Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 GW purity seal som alternativ til MSC?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitimeMan Jan 05, 2015 4:25 am

Jeg har anskaffet mig en dåse med games workshop purity seal, og har for et par timer siden afprøvet den. Lavede en tester både med pasteller og blyanter, som jeg selv syntes sad rigtig godt. Det blev nemt som ingenting fjernet igen med nogle sprit-swipes, meget nemmere at få af end MSC.

Jeg har dog hørt meget kritik om purity seal(mest fra dem som maler warhammer figure,) hvilket jeg ikke helt forstår. Produktet er jo lavet til plast, metal OG resin figurer, og har for mig virket fantastisk. Ved ikke om folk har glemt at ryste dåse eller har stået for tæt på? jeg kan hvert fald anbefale det. Men jeg vil bare hører om der er nogen herinde, som også har haft brug af purity seal?
Tilbage til toppen Go down
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: Sv: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitimeTirs Jan 06, 2015 9:23 pm

Jeg bruger kun purity seal og jeg er tilfreds Være gang det man skal bare huske at man ikke skal Gør der når vejret er koldt og fugtigt med minder man har et sted at Gør det i
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: Sv: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitimeOns Jan 07, 2015 10:37 am

blood-devil skrev:
Jeg bruger kun purity seal og jeg er tilfreds Være gang det man skal bare huske at man ikke skal Gør der når vejret er koldt og fugtigt med minder man har et sted at Gør det i

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste her som bruger det. Surprised Og syntes det er underligt at der ikke er flere som bruger purity seal frem for MSC, da det er tusind gange nemmere at få fat i? Men søgte lidt på nettet angående dem som ikke kan lide purity seal, og tror der er mange som ikke ryster dåsen nok, plus de holder den for tæt på.
Tilbage til toppen Go down
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: Sv: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitimeOns Jan 07, 2015 7:46 pm

Kia skrev:
blood-devil skrev:
Jeg bruger kun purity seal og jeg er tilfreds Være gang det man skal bare huske at man ikke skal Gør der når vejret er koldt og fugtigt med minder man har et sted at Gør det i

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste her som bruger det.  Surprised  Og syntes det er underligt at der ikke er flere som bruger purity seal frem for MSC, da det er tusind gange nemmere at få fat i? Men søgte lidt på nettet angående
dem som ikke kan lide purity seal, og tror der er mange som ikke ryster dåsen nok, plus de holder den for tæt på.

Nemmelig og her hjemme er det også billiger at få fat på ind msc
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: Sv: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitimeOns Jan 07, 2015 9:50 pm

bruger det også og har heller ikke problemer med det Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





GW purity seal som alternativ til MSC? Empty
IndlægEmne: Sv: GW purity seal som alternativ til MSC?   GW purity seal som alternativ til MSC? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
GW purity seal som alternativ til MSC?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alternativ til AE Sachiel? Forslag?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: