Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)

Go down 
+9
LindaDK
Dionza
Kinu
Helene
Miki
Akatsuki
LiChan
Kaneko
Mika
13 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 11:21 pm

Muhahahahahaaa xD I'M BACK! >w< ....*at falde ned på jorden igen* yup yup så fik jeg endelig slæbt en af drengene med ud i det gode vejr og taget nogle billeder ^__^
Vejret var jo simpelthen bare fremragende, så måtte simpelthen bare ud :] og lille yuki sad lige og så så søøø' ud :'3
Men ja jeg prøvede at lege lidt med vinkler og sådan men ikke det store mesterværk ^^'' blev konstant overfaldet af vores kat Skidderrik -__-;;


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012432jhj


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012438


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012436


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012416


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012415


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012425


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012427


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012424


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012400



~*::S K I D D E R R I K::*~

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012378


~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) P1012382
I looooooove ya~ x3


x'D Thanks for looking~
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeSøn Apr 19, 2009 11:44 pm

Aaaw~ den KÆÆÆRLIGHED! <3 Yuki er da bare for smuk og dejlig. Virkelig lækker! Billederne er så dejlig klare. Specielt dine close-ups. Og så elsker jeg bare de første par billeder. Han ser virkelig levende ud som man ser ham sådan lidt på afstand, også. Ikke fordi han ikke er levende på dine close-ups, selvfølgelig. Han er meget livagtig alt i alt.

Og det ser ud som om Skiderrik kysser ham >w< <3 xD
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 12:53 am

AAAAAH HVOR ER DET NOGLE DEJLIGE BILLEDER!!!! <3 *refreshing* Han er så smuk og jeg elsker stemningen i billederne. De sidste billeder er bare så søde!!!! <3<3<3333
Jeg savner helt forår i Danmark *nostalgisk* Forår i Japan er ret anderledes...det er over 20 grader her... det skal jeg måske ikke klage over Cool
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 1:26 am

Jeg elsker billederne. Dejlig sommeragtige og varme, og det klæder din dreng fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 6:34 am

Super flotte billeder!!
Er helt grebet af den dejlige natur der får Yuki til at ligne en lille dreng i en græsmark... det er det han er. men du ved hvad jeg mener xD; ik??

Smukke farver, det ser godt ud at lyset bryder nogle skarpe kanter ^__^
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 7:54 am

haha jeg kan godt forstå at Skidderrik overfalder Yuki...
det ville jeg da også gøre, hvids jeg havde muligheden for det!!! >w<

uhhh og fantastisk læææækre billeder
og en fantastisk lææææææker Yukiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! *hopper en dans*

L O O O O O O O O O O V E ! ! ! ! ! ! ! ! ! * Q *
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 7:16 pm

Aw, hvor er han fin, og billederne er rigtig gode. Meget fredfyldte, og selvom katten til sidst er lidt malplaceret gør det bare hele billedserien endnu mere nuttet!
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 8:35 pm

Åååhh nogle dejlige billeder *w*
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
LindaDK

LindaDK


Antal indlæg : 7
Age : 35
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 30/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeMan Apr 20, 2009 9:14 pm

rigtig flotte billeder Shocked !! skide godt fanget med vinklerne. Må jeg spørge hvad mærke dit kamera er?

Kan også ret godt lide farverne, og katten hehe Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.tokiohotelfanclub.dk
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeTirs Apr 21, 2009 6:19 pm

Sikke nogle smukke billeder. Det er fedt at du har så meget åben himmel med og closeups'ene er også rigtig fine. Man bliver helt glad indeni Smile.
Og herlige kattebilleder.
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 6:14 am

Det er nogle lækre billeder, og de sidste er bare mindeværdige x'D
Derudover er han jo en utroligt lækker dreng, og du fanger ham fra hans beste sider Very Happy
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 11:36 pm

Temmelig flotte billeder, godt lys, og de er meget rare at se på med det fantastiske vejr. Very Happy Jeg kan godt lide at du leger med vinkler, og lader baggrunden/omgivelserne træde godt frem. Very Happy

Konstruktiv kritik: Synes der er nogle vinkler/poseringer der går igen - fx synes jeg at billede 2 og 3 er stortset identiske, bortset fra at det ene er horisontalt, og du bruger meget det med at tage ham skråt forfra. Smile Det ville måske være sjovere at se andre vinkler/mere variationer i poseringer osv. Smile
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitimeFre Maj 29, 2009 7:45 am

Dejlige billeder, og jeg elsker det faktum at du har navngivet photoserien efter katten (hvis jeg har forstået det rigtigt) XD Haha
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Empty
IndlægEmne: Sv: ~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)   ~*::S K I D D E R R I K::*~  (iple louis) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
~*::S K I D D E R R I K::*~ (iple louis)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» talulilalaa~ xD (Iple Louis)
» We're still here (IH Louis, LK Mihael)
» Back on track (iple louis)
» Portrait of an old friend (IP LE Louis)
» Runde Trunde (Han|Luts Lu-Wen ~ Makoto|Crobidoll Nia ~ Timo|Luts El ~ Yuya|Luts YDER ~ Yuki|Iple LE Louis) [heavy load]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: