Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fælles Skandinavisk BJD forum

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Fælles Skandinavisk BJD forum Empty
IndlægEmne: Fælles Skandinavisk BJD forum   Fælles Skandinavisk BJD forum Icon_minitimeTors Sep 10, 2015 1:18 am

Hej!

Som mange af jer ved, blev der i år for første gang afholdt en Skandinavisk BJD convention i Sverige: Jointed Hearts.
I den forbindelse blev der afholdt et lille foredrag omkring det forum, som Jointed Hearts gerne ville stable på benene, for at samle de BJD-entusiastiske Skandinaver. Derfor vil jeg gerne give url'en til alle jer, så vi kan holde kontakten med vores fantastiske naboer Very Happy

forum.jointedhearts.se (copy-paste dette link ind i din browser)

Endnu er forummet på Svensk, og der er ikke lavet meget på det, men tanken er at folk skal joine og give deres besyv med, ift. ønsker om udseende og anvendelighed.
Så håber virkelig I alle vil deltage, da et fælles Skandinavisk forum ville være en fantastisk måde at udvide sit netværk på ^^


Sidst rettet af Kurisu Fre Sep 25, 2015 9:21 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Skumring

Skumring


Antal indlæg : 15
Age : 51
Geografisk sted : Gamlebyen, Oslo, Norge
Registration date : 30/12/08

Fælles Skandinavisk BJD forum Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles Skandinavisk BJD forum   Fælles Skandinavisk BJD forum Icon_minitimeFre Sep 25, 2015 3:53 am

Den linken virker ikke. Om de ønsker en dialog med de nordiske landene hadde det kanskje vært lurt å poste det på de respektive foraene, vi har ikke hørt noe om det på det Norske forumet, og fra Norge tror jeg det bare var en person som deltok på konventet.
Tilbage til toppen Go down
http://bjd.no
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Fælles Skandinavisk BJD forum Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles Skandinavisk BJD forum   Fælles Skandinavisk BJD forum Icon_minitimeFre Sep 25, 2015 9:27 am

Skumring skrev:
Den linken virker ikke. Om de ønsker en dialog med de nordiske landene hadde det kanskje vært lurt å poste det på de respektive foraene, vi har ikke hørt noe om det på det Norske forumet, og fra Norge tror jeg det bare var en person som deltok på konventet.

Af en eller anden grund virker URL funktionen ikke herinde, så man er nødt til selv at kopiere linket ind i sin browser.

For nu er det kun et forsøg på at se, om der er interesse i at udvikle et fælles Skandinavisk forum i forbindelse med Jointed Hearts' convention. Der er derfor ikke lagt ret meget information på foraet, da det mere er til for at diskutere om der er opbakning til et forum.
Det er meget ærgerligt der ikke er nogen der har postet på det/de norske fora, men jeg ved der er en Normand der deltager i debatten på Jointed Hearts' forum, så vedkommende er i hvert fald bekendt med idéen. Wink
Men det mest effektive er hvis man selv giver sit besyv med. Vi er måske 50 aktive samlere i Danmark...det er ikke den store base til livlig diskussion, så min personlige overbevisning er, at det her nye fora giver en ekstrem fed mulighed for at kommunikere med et bredere publikum ved at forene hobbyen over hele Skandinavien. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Fælles Skandinavisk BJD forum Empty
IndlægEmne: Sv: Fælles Skandinavisk BJD forum   Fælles Skandinavisk BJD forum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fælles Skandinavisk BJD forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: BJD-nyheder-
Gå til: