udtryk, og hele hans stil passer godt sammen. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 8:59 pm

Ahhh er AIL Elijahs ikke bare dejlige?!!^^ Æææælsker dem! Og jeg synes virkeligt at du har gjort et godt arbejde med den face up- især hvis det er din første?!! Så bare vær stolt af digselv Smile
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 12:39 am

Hvor er han smuk, elsker hans læber og bryn. Rigtig flot stykke arbejde som andre allerede har sagt ^^
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 1:21 am

Super flot face-up! Han ser dejlig naturlig ud. Og nej, hvor er hans wig flot! Jeg elsker Crobidolls wigs (og alt andet de nu sælger) Farven klæder hans ansigt super godt.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)   HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HE'S BACK XD min første face-up (Ail Elijah)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» min første face up
» *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
» Første DollfieDream face-up
» Nothing to do [AIL Elijah]
» Første og anden Face up - SOOM Kyrie & Kid Delf Ani

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: