Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Empty
IndlægEmne: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]   Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Icon_minitimeOns Aug 26, 2015 8:00 am

Jeg kom til at købe endnu en af 714s mange dukker... Hovsa!
Denne gang var det hendes Soom Bix. Desværre er Soom ikke de bedste til at lave kroppe - eller det var i hvert fald ikke tilbage i 2008. Jeg tror kun jeg havde Bix en time, da jeg tænkte, at jeg ikke gad den krop mere. Men så var det jo så smart at jeg lige havde fået en Ringdoll krop... Så Bix hovedet og klo-armen, hoppede over på Ringdoll kroppen. Kroppen er lidt lysere end Bix, men det tænker jeg kan blushes.

Drengen mangler øjne, tøj og hår. Jeg har en plan med ham, men jeg ved ikke lige hvornår jeg får gjort noget ved ham Smile

Han passer ind i min historie; "Freaks and Geeks", sammen med Scorpio, Zombie, Voodoo, Medusa og Cyborg.

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] 4ADF0D8E-27DD-49C6-90D4-D13E16DA288D_zps3ycuuedd

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] 994CBAB9-6A0E-4D16-8C08-95D398712BA0_zpsipkkuxv7

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] FAA84D20-8EB9-4F3A-BE47-E6ED95FA7AB0_zpsfr7xorra
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]   Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Icon_minitimeOns Aug 26, 2015 10:00 pm

wow han er cool , syntes ikke jeg ser den mold så tit Smile  elsker den klo arm, godt du fandt en anden krop, kender godt hvordan en for besværlig krop kan være træls
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]   Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Icon_minitimeTors Aug 27, 2015 4:59 am

Han har et meget udtryksfuldt ansigt, glæder mig til at se hvordan du får arbejdet med hans klo Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]   Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Icon_minitimeMan Aug 31, 2015 8:34 pm

Haha smart du lige kunne bytte krop. XD
Han har et virkelig fint ansigt (lækker næse). Spændende projekt du der har fået fingrene i Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]   Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en ny dreng! [Soom Bix hybrid på Ringdoll RGM-4 krop]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Jeg lever endnu!
» Gamle billeder-Ny redigering Shiwoo DV//Soom Ai-R Ai//Soom Taco
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: