Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Intet lige nu

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 1:59 am

Tager ikke ansvar, og kan ikke tage ansvar for hvad der sker når Post DK har fået pakkerne.
Tingene kan hentes i Viborg. Ellers kan jeg mødes i Herning i nogle weekender.
Jeg sender så hurtigt jeg kan, som regel dagen efter tingene er betalt, men der kan komme ting i vejen.

Røgfrit hjem. Har hamstere men de kommer ikke i nærheden af mine dukketing, plus de fælder ikke. Smile
Alle priser er uden fragt vedmindre der står andet. Jeg er åben for eventuelle trades. Jeg sender ikke ting alene hvis beløb/værdi er under 20kr.
-------------------





Sidst rettet af Kia Man Jul 25, 2016 9:06 am, rettet i alt 49 gange
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeFre Jan 15, 2016 2:23 am

Har tilføjet flere ting, og tager imod bud! cat
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeTirs Feb 16, 2016 8:38 am

Har tilføjet et par ting! Bud velkommende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeTors Mar 10, 2016 1:32 am

diverse ting tilføjet og solgte ting fjernet!
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeLør Mar 19, 2016 6:42 am

Hejsa, ved du om den lyserøde eller den brune lammeskinds paryk vil kunne passe en MSD med et hoved-omkreds på 18cm? (:
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 1:21 am

Lotte Rotten skrev:
Hejsa, ved du om den lyserøde eller den brune lammeskinds paryk vil kunne passe en MSD med et hoved-omkreds på 18cm? (:

Den brune passe mit msd hoved på 18cm perfekt men den lyserøde er for lille, hvilket er virkelig underligt da de er købt fra samme firma og i den samme størrelse. Shocked
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 7:17 pm

Kia skrev:
Lotte Rotten skrev:
Hejsa, ved du om den lyserøde eller den brune lammeskinds paryk vil kunne passe en MSD med et hoved-omkreds på 18cm? (:

Den brune passe mit msd hoved på 18cm perfekt men den lyserøde er for lille, hvilket er virkelig underligt da de er købt fra samme firma og i den samme størrelse. Shocked  

Jeg kunne godt være interesseret i en af parykkerne- er nok mest fristet af den lyserøde til trods for at den ikke kan passe et 18cm hoved Razz Du havde skrevet i min salgstråd husker jeg- måske kan vi lave et trade? :3
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeTors Mar 24, 2016 6:32 am

Lotte Rotten skrev:
Kia skrev:
Lotte Rotten skrev:
Hejsa, ved du om den lyserøde eller den brune lammeskinds paryk vil kunne passe en MSD med et hoved-omkreds på 18cm? (:

Den brune passe mit msd hoved på 18cm perfekt men den lyserøde er for lille, hvilket er virkelig underligt da de er købt fra samme firma og i den samme størrelse. Shocked  

Jeg kunne godt være interesseret i en af parykkerne- er nok mest fristet af den lyserøde til trods for at den ikke kan passe et 18cm hoved Razz Du havde skrevet i min salgstråd husker jeg- måske kan vi lave et trade? :3

Det ville jeg være meget interesseret i! Jeg sender lige en pm! Very Happy


+BUMP har tilføjet flere ting!
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeOns Apr 06, 2016 8:00 am

MSD tøjsæt tilføjet! Smile
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeTirs Maj 03, 2016 7:36 am

SD jakke og nyt MSD tøj tilføjet! Very Happy Køber man flere ting af gangen laver jeg en lavere samlet pris.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeFre Maj 20, 2016 3:28 am

Har tilføjet en del MSD tøj da jeg har brug for penge hurtigst muligt! Tøjet vil blive taget ned igen hvis jeg finder penge andetsteds.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitimeTors Jun 16, 2016 6:32 am

Opdateret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Intet lige nu Empty
IndlægEmne: Sv: Intet lige nu   Intet lige nu Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Intet lige nu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sælges: Intet pt.
» Engelsk brev [MNF Shushu and MNF Soo Dark Elf] Voksen inhold (Intet pervers)
» Lige nogen hurtige af Adi...
» Adi nu med nyt tøj - lige nogen hurtige billeder.
» fik bare lige lyst <3 ( Chase EID Iplehouse)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Sælges: Øjne, parykker, tilbehør-
Gå til: