Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Little Monica limited Angel <3

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 12:26 am

Så modtag jeg mit limited Angel hoved fra Little Monica Very Happy ... efter at posthuset havde forlagt det :/

Little Monica limited Angel <3 15290518139_9dd8f73ffc

Little Monica limited Angel <3 15290761798_f90d11e414 Nogler der ved hvad rice krispy slikket hedder? :3

Little Monica limited Angel <3 15474272221_71037e23b6

Little Monica limited Angel <3 15290704820_e01ae5d384

Little Monica limited Angel <3 15474270641_aa9167ce3f

Little Monica limited Angel <3 15454311566_0b1d3923ca

elsker ham Smile nu skal jeg bare finde nogle kroppe til mine 3 hoveder D:

forresten, er der nogle der ved hvad de tal og bogstaver i hans hoved betyder? jeg er ikke så bekendt med Little Monica så er lidt nysgerrig :3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 12:37 am

Tillykke med hovedet Very Happy Godt, at posthuset kunne finde ham og udlevere ham til dig.
Han ser rigtig fin ud. Bliver spændende at se ham med faceup.
Er han SD eller MSD?

Tilbage til toppen Go down
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 3:23 am

ahh tak Very Happy
han er sd :3 glæder mig også til at give ham en face up, dog går der noget tid da jeg skal have købt mere spray D:
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 4:04 am

Stort tillykke med ham! Han er rigtig fin ud. Glæder mig også til at se ham med faceup. ^^
Hvilken krop har du tænkt på til ham? Very Happy

Ofte er bogstaverne og tallene en datostempling eller en kode der skal gøre det sværere at recaste. Der er mange firmaer der støber et mærke eller noget ind i hovederne også. Ellers vil de sikkert gerne forklare det hvis du skriver til dem og spørger ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 4:48 am

Kurisu skrev:
Stort tillykke med ham! Han er rigtig fin ud. Glæder mig også til at se ham med faceup. ^^
Hvilken krop har du tænkt på til ham? Very Happy

Ofte er bogstaverne og tallene en datostempling eller en kode der skal gøre det sværere at recaste. Der er mange firmaer der støber et mærke eller noget ind i hovederne også. Ellers vil de sikkert gerne forklare det hvis du skriver til dem og spørger ;D

tusind tak Very Happy
jeg er ikke helt sikker på krop endnu, er ikke specielt vild med deres harmony kroppe, så skal igang med at kigge efter noget resin matching :3 (det er vildt besværligt xD )

EDIT:
jeg kom i tanke om at jeg havde fået sd summer event hovedet i ns af en på tumblr, og sammenlignede lige, af hvad jeg kan se er Little Monica ns en smule mere gul i det en luts ns, men det er minimalt, og med en face up vil det kunne du Very Happy
nu skal jeg så til at spare op :/ for de er så dyre Q.Q

plus at luts senior delfs halse er 10,5mm hvor LM harmony er 10,4mm D: lort

og det er et godt råd! har lige smidt en ask op til dem og så må jeg bare vente på svar Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Little Monica limited Angel <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Little Monica limited Angel <3   Little Monica limited Angel <3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Little Monica limited Angel <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Erfaring med Little Monica
» Leeke World limited ! (box opening)
» welcome back Jake(little monica enrill)
» resinmatch mellem Luts SDF NS & nDoll NS/Little Monica NS
» så er jake hjemme(little monica enrill opening)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: