Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 11:16 pm

Nu hvor vi er i gang med et nyt år, starter vi en ny fotoudfordring.
OBS! Der er ændret lidt på reglerne i forhold til den gamle udfordring. Det er markeret med kursiv.

Denne måneds tema er: "Kontraster"

Regler for den månedlige fotoudfordring:
- Resin Gardens medlemmer har en måned til at tage et billede og lægge det i tråden.
- Billedet skal være taget til udfordringen og må ikke være genbrug fra en tidligere fotoserie.
- Mindst en af dukkerne på billedet skal tilhøre fotografen.
- Man kan ikke deltage som gruppe.
- Skifter man mening om sit billede undervejs eller får en ny idé, er det tilladt at erstatte det gamle billede med et nyt.
- Billedet må gerne være photoshoppet for at fremhæve temaet.
- Resin Gardens medlemmer har en stemme pr. person, og der må først stemmes, når deadline for bidrag er nået. Dvs. ingen stemmer før efter midnat den sidste dag.
- For at holde tråden overskuelig er kommentarer undervejs ikke tilladt. Når man stemmer, må man gerne kommentere sit valg. Eventuelle lykønskninger og bemærkninger kan sendes som PM.
- Man vinder ikke andet end æren.
- Det vindende billede lægges op i tråden ”Fotoudfordringen: Hall of Fame” ud fra billedets originale placering. Så hvis det vindende billede bliver slettet fra evt. Flickr, så forsvinder billedet også fra ”Hall of Fame”.
- Resin Gardens stab står for at lægge udfordringerne op. Forslag til temaer kan sendes til Prinsessen eller en anden af Resin Gardens stab.


Deadline for deltagelse er d. 31. januar
Deadline for at stemme er d. 5. februar
- I har indtil midnat d. 31. januar til at smide billeder op, og indtil midnat d. 5. februar til at stemme!
(Det betyder at der er fem dage til at stemme i og at en ny udfordring sættes i gang før en vinder er kåret i den tidligere udfordring)
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeTors Jan 07, 2016 2:17 am

Jeg håber, der er andre der vil lege med i fotoudfordringen. Jeg lægger ud med et billede af Zombie...
Jeg havde tænkt, at kontrasterne i Zombies ansigt kunne være sjove at lege med, men det blev kontrasterne i sort og hvid i stedet for Smile

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" 1FullSizeRender_zpsy2876npa
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 7:05 am

Jeg vil også være meeed!! Very Happy

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Kontraster1_zpskajblsij
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 8:23 am

Min stemme går til Prinsessen
Tilbage til toppen Go down
Skumring

Skumring


Antal indlæg : 15
Age : 51
Geografisk sted : Gamlebyen, Oslo, Norge
Registration date : 30/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeOns Feb 03, 2016 8:48 am

Prinsessen får min stemme også, nydelig bilde og spennende bruk av lys.
Tilbage til toppen Go down
http://bjd.no
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 5:31 am

Jeg stemmer på Kurisu Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 9:19 am

jeg stemmer på Prinsessen ;P
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"   Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fotoudfordring Januar 2016: "Kontraster"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Træf hos Manna [januar 2016]
» Fotoudfordring Januar
» Fotoudfordring Januar
» Fotoudfordring: Januar 2012
» Fotoudfordring Februar 2016: "Intense Øjne"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: