Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 10:11 am

Har jeg nogensinde ramblet om Isabelle her? Hmm, ellers så får I lidt fortælling igen Very Happy

Okay, så Isabelle er en trans kvinde. Da hun blev født, erklærede lægen hende for en dreng, og det er sådan omverdenen så hende i mange år.
Hendes far er en rig, hvid business mand fra England, som ejer et firma eller noget i den stil, tænker jeg. Isabelles mor er sort Amerikaner, som mødte Isabelles far i USA, hvor efter hun fulgte med til England og giftede sig med ham. To år efter Isabelles fødsel kom Cornelia, Isabelles lillesøster. Fra de var små voksede Cornelia sig højere end Isabelle var på tilsvarende alder, på kortere tid, og Cornelia var også meget mere udadvendt og voldsom, hvor Isabelle var mere genert og tilbageholdende.
De to børn blev dog meget tæt knyttede allerede fra de var helt unge. Isabelle blev mobbet i skolen, og Cornelia prøvede at overtale Isabelle til at give hende navnene på bøllerne, så hun kunne banke dem for Isabelle.

Isabelle har altid vist hun var anderledes end andre mennesker. Eller det følte hun i hvert fald. Når pigerne fra klassen lavede "pigeaftener" misundte hun dem, men hun vidste det var forbudt område for hende.
Drengene i skolen kaldte hende grimme ting, som jeg ikke vil gentage, og det fik Isabelle til at overveje, om hun var homoseksuel, men når hun så sig selv i spejlet, var det ikke en homoseksuel mand, hun så.
Det var omkring den tid, omkring hendes 13ende år, at hun fik fingrene i make-up, pigetøj og en rød paryk.
Hun anede ikke, hvordan hun skulle bruge make-uppen, men hun øvede sig i al hemmelig.
På daværende tidspunkt var hendes forældre blevet skilt, og Isabelle boede nu ved sin mor. En dag hev hun moren og Cornelia ind i deres stue, og bad dem vente der.
Lidt efter kom hun ind til dem i hendes make-up og med hendes røde paryk.
Begge familiemedlemmer sad i forvirring. Isabelle sagde, som det var, at hun ikke følte sig som den søn og bror, de troede hun var, men at hun så sig selv som en pige.
Cornelia forlod stuen med det samme, hvilket fik Isabelle til at græde. Hendes mor rakte ud efter hende og trak Isabelle ind til sig.
Moren sagde til Isabelle: "Hun skal nok vænne sig til det".

Det var alt for nu Smile Der er en del mere på Isabelles historie, men synes allerede det er rigeligt med tekst at læse Razz

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) 24357264859_d477e8508e_c
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 10:34 am

Stakkels pige! Har hun brug for et kram, så skal jeg nok give hende masser <3
Jeg håber hendes søster vænner sig til hende som hun er, og ikke vender hende ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 11:08 am

Aw sikke en god baggrunds historie. Er altid så imponeret over dine karakterer Very Happy
Isabelle er så flot. Håber det vil gå hende bedre, nu hvor hun har fundet ud af hvad hun kan identificere sig selv som. Det pus. Jeg giver hende også gerne et kram <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 11:20 pm

Jeg stiller mig op i rækken af folk der uddeler kram xD Ihh, jeg elsker at læse baggrundshistorier, måske fordi mine ikke rigtig har nogle Razz
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:56 am

Tusind tak folkens! <3 Isabelle værdsætter bestemt alle de kram :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeSøn Feb 14, 2016 4:20 am

har også lyst til at give din søde pige et kram <3 er imponeret over hvor god du er til baggrunds historier.

Hun ser godt ud, håret passer godt til skin tone og ansigt
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitimeOns Feb 17, 2016 8:22 am

mystearica skrev:
har også lyst til at give din søde pige et kram <3 er imponeret over hvor god du er til baggrunds historier.

Hun ser godt ud, håret passer godt til skin tone og ansigt

Tusind tak Embarassed Det var pænt sagt!
Tak! Synes også godt om rødt hår på tan skin Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Empty
IndlægEmne: Sv: Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)   Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Can You Hear My Voice (Iplehouse SID Marien)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Worry About Nothing (Iplehouse SID Marien)
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» I hear you in the silence (DM U-Jee)
» I wonder.. [Iplehouse I]
» måske? ( EID iplehouse chase)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: