Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Colette er flyttet til Danmark...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitimeMan Feb 23, 2009 11:45 am

Forhistorie: Mine døtre var på ferie i Paris og så fik jeg dén super idé at kigge på et fransk forum, Materiel Celeste, om der var nogen dukker til salg i Paris eller omegn. Hvis jeg så var ekstremt heldig kunne de jo tage dukken med hjem i dag.

Jeg fandt ikke lige nogen jeg var vild med - der var lige een; men jeg søgte primært efter en Elfkin Bobobie, så een på 27 cm var rigeligt stor...

Nå - jeg satte så en annonce ind. Der gik ikke lang tid så fik jeg en pm (eller mp, som det hedder på det franske forum). En pige der boede i udkanten af Paris havde en March Bobobie - Colette - til salg. Jeg ville jo gerne have en lille alf, så jeg kiggede på hende. Sjovt nok var det hende jeg allerede havde kigget på et par gange; men mente var større end dét jeg var ude efter. Jeg fik nogen flere billeder af hende og begyndte straks at 'bonde' med hende....

Vi aftalte så at jeg skulle overføre via paypal og så ville hun mødes med mine døtre i Paris dagen efter og give dem dukken. Det var altsammen igår!

I formiddags da jeg ville i kontakt med sælgeren var Materiel Celeste nede - og vi havde selvfølgelig ikke udvekslet mail adresser..... Jeg skrev til hendes fars paypal mail adresse - uden resultat. Heldigvis kom siden op ved 11-tiden; men så kunne sælgeren pludselig ikke tage ind til Paris, for hun skulle fejre fødselsdag for sin søster.

For at gøre en lang historie en smule kortere, kørte hendes far hende til Charles de Gaulle lufthavnen og hun afleverede dukken til mine piger.
Hvad jeg så ikke har fortalt er om den lange nervepirrende dag hvor intet fast blev aftalt før i sidste øjeblik.....

Hun ankom så til Kastrup kl. 19.50 og herhjemme ved 20.30 tiden. Og her er hun så - Colette - min første bjd:

Med nye venner:
Colette er flyttet til Danmark... IM001864-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001869-1-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001879-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001880-1

Det ser ud til at hun er godt tilpas:
Colette er flyttet til Danmark... IM001887-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001891-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001878-1 Colette er flyttet til Danmark... IM001877-1

Er hun ikke bare sød? Selvom det slet ikke var hende jeg ville have da jeg begyndte at kigge igår er jeg allerede fuldstændig bjergtaget af hende.
Jeg ved det lyder dumt; men jeg tror faktisk lidt på skæbnen, for hvor tit hører man lige om at man ser en dukke i Paris om lørdagen, og så har den
i hænderne søndag aften?

Colette er fra marts 2008 - og hun er langt fra perfekt. Man kan se at hun er blevet brugt; men det giver hende bare ekstra 'personlighed'. Hvad synes I?
På et tidspunkt skal hun nok have en makeup; men lige nu synes jeg hun ser vidunderlig ud uden.... Very Happy
(Hun kostede €120; men jeg fik sælgeren ned på €100 inkl. 2 parykker (den anden er for stor) og lidt forskelligt tøj, sovepose og æske. Det er da ikke så galt, vel?)
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Sv: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitimeMan Feb 23, 2009 11:55 am

Hvor er hun sød.. Er helt tosset med både hendes ører og wiggen. ( Har du nogen idé om hvor sidstnævnte er fra? )
Hendes outfit er også vildt rart, dejligt friskt men også med en snert af lillepige over sig, på den gode måde. <33 Er lidt nysgerrig, og du ignorerer bare spørgsmålet hvis du ikke vil svare på det sådan offentligt ( Eller send en pm hvis det er. ) Men er lidt nysgerrig efter hvad du har måttet give for den lille skatling..?
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Sv: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitimeTirs Feb 24, 2009 3:27 am

rigtig mange gange tillykke med hende Very Happy
Hun er enormt sød ^-^

Synes da godt nok det er en fantastisk hiatorie.. og lige på et hængende hår du fik hende Razz
(Wee.. og jeg kan se RG i baggrunde på 1 billede XwX)

endnu engang tillykke, glæder mig til at se mere til hende Smile
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Sv: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitimeLør Feb 28, 2009 10:21 pm

Horisont skrev:
Hvor er hun sød.. Er helt tosset med både hendes ører og wiggen. ( Har du nogen idé om hvor sidstnævnte er fra? )
Hendes outfit er også vildt rart, dejligt friskt men også med en snert af lillepige over sig, på den gode måde. <33 Er lidt nysgerrig, og du ignorerer bare spørgsmålet hvis du ikke vil svare på det sådan offentligt ( Eller send en pm hvis det er. ) Men er lidt nysgerrig efter hvad du har måttet give for den lille skatling..?

Nej - jeg ved ikke hvor wiggen kommer fra.

Jeg gav €100 for hende. Måske lidt i overkanten; men så skulle jeg jo ikke betale porto og moms osv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Sv: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitimeLør Feb 28, 2009 10:22 pm

Zin skrev:
rigtig mange gange tillykke med hende Very Happy
Hun er enormt sød ^-^

Synes da godt nok det er en fantastisk hiatorie.. og lige på et hængende hår du fik hende Razz
(Wee.. og jeg kan se RG i baggrunde på 1 billede XwX)

endnu engang tillykke, glæder mig til at se mere til hende Smile

Ja, jeg er også glad for hende. Hun er lidt stramt spændt op; men hun bliver vel løsere med tiden. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Sponsoreret inhold





Colette er flyttet til Danmark... Empty
IndlægEmne: Sv: Colette er flyttet til Danmark...   Colette er flyttet til Danmark... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Colette er flyttet til Danmark...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jerome er flyttet hjemmefra
» En nekomata er flyttet ind (dearmine nabi)
» Dukkerne i Danmark
» En Glati ankommer til Danmark <3
» Alle dukkerne i danmark

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: