Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]

Go down 
+4
Prinsessen
mystearica
Kurisu
Leechy
8 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 12:34 am

Hold da op! Jeg har ikke posted her i årevis DX

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] 835D59C8-310D-45F9-84AC-D333F4E3E670
Dette er... Ja, jeg ved faktisk endnu ikke hvad han hedder. Han er ret hemmelighedsfuld. Han er én af Josie's roommates (den slags som sjovt nok aldrig hjælper med huslejen) han er et spøgelse, så han hænger lidt på det sørgelige udseende (for ikke at nævne at han aldrig kan skifte tøj).

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] 3C18AD3A-3C5F-4E1D-8269-6FEE2E73142E

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] E35C8A93-7716-483C-975D-08190A57F44D
Du kan gnubbe det så meget du vil, søde. Det forsvinder ikke.

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] B2F4E166-E90A-4675-95D4-89EDF167FD29
Det er dét der er så surt ved at være et spøgelse (altså, udover at være, du ved, død)
Du vil altid se ud som du gjorde da du døde.

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] 99A03ACC-00DA-4FC3-9CE3-23D4A27A0FB7
Jeg synes hellere du skulle tage og fortælle mig dit navn.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 2:12 am

Han er bare SÅ fin! Hold da op! Elsker brugen af rød, pink og blå toner i faceup'en, samt de små fine streger du har lavet omkring øjnene. Han ser så delikat ud. Lille putte.
Også cool med de blodige knoer. Ret gennemtænkt faceup til en fyr uden navn ;P
Jeg tillader mig lige at foreslå nogle navne så ;D - Remiel eller Bardr?
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 2:42 am

hvor er han flot, sårene er meget realistiske, elsker dem samt så bleg/sygelig han ser ud. og kan lide det ydtryk hans øjenbryn giver ham
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 4:07 am

Altså, så må du godt nok i gang med at poste mange billeder af din familie Razz
Han er rigtig flot! Det er tydeligt ud fra hans faceup, at han er et spøgelse, og det synes jeg er fedt Very Happy

Og Elfdoll Vivien'er er bare så flotte, men det er ikke så tit jeg ser Vivien drenge, så det er jeg også vild med.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeFre Jan 01, 2016 4:17 am

Meget udtryksfuld dukker, og den ''flow'' eller nærmest bevægelse der er fra det ene billede til det andet virker bare så skide godt!
Man kan virkelig se bevægelsen og den frustration han må have over ikke at kunne fjerne de pletter. :< Men elsker det! Og dejligt at du har postet igen efter så lang tid! Smile
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 12:17 am

Uha for en interessant herre du har dig her, han er virkelig udtryksfuld Very Happy Glæder mig til at se mere til ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 4:29 am

Kurisu
Tak!! Jeg er i øjeblikket meget inspireret af dukkemalere som dkeats og kingnut og deres hyperrealistiske stil, og det var meget deres brug af undertoner i faceups. Det var noget af et eksperiment, og jeg lærte da også nogle ting hen ad vejen.

He he, ja jeg ved at han døde på vej hjem en sen aften og jeg ved at han ikke gik ned uden en kamp, så hænderne måtte også have sig en tur. Det så også bare lidt sært ud når hans hænder var helt umalede op ad hans blushede ansigt.

Tak for forslag til navne, jeg skriver dem bag øret til en anden gang. Det tog noget tid før han "fortalte" mig sit navn: Theo.

Mystearica
Gik også efter at gøre ham så realistisk som man nu kan med hans stiliserede støbning. Man ved aldrig hvordan der bliver når man starter, men jeg er glad for at han bliver modtaget så godt :3

Prinsessen
I know!! Jeg har bare så meget der stadig skal ordnes på dem alle, men jeg arbejder på at få nogle flere billeder der ikke bare er insta-snaps.

Tak for komplimentet! Han var sjov at male, og jeg er glad for at hans tilstand fremgår af hans faceup.

Viviens er fantastiske!! Jeg har sukket over Vivien lige siden hun blev lanceret, men jeg havde aldrig regnet med at få fingre i én, nu hvor Elfdoll ikke er mere. Vi kan lave os en lille klub ;3


Kia
Mange tak! Jeg er glad for at du ser bevægelsen, for jeg prøvede netop at skabe det for at gøre billederne, som ellers bare er closeups, mindre statiske.

Ja, jeg føler mig lidt rusten efter al den tid, men jeg føler også at jeg har masser af mod på at kaste mig godt ud i det igen Smile

Manna
Hehe! Ja han er en mystisk lille sag! Må se om jeg ikke kan lirke hans historie ud af ham snart.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 7:26 am

Den face-up! Wow Shocked Han ser så skrøbelig ud, på sådan en rigtig flot måde!
Dejlige billeder iøvrigt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitimeTors Jan 14, 2016 7:58 am

Intet nyt under solen Leechy, endnu en perfekt faceup og karakter, selv uden navn - fra din side af.

Er så exet med hans super bløde faceup og hans udtryk er så fortvivlet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Empty
IndlægEmne: Sv: Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]   Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det går aldrig af i vask [elfdoll Vivien]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sparrow (Elfdoll Vivien hybrid)
» En stille stund (elfdoll Vivien)
» når man keder sig >_<(elfdoll Vivien og Aden)
» nye pige i familien! (elfdoll vivien)
» The magnificent Anis~ (Elfdoll Vivien)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: