Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)

Go down 
+3
Ziggimaguagua
Charlie
Lucie
7 deltagere
ForfatterBesked
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeOns Feb 25, 2009 8:17 am

Jeg har været en tur i Jylland i weekenden, og havde tænkt mig at tage billeder af Lex'erne i sneen. Storyline var planlagt, drengene var i deres nye vintertøj og... Sneen smeltede. Ak.

Så vi tog på stranden istedet, meget inkognito (dvs. uden horn og vinger), og skød nogle hurtige billeder. :3
Beklager børnebogskommentarerne, de var ikke til at undgå.




Lille Lex finder en regnbue (se godt efter).

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2156


Lille Lex finder vandet (og jeg fandt min far i billedet senere! XD)

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2159


Lille Lex finder en stor sten:

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2163


Store Lex er cool og hænger ud på en sten.

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2164


Store Lex er meget cool på en sten.

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2166


Lille Lex kommer på besøg (og har intet ansigt. Dumme sol).

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2174


Store Lex finder et sted at hænge ud der er meget mere cool.

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2181


Men lille Lex finder ham nu alligevel.

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2186


Lille Lex er nu også sød. Og store Lex er cool.

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) A100_2187

~fin~
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeOns Feb 25, 2009 8:34 am

Orh, love! Har i al hemlighed ventet på at se billeder af dem sammen (udover træf-billederne). Hver for sig er lille Lex totalt love, store Lex ditto. Men sammen? Dobbelt love!
På træf-billederne fik miniLex mig til at tænke på, at sådan ville det være, hvis Lex fik en søn. Her er det mere sådan... storebror gider ikke babysitte lillebror-agtigt XD

Btw; hvis du vil gøre det endnu mere børnebogs-agtigt (synes faktisk børnebogsteksterne er super cool), så skal du dele ordene op XD "Lil-le Lex find-er en regn-bu-e (se godt ef-ter).
Synes teksterne giver et lidt barnligt udtryk, og det barnlige udtryl passer godt til billedernes stil. Normalt plejer du jo ikke have noget problem med de rette vinkler, rette baggrunde, rette lys; det her er mere sådan "Næh, hvor er du fin på stenen! *klik*". Lidt ligesom feriebilleder, og det kan jeg - af en og anden grund - rigtig godt lide. Bare ærgeligt at solen stjæler deres ansigter, men sådan ser jeg også ud på feriebilleder, såeh XD

Kort opsurmering; jeg elsk-er Lex'er-ne :0 <3
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeOns Feb 25, 2009 10:03 pm

Nurh ^^ eijh, hvor er Mini-Lex cutie-cute i det tøj Very Happy og hvor passer de godt sammen ^___^ dejlige drenge <3
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeTors Feb 26, 2009 5:43 am

Iiih er så vild med lækre Lex! Han ER cool!

Mini lex er super nuttet, og kan godt forstå dine kommentarer! De hører jo med ^^
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeTors Feb 26, 2009 7:38 pm

Omg.. Så.. KÆRT!
Teksten er genial og det er billederne ogs' x3
Og de to er så dejlige! OwO
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Gæst
Gæst




Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeTors Feb 26, 2009 8:32 pm

Aaaawhhh, hvor er Lille Lex sød og nuttet! Og Store Lex er cool på sin sten, hi hi.
De børnebogskommentare er vældig underholdene Razz
...og hvor er Lille Lex' tøj sødt.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeFre Feb 27, 2009 9:12 am

Hæ hæ. Very Happy Fantastisk! Kønne billeder, man fornemmer vinterstemningen godt. Også interessant at se Lex og lille Ixl (som han hermed er blevet døbt i min verden) i samme shoot; det bliver næsten helt meta. Very Happy Og så synes jeg billedkommentarerne er umådeligt morsomme (specielt 'Lille Lex har intet ansigt. Dumme sol') og egentlig ganske originale. Well done! I aprooof!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 8:53 pm

Så din far har samme tendens som min til at tage med dig på locations og så dukke op i baggrunden på billederne af og til, kan jeg forstå. XD
Dejlige billeder! De to Lexer klæder naturen godt. Det er så fint, at de begge er klædt godt på - det giver den helt rigtige følelse af, at det er smadderkoldt, men at de lige skulle ud og nyde solen og omgivelserne alligevel. Lyset er rigtig fint (selvom der er lidt for meget af det i ansigterne på enkelte billeder, som du jo også selv kommenterer). Ah, de to er fantastiske som hhv. Lille og Store Lex. Gennemførte til mindste detalje. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Empty
IndlægEmne: Sv: Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)   Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lex og Lex på stranden (Soom SG Beryl, BC Gun)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Demon & Dutchess (Soom MD Beryl & Soom MD Glot)
» Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) )
» Lex - Levende [Mod. Soom Beryl boy]
» Vejen til lyset (Soom Beryl/Galena hybrid)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: