Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeSøn Maj 10, 2015 5:18 am


Hun er slet ikke færdig endnu, men syntes hun har så meget selv om hun er så "nøgen" som hun er.

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) FullSizeRender%202_zpssztj1idv

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) FullSizeRender%203_zpsjqjndzmn

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) FullSizeRender%205_zps5ujzt1ua

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) FullSizeRender_zpskq8tzxgo

Håber snart jeg kan lave en paryk til hende.

Kunne ikke sove, så var oppe det meste af natten og arbejdede videre på hende.
Hun ser ikke ud til at blive så uhyggelig som jeg havde i tankerne, men for en gangs skyld gør det mig faktisk ikke noget.
Hun får vipper på i dag.


Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Hgtfr_zpszuqcpjfo


Sidst rettet af Heceta Søn Maj 10, 2015 8:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeSøn Maj 10, 2015 8:10 am

Wau! Sikke nogle udtryksfulde billeder! Hun er allerede vildt flot og interessant!
Rigtig fed effekt med de der tårer :')
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeMan Maj 11, 2015 6:52 am

Jeg så billederne, da de blev lagt op, men jeg vidste faktisk ikke hvad jeg skulle sige. Efter at have hørt om hendes historie i ankomst galleriet, så rammer disse billeder mig meget mere. Jeg er vild med billerne fordi de rammer mig! Det er ikke så tit at jeg kan 'mærke' dukkebilleder på den måde. Det lyder måske dumt, men hele hendes historie, det sort-hvide, tårerne og det enkle over billederne rammer mig faktisk ret dybt.

Din pige er rigtig smuk! Jeg er vild med hende! Hun er fantastisk selv nøgen og så enkel. Og billederne er rigtig flotte Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeMan Maj 11, 2015 7:37 pm

Super fede billeder! Very Happy Synes det er så interessant, når folk leger på den måde.
Synes du har fået givet hende et helt andet look end hvad sculpten lige sagde mig på udpakningsbillederne. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 4:55 pm

Tusind tak for jeres kommentarer <3
Prinsessen - Blev utrolig rørt over din kommentar, er glad for at du syntes om hende. Og ja, engang imellem kan dukke billeder røre en på en underlig måde, men det må også være fordi vi alle ligger så meget af vores egne personligheder i dem. Tusind tak, det er jo lige netop derfor jeg elsker at tage billeder, jeg håber altid på, at selv om meget af det jeg laver er underligt, at få en følelse frem i folk <3
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 3:09 am

du har fået en smuk sorgmodig følelse frem Smile den rammer også mig, ville selv ønske jeg kunne lave sådan noget. kan godt lide den måde du har bundet båndet om bryst og hals, det er enkelt, men ser rigtig flot ud med de detaljer du har lagt på med perler osv så det virker komplet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Empty
IndlægEmne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)   Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pink tears [LittleFee Flora]
» Bare et lille billed
» |It's called Silent Hill| Zaoll luv/Dee
» Guardian of the unborn (DC Charles girl)
» Dit yndlings billed fra nettet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: