Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!

Go down 
+13
Zidora
Heceta
DekinaiYo
Kirie
Leechy
wolter
Dionza
Nerdystreak
Kinu
zenni
Zin
Astrid
jeanet kaulitz
17 deltagere
ForfatterBesked
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 5:01 am



Things we lost in the fire.

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5163

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5164

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5167

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5168

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5174

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5179

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5181

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5183

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5184

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5189

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5191

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5196

Tre billeder i farver, da der har været stor efterspørgsel på det.

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5204

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5205

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! IMG_5203


Sidst rettet af jeanet kaulitz Tirs Apr 21, 2009 5:43 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 5:11 am

Wow! Superlækre billeder. Det sort/hvide fungerer perfekt Very Happy
Modifikationerne er også utroligt flot lavet! Nærbillederne af dem er bare skønne ^^ En lille ting, in case du har lavet dem, så tror jeg, det ville se godt ud, hvis skellet mellem hals og ansigt blev "udlignet" lidt på pigen(?). Men ellers er det bare så flot ^^
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 5:44 am

astrid - Mange tak Wink

Det er dog begge drenge.
Du har helt ret i det med overgangen er lidt kraftig på den ene af dem. Han skal dog senere have lavet noget ved hans hals også Smile
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 7:39 am

wow,, synes de billeder er uhyggelige!! O__O Men det er virkelig flot lavet ^-^"
Er det ikke Heceta's dukker? Smile Hvordan har I lavet det? Det er simpelthen så smukt, og skræmmende lavet Very Happy

De dukker er simpelthen så smukke ^3^
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 6:28 pm

KLONK ....taber lige kæben meget tungtpå skrivebordet . LUUUVE it cheers Fed uhyggelig stemning..flot belysning.
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 7:13 pm

Wow, hvor er det fedt! Det er lidt Sin City ramt, på den gode måde, hvor sår og skrammer står mere markant frem i det sort hvide. Jeg glæder mig til at se mere til dem, gerne i farver Very Happy har de en baggrunds historie på wiki eller lig. man kan læse?
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 10:12 pm

Imponerende lavet! Man får den helt rigtige "uha-stemning". Jeg har set nogle lignende (så vidt jeg erindrer) mods på Den of Angels, men aldrig før i Danmark. Ligesom andre kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan det er gjort og hvordan det ser ud i farver.
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 10:35 pm

Waaaaoow! *w*

De er virkelig gennemført lavet! Glæder mig meget til at se evt. billeder i farver, selvom det sort/hvide også er rigtig flot Very Happy

Har selv længe overvejet at lave en skadet/zombie-lignede dukke something, men kan ikke få den til at passe ind i min lille familie >_<
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 11:42 pm

det er godt lavet...

M-men jeg er mega bange for zombier.... Q__________________Q
Så nu får jeg nok maridt i nat... T.T

(meget godt lavet, efter som du har skræmt mig urolig meget!!
at have banket min storebror utrolige mange gange fordi han slukker lyset, i gangen og leger zombie....) Q_________Q
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 3:30 am

Jeg vil sige kudos for at eksperimentere og prøve noget grænseoverskridende!

Jeg har et lille problem med at det ser ud til at I faktisk HAR brænt områder på dukkerne. Jeg kunne ikke lide det da One grey elephant postede hendes brændeforsøg sidste uge.
Det er jo noget der ikke kan rettes på overhovedet da resinen er blevet "ødelagt" *twitch twitch* (som Kirie dog siger, så må folk jo selv bestemme hvad de gør ved deres dukker. Jeg tror bare jeg bliver lidt emo fordi jeg også selv laver modifikationer tit, og altid gør meget for at ekstreme ting kan fjernes igen hvis jeg pludselig skiftede mening :3 )
Hvis jeg så lige har taget totalt fejl og at I aldrig har haft dukkerne i nærheden af ild så ret mig lige XD

Ok, videre til billederne: Jeg synes lyset er blevet rigtig godt, og som en anden har nævnt, så bliver det lidt Sin City agtigt, og det er ret fedt.
Jeg synes det er et godt valg at have holdt billederne i S/H da det gør kontrasten endnu skarpere, så man fokusere på billederne i helhed. Nam!
PS: Vil dette så sige at Noam dukken ikke eksistere som Noam mere??? ._.


Sidst rettet af Leechy Tirs Apr 21, 2009 5:09 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 4:38 am

kunne godt ligne at de faktisk er brændt, hvis man lægger mærke til de fordybninger der er (især på Chiwoos(?) venstre side af munden) men glæder mig lidt til at høre hvordan moddingen er blevet lavet. Hvis tilfældet er at det er brændt så ser det sku godt ud! (hvad andre gør med deres resin børn er jo helt op til dem selv Wink elsker horror dukker, så glæder mig meget til at se det færdig arbejde=3
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 5:21 am

Fantastiske og meget udtryksfulde billeder!
Er vild med de hvide øjenæbler og de iturevne look XD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 5:24 pm

Mange tak for alle kommentarene.
Svare lige da det er billeder og dukker Jeanet og jeg har lavat sammen.

Dukkerne er rent faktisk brændt.
Det var to hoveder vi havde i overskud som ingen kroppe havde (Noam er ikke mere Noam, da han måske kommer i en anden udgave, og da kroppen bliver brugt af min Cane i stedet for nu)
Det tog lang tid for os. De er både brændt, malet og modificeret.

De skal forestille to brødre der er brændt inde. Og nu går rundt i vores verden som Zombier.

Jeg har nu lagt tre billeder af en af drengene ind så i kan se det i farver.

Vi er begge så glade for at så mange har taget godt imod dem.
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 5:49 pm

I skal lige have lidt mere ros med på vejen - Ej, hvor er det nogle flotte billeder. Blev helt rørt da jeg åbnede tråden.
Synes det virker godt at de er holdt i sort-hvid, for det tager fokus lidt væk fra ren gore og mere mod de følelser og den historie, der ligger bag. Jeg synes de bedste billeder i serien ( selvom standarden er superhøj på dem alle Smile) er dem, hvor gore'n ikke er så meget i fokus, som fx på det første, hvor storebroren (?) holder lidt beskyttende om sin lillebror eller billede 6, hvor han kigger ud i lyset. Det er lige så man får en klump i halsen fordi blandingen af det følsomme og grumheden er så effektiv.
Masser af kudos for jeres arbejde med billederne.
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 7:50 pm

Må lige sige at jeg er stadig iffy over brændingen... men damn det ser nu fedt ud. Klamme detaljer! (hvilket i dette tilfælde vel er en god ting :3 )
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 3:08 am

Uuf..! Virkelig creepy..! Jeg får gåsehud hver gang jeg ser de her billeder..! Men jeg synes stadig de er super fede! Dejlige vinkler, og det er også fedt at se dem i farve!
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 4:18 am

Syntes resultatet er blevet overraskende godt og mega ulækkert. ^^ Syntes det er modig gjort af jer og synd for dukkehovederne. Kan bedst lide billederne i sort/hvid, dem i farver rammer mig alt for hårdt. Men ros skal I have alligevel, selvom jeg ikke bryder mig om gore. ^^
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 1:56 am

Puha, det får mig til at tænke på mit besøg hos minde museet for Atom ofrene i Hiroshima!
Super realistiske effekter... en smule klamt... men sindsygt godt lavet!
Sort hvid billederne giver virkelig den rigtige stemning... og i farve billedet kan man virkelig se realismen!
suber nice arbejde!
I'm amazed!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 9:41 am

Var lidt skeptisk i starten med hensyn til hvor realistiske jeg syntes de så ud, men efter at have set farvebillederne må jeg sige, at det er et fantastisk, realistisk arbejde der her er blevet lavet!! Wow!! O_O ...Dog ville jeg ikke turde have dem siddende på min hylde herhjemme...(o_O#)
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Empty
IndlægEmne: Sv: Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!   Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zadrian (Warning gore)
» Masser af ideer. Her er en... [SDF Howl mod] - GORE WARNING + img heavy!
» My dolls [AH - Ryan] [Souldoll - Madalyn] [Sora minimee] [Bobobie Apollo] [WARNING GORE!]
» Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: