Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 30 dages udfordring

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeTirs Sep 01, 2015 8:26 am

Mine damer og herrer, det er på tide at få dukkerne ud af kassen/skabet/støvet af, for det er tid til en udfordring!
Jeg er dog opmærksom på at ikke alle har uanede mængder af tid til rådighed, eller måske vil deltage, og tanken udsprang også lige så meget fordi jeg selv følte at det kunne være rart med noget inspiration/motivation, så jeg kunne blive mere aktiv.
Jeg håber derfor at I vil lege med, og jeg har bøjet reglerne lidt, så selv den mest pressede alenemor med 17 børn burde kunne deltage en smule Very Happy

30 dages udfordring
Reglerne:
- På trods af navnet er der ingen reel tidsfrist, kun den du sætter op for dig selv.
- Alle dine billeder skal samles i den samme tråd det samme indlæg ELLER samles i en ny tråd.*
- Du må kun uploade 1 billede pr. udfordring, og må gerne skifte ud undervejs.
- Du kan vælge at bruge en, flere eller forskellige dukker, det bestemmer du selv.
   - Skulle du få lyst til at lave den samme udfordring med mere end en af dine dukker, så sæt de andre som links.
- Hvis du uploader mere end 5 billeder, så gør de ældste af dem til links, så folk ikke skal loade 90 billeder af gangen Wink
- Du kan tage listen i rækkefølge eller i tilfældig orden, bare sørg for at dit billede er markeret med hvilken udfordring det er til.
- Du bestemmer selv hvor mange af punkterne du vil lave, men det er sjovest at se så mange som muligt.
- Selvfølgelig er det sjovest kun at uploade 1 billede om dagen, men der er ingen regler på det punkt.
- Nyd tiden sammen med din dukke/dukker, og hav det sjovt.

Bemærk at de opstillede udfordringer er samlet af inspiration fra lignende lister, og kan derfor tolkes som man vil, der er ingen rigtige eller forkerte svar Smile I er velkomne til at komme med bud, hvis der er noget i synes mangler/kan ændres. Nogle billeder passer måske til mere end 1 udfordring, men du vælger hvor den passer bedst. Husk at du sagtens kan tage billeder til mere end 1 udfordring af gangen, hvis du ikke har tid i hverdagen.

De 30 udfordringer
1) Selvportræt
2) Dagens outfit
3) Skyer/himmel
4) Noget grønt
5) Fugleperspektiv/set oppefra
6) Frøperspektiv/set nedefra
7) Mad
8 ) En dårlig vane
9) Nogle/noget du elsker
10) Et barndomsminde
11) Noget blåt
12) Solnedgang/solopgang
13) Dig selv med 5 ting
14) Øjne
15) Silhuet
16) Noget der får dig til at smile
17) Teknologi
18) Dine sko
19) Noget orange
20) Refleksion
21) Din guilty pleasure**
22) Hænder
23) En ting fra dit køleskab
24) Dyr
25) Noget lyserødt
26) Close-up/tæt på
27) Langt væk
28) Blomster
29) Sort-hvid
30) Et ansigtsløst selvpotræt

* Hvis du opretter en ny tråd behøver du naturligvis ikke sætte billeder som links Wink
** Noget du ikke burde nyde, men gør alligevel.


Sidst rettet af Manna Tors Sep 03, 2015 7:30 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeTirs Sep 01, 2015 8:57 am

God og sjov ide! Jeg er bare ikke helt med på hvordan jeg skal poste det?

Når mine billeder skal samles i den samme tråd, skal jeg så lave en tråd i foroudfordringer til det?

Hvis jeg uploader mere end 5 billeder, så skal de ældste være som links. Det er jeg ikke helt med på. Hvis jeg alligevel skal lave en tråd til mine billeder, kan jeg så ikke bare have alle 30 billeder i tråden? Evt have en tæller i toppen med (18/30) så folk kan se hvor mange billeder der er i tråden.

Måske gider du udbyde det lidt for mig Very Happy Jeg er forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeOns Sep 02, 2015 4:01 am

Jeg tænkte at man bare laver et indlæg i denne tråd, hvor man lægger sine billeder op, kan godt se at det er formuleret forvirrende Very Happy Men hvis du lige så gerne vil have det samlet i en seperart tråd, eller synes det er nemmere. så skal du være velkommen Smile
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Manna 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeOns Sep 02, 2015 5:30 am

Manna 30 dages udfordring

Det ville jo være en skam ikke selv at deltage, så her kommer mit første bud Wink

1) Selvpotræt
30 dages udfordring IMG_7722_zpsnt3u3yzf

2) Dagens outfit
30 dages udfordring B273b882-318d-4374-9c80-7323954b36d2_zpsx2ju7b5r


Sidst rettet af Manna Fre Sep 04, 2015 4:34 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeTors Sep 03, 2015 3:58 am

Ville det næsten ikke være bedre, at poste et billede per indlæg i denne tråd eller at lave en tråd hver især Smile
Ellers vil folk jo ikke opdage, når der bliver opdateret i ens gamle indlæg.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeTors Sep 03, 2015 7:28 am

Akatsuki skrev:
Ville det næsten ikke være bedre, at poste et billede per indlæg i denne tråd eller at lave en tråd hver især Smile
Ellers vil folk jo ikke opdage, når der bliver opdateret i ens gamle indlæg.
Det kan godt være at en ny tråd pr. deltager er det mest optimale, tænker at folk selv kan få lov at vælge, men opdaterer første post Wink
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitimeMan Okt 12, 2015 3:57 am

Lyder sjovt! Tror jeg vil give det en chance. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





30 dages udfordring Empty
IndlægEmne: Sv: 30 dages udfordring   30 dages udfordring Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
30 dages udfordring
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Halloween Udfordring 2015
» Foto udfordring februar 2013
» Foto udfordring Maj-Juni 2013
» foto udfordring Juli 2013
» Photo udfordring Februar 2014

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: