Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]

Go down 
+8
Ziggimaguagua
boots
Lilly
Isabella
Charlie
Nerdystreak
dark_dream
Katia
12 deltagere
ForfatterBesked
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 12:58 am

Det hele startede en lørdag morgen.. Jerome besluttede sig for at gå tilbage til sin gamle stil og ledte derfor efter sit tøj.. men...


What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0001
Jerome: Hvor er mine sko?! Jeg slår hende ihjel hvis hun har solgt dem! (Me: Ups <.< )



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0004
Taro: Jerome! Jerome! Kom og se, kom og se! *Hive og flå i Jeromes arm*
Jerome: Hvad vil du? -__-



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0007
Taro: Der er noget du bare bliver NØDT til at se! Det er helt vildt!
Jerome: Nu er det vel ikke bare en af dine dumme tegninger igen?
Taro: Nej! Det er helt komplet sært det her.. Du SKAL bare komme!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0009
Jerome: Hvis det er et eller andet ligegyldigt, så slår jeg dig -___-
Taro: Det er det ikke! Lover!


OGSÅ!


What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Index1
Taro: Se, det er derhenne!
Jerome: Det? Det er jo bare en ny person.. Det er jo ikke vildt nyt, det er dårligt nyt. Jeg vil ikke dele min sidde-plads med nogen. Der er jo godt fyldt op på den hylde i forvejen -___-
Taro: Det er ikke det som er det vilde! Se hendes ben!
Jerome: Hm?



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0014
Jerome: Hvad helved o___o
Taro: Det er sygt det der! Hvad tror du at hun er? En alien?
Jerome: Nok nærmere et misfoster <.< Eller.. En dæmon o____o *scared*



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0016
Jerome: Men hvad laver hun her?
Taro: Jeg ved det ikke. Hun kom bare pludseligt og begyndte at rydde op.
Jerome: Rydde.. op? Hvorfor ville et misfoster dog gøre det?
Taro: Ved jeg ikke..



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0017
Sachi: Halløj drenge Very Happy Hvad hviske-tisker I om?
Jerome & Taro i kor: Scccch!! Vil du have at hun ser os?!
Sachi: Huh? Hun-hvem?
Taro: Den alien derovre!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0021
Sachi: Oh vi har fået nu pige i huset. Det var da også på tide. *fatsvag*
Jerome: Nej vent du misforstår! Det er ikke bare en almindelig pige!
Taro: DET ER EN ALIEN!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0025
Sachi: Sikke noget vås. Hvis der er en ny pige i huset, så er det vores ansvar at sørge for at hun føler sig hjemme, allerede på første dag.
Jerome: ... Hvordan kan det være vores ansvar at byde et misfoster velkommen?
Taro: Hun vil æde dig hvis du kommer tæt på!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0026
Sachi: Visse-vasse. Jeg går hen og hilser på hende nu Very Happy
Jerome: Nej! Kom tilbage!
Taro: Hvis hun begynder at æde dig, så skal du ikke fortælle hende at vi også er her!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0043
???: *Samler flasken op*



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0045
Sachi: Hej med dig. Mit navn er Sachi og jeg ville bare lige hilse på og byde dig velkommen Very Happy



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0048
Sachi: Hvad er dit navn? :3
???: .... *komplet stilhed*



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0049
Sachi: Oh.. Ikke den snaksomme type. Det skal vi nok finde ud af. Vi er mange der gerne vil møde dig nemlig.
???: .....
Sachi: Der er allerede to andre der gerne vil møde dig. De står og venter på dig henne i døren.
Taro: FORRÆDER!!!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0050
Sachi: Vi skal nok få dig til at føle dig hjemme Very Happy
???: ....



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0029
???: *rejser sig*
Taro: Åh nej! Hun vil gå til angreb!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0032
Sachi: Wow. Du er jo høj Very Happy
Jerome: Løb mens du stadig kan!!


What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0034
???: *Vender sig om og går*
Sachi: Nej vent! Du skal da ikke gå, vi har lige mødt hinanden!



What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] DSC_0040
Sachi: Var det mon noget jeg sagde?
Taro: Hun var nok ikke sulten <.<



Dudududuuun.. Hvem er denne mystiske alien/dæmon/misfoster? Hvorfor rydder hun op? Kan hun ikke tale? Og vigtigst af alt; vil hun æde de andre dukker i hjemmet? Find ud af det... en anden gang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 2:16 am

WOOOW super godt og super sjovt >.<
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 4:57 am

Lol, ja måske var hun ikke sulten xDD
Genialt, elsker at de to drenge er mistroiske og ikke tør nærme sig. Elsker at det hele er så levende, sjov ide til en introduktions photo-story ^w^
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 5:28 am

Haha, rigtig morsom historie! Det er fint sådan som drengene rotter sig sammen og gemmer sig, mens Sachi byder hende velkommen. De har alle sammen nogle veldefinerede personligheder, som passer godt sammen i dine historier. :-)
- Og tillykke med din Beryl i øvrigt. Jeg glæder mig til at se mere til hende!
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 6:32 am

Hahaha! XD Fantastisk!
Hvor har de bare alle sammen nogle skønne personligheder og jeg kunne ligefrem forstille mig det her udspille sig. Den er super godt lavet og tillykke med den beryl 8D Har nærmest lidt ondt af hende - det er altid godt at der står nogle og skriger alien af en bag en dør, mens en lettere distret type byder hende velkommen. Jeg ville også undre mig, tror jeg.
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 8:10 am

love ti! just love it!
lad os håbe hun ikke æder dem..hehe ^^
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 8:23 am

Det er så dejligt at se dine historier igen - de får mig altid til at smile Smile Rigtigt spændende! Jeg glæder mig til at høre mere ^_^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 8:52 am

Jeg håber ikke vi skal vente for længe på en fortsættelse...

Du forstår virkelig at få dukkerne til at 'komme til live'. Man glemmer helt at de ikke er levende. Smile
Spændende historie...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeSøn Mar 22, 2009 10:30 pm

Ahahaha ^o^ *samler sig selv op fra gulvet* godt tænkt! jeg kan lige forestille mig de stakkels normale dukker... hehehe ^^ fnis ^_^ stakler.
glæder mig til fortsættelsen!!!
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 1:29 am

Heh, god måde at præsentere hende på ^^

Hun er så smuk. glæder mig til en masse shoots med hende Very Happy

Lol, sådan nogle tøsedrenge Razz
Tilbage til toppen Go down
LindaDK

LindaDK


Antal indlæg : 7
Age : 35
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 30/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 9:11 pm

uh, en beryl Very Happy! Har en veninde i østrig som også har den, og hun havde bare SÅ mange problemer med den :/ den gule farve der kom med den (hvis man bestilte med blush og make-up) var overhovedet ikke på billedet + så gik det af bare hun rørte ved den :/

men god photohistorie Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
http://www.tokiohotelfanclub.dk
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 9:17 pm

hehe sikker modige de drenge er Wink

Dejlig story, og gode billeder.
Glæder mig utroligt meget til at se mere til din Beryl, man savner jo lidt sin gamle.
Hun er utrolig smuk!
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 11:24 pm

Tusind tak alle Very Happy

Ruki > Hvad kan jeg sige. De er nogle kujoner xD *giggle* Tror nu også selv at jeg ville være lidt mistroisk <.<

Mary > Takker Smile Ja Sachi er lidt for hyper-aktiv-godtroende til at kunne se at man måske burde holde sig væk... Men mon ikke hun får sin chance til at overfalde den lille ged igen <.< hmm

Charlie > Haha ja det er lidt synd for hende. Men der sker ting som er mere synd for hende senere <.< *erhm*
Man skal jo ikke tro at det er nemt at være en ged.

boots > Det er bare den bedste ros man (jeg i hvert fald) kan få. Så tusind tak Very Happy Men der går nok et stykke tid før at forsættelsen kommer, desværre.

LindaDK > Puhha ja, har hørt en del onde historier om Beryls & Sards der havde fået bodyblushing. Det var bare lige 150$ lige ud af vinduet nærmest x__x Men frygter nu også den dag hvor jeg sætter mig ned og maler min pige. Det kommer godt nok til at tage lang tid + en masse msc. <.<

Heceta > Ja var også helt imponeret Very Happy Men nysgerrighed slog jo katten ihjel? Den var i hvert fald tæt på at slå Sachi ihjel.. i deres verden i hvert fald... hmm..
Og mange tak Very Happy Kommer flere billeder når jeg har fået malet hendes hove, og gu' ved hvornår det bliver.. Men det ser ud som om din ex-Beryl er røget til salg igen på DoA? Stakkels tøs.
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 12:22 am

Har jeg ikke haft kommenteret på den her? D: Nå, anyway. ^^ Rigtig god historie, og fin into til Beryl. Very Happy Meget mystisk - glæder mig til at se hvad det skal ende med med hende og hendes rolle i huset. ^^ Glæder mig også til at se flere billeder af hende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Empty
IndlægEmne: Sv: What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]   What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What is THAT?! (Velkommen Beryl?) [SM - Beryl, LK - Hero, MSD - Rock, B&G - Freya]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dukkes skæbne (LK - Hero, B&G - Freya, Volks - Rock)
» I vindueskarmen [B&G - Freya]
» Velkommen til Max [Little Fee ]
» velkommen WW
» Velkommen WW del 2.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: