Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Empty
IndlægEmne: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)    Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Icon_minitimeTirs Apr 12, 2016 8:06 am

Det her er anden del af 50Q BJD Meme'n lavet af MorbidDelusions på http://theresincrew.blogspot.dk/
Der er 50 spørgsmål i alt og vi deler dem ud på fem gange for at strække det lidt længere Very Happy


31. Er der et sæt tøj, som du bare elsker, som du selv har lavet?

32. Har du nogensinde commissioned andre? Og til at lave hvad?

33. Hvor mange par øjne har du? Både i brug og i reserve.

34. Nogensinde meldt dig syg, fordi du ventede på en dukkepakke?

35. Hvor lang tid var din længste ventetid? Og den korteste ventetid?

36. Foretrækker du at tage billeder af enkelte dukker eller gruppebilleder?

37. Foretrækker du drenge- eller pigedukker?

38. Findes der et tilbehør til dukkerne, som du har ledt efter i flere år og stadig ikke har fundet det perfekte tilbehør.

39. Har du nogensinde haft problemer med at finde den perfekte sculpt til en dukke og været nødt til at bestille flere hoveder hjem før du fandt det rigtige?

40. Har du bagbog/journal, hvori du skriver om alle dine dukkerelaterede planer og ideer, også selvom ikke alle planerne/ideerne bliver til noget?
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)    Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Icon_minitimeTors Apr 14, 2016 2:47 am

31. Er der et sæt tøj, som du bare elsker, som du selv har lavet?
Well, jeg er ret glad for den onesie/jumpsuit jeg har fået lavet til Eliza, og jeg vil snart sparke mig selv i gang og få lavet flere stykker tøj.

32. Har du nogensinde commissioned andre? Og til at lave hvad?
Nej, ikke så vidt jeg husker.

33. Hvor mange par øjne har du? Både i brug og i reserve.
7 par i brug, og 4-6 ekstra.

34. Nogensinde meldt dig syg, fordi du ventede på en dukkepakke?
Nope, jeg har aldrig haft ret langt til posthuset, og selv om jeg har været super spændt vil jeg hellere vente den dag ekstra.

35. Hvor lang tid var din længste ventetid? Og den korteste ventetid?
Den længste har nok været de par gange jeg har haft SOOM dukker på layaway, over 4? måneder tror jeg. Det er alt for længe siden xD Dog føltes den tid jeg ventede på Jimmie som den længste, fordi jeg havde sukket efter ham i et helt år inden jeg købte ham Razz
Den korteste har nok været da jeg købte Kylie secondhand af en veninde, der var jo ikke alt det bøvl med told, der kørte jeg bare op og hentede hende Very Happy

36. Foretrækker du at tage billeder af enkelte dukker eller gruppebilleder?
Jeg er mest til portrætter, egentlig, men jeg tager primært gruppebilleder, fordi jeg laver billedhistorier. Og de kigger altid hver. sin. vej... Urgh xD

37. Foretrækker du drenge- eller pigedukker?
Well, jeg har flest piger 8D Og for mig er det nemmest, fordi de alle sammen repræsenterer en side af mig selv, hvilket ikke fungerer lige så godt med drenge.

38. Findes der et tilbehør til dukkerne, som du har ledt efter i flere år og stadig ikke har fundet det perfekte tilbehør.
Jeg gad godt give Paksu en eller anden form for tilbehør, han render jo nøgen rundt det stakkels pus. Men jeg aner ikke hvad jeg skal give ham, og jeg er endnu ikke stødt på noget jeg føler der matcher.

39. Har du nogensinde haft problemer med at finde den perfekte sculpt til en dukke og været nødt til at bestille flere hoveder hjem før du fandt det rigtige?
Nope, det er en af fordelene ved ikke at tænke så meget i characters inden, jeg falder som regel for et sculpt frem for en karakter.

40. Har du bagbog/journal, hvori du skriver om alle dine dukkerelaterede planer og ideer, også selvom ikke alle planerne/ideerne bliver til noget?
Nej, jeg har de fleste planer i hovedet, eller gemt som links. Jeg har få ting noteret på papir, men ikke samlet et sted (hvorfor dog gøre det nemt for sig selv 8D)
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)    Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Icon_minitimeMan Apr 18, 2016 4:15 am

31. Er der et sæt tøj, som du bare elsker, som du selv har lavet?
Ha! Nej, men jeg håber en dag jeg formår at lave noget jeg vil putte på mine egne dukker. tongue

32. Har du nogensinde commissioned andre? Og til at lave hvad?
Nopes, jeg laver allerhelst alt faceup relateret selv.

33. Hvor mange par øjne har du? Både i brug og i reserve.
Hmm, tror jeg har fire par i brug, og har så fem i reserve. Det er et evigt struggle for mig at finde de perfekte øjne.. Og bliver ofte grebet af et pænt par som jeg køber, for kun aldrig at bruge dem til noget.

34. Nogensinde meldt dig syg, fordi du ventede på en dukkepakke?
Nej. Smile Og tror aldrig jeg vil kunne få mig selv til det.

35. Hvor lang tid var din længste ventetid? Og den korteste ventetid?
De fleste af mine dukker er secondhand så ventetiden har været ret lille. Den længste ventetid var lige knap tre måneder, og den korteste var omkring to.

36. Foretrækker du at tage billeder af enkelte dukker eller gruppebilleder?
Helt klart enkelte dukker, men vil så gerne prøve at blive bedre til gruppebilleder. Sommetider prøver jeg mig ad, men syntes ofte det er lidt akavet at arbejde med flere på en gang. Det er nok primært fordi en af mine dukker ikke låser så godt i knæene mere(skal restringes snart,) så hvis en af de andre dukker røre den, så bukker knæene under. Laughing Så passer altid på når de mingler med hinanden.

37. Foretrækker du drenge- eller pigedukker?
Pigedukker. Har kun piger, og foretrækker nok også dem fra for drengene, dog uden nogen speciel årsag. Nok fordi mine piger repræsenterer nogle indre værdier eller struggles jeg har, så de reflekterer nok også mit køn på sin vis. tongue Men jeg vil viiildt gerne have mig en super hunk mande bjd en dag! (*Whispers in the wind* Iplehouse, Iplehouse, Iplehouse..)

38. Findes der et tilbehør til dukkerne, som du har ledt efter i flere år og stadig ikke har fundet det perfekte tilbehør.
Generelt al form for tilbehør. Vil gerne have smykker til mine piger men alt jeg ser er enden åndsvagt dyrt eller super kikset.
Så enden bliver jeg ved med at vente på det rette, ellers må jeg jo selv lave det. Har dog ikke ond af mig selv, da jeg ved at jeg bare er kræsen, plus doven lige med hensyn på det, høhø.

39. Har du nogensinde haft problemer med at finde den perfekte sculpt til en dukke og været nødt til at bestille flere hoveder hjem før du fandt det rigtige?
Jaaaa.. Skyelar har haft to eller tre hoveder, kan knap nok huske de tidligere. Men jeg prøvede mig frem og har hovedet som passer hende perfekt nu.
Det tog omkring et år før jeg fandt hovedet til hende.

40. Har du bagbog/journal, hvori du skriver om alle dine dukkerelaterede planer og ideer, også selvom ikke alle planerne/ideerne bliver til noget?
Nej det har jeg ikke, men har fremadrettet tænkt at bruge DoA's doll profiles til at skrive ideer og fremtidsplaner i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)    Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 1 ud af 5 (Uge 8)
»  Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 3 ud af 5 (Uge 12)
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? part II (Uge 6)
» Ugens prompt: Caketown billed-tag (Uge 1)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: