Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Portrait of Death (BB Ani)

Go down 
+2
Zin
Heceta
6 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 6:20 am


Bare et par billeder af min lille Death, eller Morana som hun jo egentlligt hedder.
Hendes pink wig blev farvet sort, så fik den trukket krøllerne ud, og passer nu meget bedre til hende. Nu mangler jeg bare hendes kjole og hendes vinger som er på vej ^^

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4975

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4979

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4983

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4984

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4986

Portrait of Death (BB Ani) IMG_4990

Tak for kigget Very Happy

forresten er vipperne hjemmelavede, derfor de ser lidt anderleders ud
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 8:56 am

Nøj hvor er hun smuk Very Happy
Husker hende desværre kun svagt med wiggen pink, men synes bestemt hun ser.. tja.. navnet Death passer til hende Wink
Kan godt lide hendes hjemmelavede øjenvipper, selvom de er svære at se mod hendes mørke øjne ^-^" Apropo øjnene så synes jeg de er meget smukke, det er virkelig nogle dejlige øjne hun har ^3^

she's just "lovely" Wink
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 3:50 am

Aw, hun er bedårende ^^
Jeg elsker hendes øjne, de er meget fangende ^__^
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 4:22 am

Hun er så fiiiin, glæder mig lgie så meget som du til at se hende med hendes kjole, hun bliver virkelig uimodståelig CUTE Very Happy Dejlige billeder, smukke!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 4:22 am

Hun ser meget uskyldig og foruroligende ud på samme tid. Det er cool! Er hendes øjne helt sorte (altså både pupiller, iris og det hvide i øjet)? Eller er det et par øjne i "oversize", hvor man på hende kun kan se det mørke?
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 4:40 am

Mary - tusind tak ^^ Og ja hun kan både se uskyldig ud, men samtidigt have det er djævelkse drillende blik.
Øjnene er alm glas øjne jeg har farvet med en sort sprit tuch. Syntes det giver en god effekt.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 5:45 am

Heceta>> Selv tak. Ahh, tak for svaret. Det var eb smart måde at gøre det på. Det virker rigtig godt i hvert fald! :-)
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 6:25 am

Ej det er bare ¨SÅ meget bedre til hende med wiggen i sort ^^ Glæder mig også til hun får sin kjole Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Portrait of Death (BB Ani) Empty
IndlægEmne: Sv: Portrait of Death (BB Ani)   Portrait of Death (BB Ani) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Portrait of Death (BB Ani)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Portrait of Makoto
» Portrait of an old friend (IP LE Louis)
» Death is (DM u- jee)
» They call me Death (BB Ani)
» I have become death, the destroyer of worlds. (DM U-Jee)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: