Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Handle på Taobao

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 37
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Handle på Taobao Empty
IndlægEmne: Handle på Taobao   Handle på Taobao Icon_minitimeMan Jun 27, 2016 11:44 am

Jeg håber nogen som har handlet fra Taobao kan hjælpe mig. Jeg har bestilt nogle ting igennem taobao trends. Tingene er nu ankommet hos dem og jeg skal vælge sende metode videre til mig. Listen med muligheder er lang, men en af de første hedder Netherlands post. Så tænkte jeg om man kunne omgå tolden hvis man bruger en forsendelse som går igennem et EU land. Nogen der har prøvet det?
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Handle på Taobao Empty
IndlægEmne: Sv: Handle på Taobao   Handle på Taobao Icon_minitimeMan Jun 27, 2016 7:38 pm

Nu er det godt nok længe siden, jeg sidst købte fra Taobao (selv, har haft bestilt sammen med en veninde, hvor hun ordnede ordren), men jeg plejer altid at vælge registered airmail. Det er røget udenom tolden hver gang for mig. Taobaotrends er desuden også super gode til at skrive lav værdi på pakken og sende i en kasse, hvor der ikke er logo eller andet gøjl på Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 37
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Handle på Taobao Empty
IndlægEmne: Sv: Handle på Taobao   Handle på Taobao Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:48 am

Der er 5 forskellige muligheder der hedder "airmail" ^^;
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Handle på Taobao Empty
IndlægEmne: Sv: Handle på Taobao   Handle på Taobao Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 5:28 am

Fra dengang jeg kørte noget sidst, og til nu, kan der jo være sket en del.
Når jeg går ind og kigger derinde, ser jeg umiddelbart disse muligheder.
EMS
DHL, Fedex, UPS, TNT
Register airmail
E-Packet
Aramex
Express Straight Line
China Post SAL/Hongong Post Airparcel
Customs Duties free (prepaid) shipping method

Der vil jeg mene at jeg plejer at vælge "Register airmail", men som sagt er det noget tid siden sidst, så jeg ved ikke, om der kommer ydeligere valgmuligheder, når man tjekker ud.
"Register airmail" er dog ikke en sikker udvej fra tolden, der er bare langt mindre sandsynlighed.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Handle på Taobao Empty
IndlægEmne: Sv: Handle på Taobao   Handle på Taobao Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Handle på Taobao
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mini guide til Taobao

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: