Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Iplehouse trækker limited dukke tilbage?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Ons okt 08, 2014 4:52 am

Iplehouse har udgivet en ny pirat dame i EID kun for at trække hende tilbage få dage efter.
Link til Scarlet.

Hun blev sat til salg den 30.september og den 2.oktober skrev de det her:
"Hello, this is Iplehouse.

Today we want to inform you about Scarlet’s sales suspension.

After gathering a lot of your opinion, we decided to suspend Scarlet’s sales temporarily. We will complement some of the features and release her again with better features.

- You can still order Scarlet’s outfit and weapons on Doll Choice.
If you only want to order them please use Doll Choice instead.

Please understand out effort and we will release Scarlet again in near future."

Det er første gang at jeg har hørt om et selskab, der trækker en limited dukke tilbage fordi de ikke er populære nok. Jeg synes det lyder underligt.

mystearica

Antal indlæg : 764
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Ons okt 08, 2014 5:47 am

ja det er underligt, men de siger de vil forbedre hende og udgive hende senere.
der er nok ikke rigtig været nogle da har bestilt hende og hvis der er kommet en del 'klager om hendes udseende ser de de vel som et bedre valg at lave en ændret model.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kurisu
Moderator

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Ons okt 08, 2014 7:50 am

Ej hvor trist. Synes da hun er meget Iplehouse-agtig, og synes hun ser super interessant og realistisk ud. Fatter ikke at der er en i kommentarerne der hidser sig op over Scarlets næse, synes hun er en rigtig flot og moden sculpt. Må være så hårdt for Iplehouse (og især deres sculptør) at skulle trække hende tilbage Sad

Antal indlæg : 813
Geografisk sted : Djursland

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Ons okt 08, 2014 6:59 pm

Jeg synes, det er ærgerligt, de trak hende tilbage. Jeg kunne rent faktisk godt lide hende.
Ikke at jeg havde planer om at købe hende, men synes ikke, der var noget galt med hende.
Vis brugerens profil http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Ons okt 08, 2014 9:00 pm

Jeg synes 3 dage er for kort tid til at se om en dukke er populær eller ej. Jeg køber aldrig en dukke med det samme lige når den er sat til salg.
Personligt synes jeg egentlig også at Scarlet er køn som hun er, men det bliver da spændende at se hvad de gør ved hende.

Sidst rettet af Prinsessen Fre okt 10, 2014 2:46 am, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Pallas
Moderator

Antal indlæg : 345
Geografisk sted : Nørrebro

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Fre okt 10, 2014 1:24 am

Det var da en mærkelig ting at gøre.
Jeg synes at hun er ekstremt flot. At nogen kan brokke sig over hendes næse er da helt ude i hampen. Jeg håber ikke at de ændrer for meget på hende. men det bliver interessant at se hvor store ændringer Iplehouse laver.

BakaYukiko

Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Fre okt 10, 2014 2:30 am

jeg er personligt irriteret over det da jeg havde tænkt på at købe hende som hun var =_=; med mørk hud og pirat kostume. mn nå ja... Håber ikk de ændre for meget
Vis brugerens profil
Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Man okt 13, 2014 1:00 am

Jeg synes også, at det var ret sært, at trække hende tilbage. Hun var da super flot! Men jeg er bestemt også spændt på, at se hvad de gør ved hende.
Vis brugerens profil http://tjassi.blogspot.dk/
Anori

Antal indlæg : 323
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   Tors okt 23, 2014 7:40 pm

Hvis nogen er interesserede, så er Scarlet tilbage på hjemmesiden. Smile
Vis brugerens profil http://Anori-chan.deviantart.com
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Iplehouse trækker limited dukke tilbage?   

Iplehouse trækker limited dukke tilbage?
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1