Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 9:54 am

Jeg har et lille problem med at falde i søvn om natten. Så hvis jeg ikke skal noget dagen efter prøver jeg at stresse lidt af med at lave noget med hænderne. På det seneste er jeg begyndt at opfriske kunsten at sy tøj til mine dukker. Her er midt nyeste projekt.

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole 24644198901_4488cf333d_b

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole 24370047459_493781e5b7_b

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole 24737712225_8dde98a7ac_b
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 10:36 am

Jeg støtter helt klart op om, at du syer kjoler til dine dukker, når du ikke kan sove. Kan du ikke komme hjem til mig og sy lidt også Very Happy
Det er en rigtig fin kjole du har lavet. Jeg kan godt lide farven. Du har nude stof indenunder overdelen, ikke? Eller hvordan har du gjort? Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 11:11 am

Ser godt ud! Det er da en virkelig smart ting at gøre hvis man alligevel ikke kan sove! Very Happy
Glæder mig til at se hvad du ellers får lavet *^^*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitimeMan Feb 01, 2016 11:22 am

Prinsessen, Mange tak. Det hjælper til at slappe lidt af. Jeg har overvejet lidt at sælge nogle af de ting jeg har lavet, men så ser jeg alle de flotte ting som andre her har lavet og beslutter mig for at det ikke er det værd xD
Du har helt ret i, at jeg har noget stof under toppen af kjolen. Det hjælper til at holde den mere på plads (og selvfølgelig også til at dække the goods)^^

Kurisu, Tak Smile Man kan lige så godt bruge tiden xDD Vi må se om jeg får noget lagt op^^'
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitimeTirs Feb 02, 2016 2:22 am

Syns det lidt ærgeligt som skørtet bare hænger lige op og ned, evt lav et tylskørt eller noget der kan give lidt fylde? Et satin bånd i taljen der bliver bundet i en sløjfe bagerst? For ellers ser den lidt for hverdags agtig ud i forhold til at skulle være en balkjole. Ellers er den nu fin Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Empty
IndlægEmne: Sv: Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole   Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natlig syprojekt (ergo ikke super gode billeder, beklager) - balkjole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Super gode enkle photoshop tutorials fra fyrdth8
» Måske ikke lige den bedste ide! (mange billeder)
» Billeder af dukker uden faceup (især dem, forhandlerne ikke selv har fotos af)
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: