Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]

Go down 
+3
Ponpyon
mystearica
Kurisu
7 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 1:16 am

For at fejre, at min lille dames ejer endelig har fået nosset sig sammen til at lave hendes faceup, smider jeg lige nogle af de billeder op jeg har taget i dag. >'Very Happy

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done7_zpse618dbf9

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done15_zpscc53d661

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done18_zps5d7f2867

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done5_zps3c854fd8

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done14_zpsf49e608c

Og så det billede jeg har deltaget i konkurrencen med:
*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Done19_zps53633633
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 1:52 am

hvor er hun kær Smile  elsker den kjole, den er så fin og piget<3 god kontrast til hugtænderne og bide mærkerne. elsker den blanding af cute og creepy
dine billeder er så utrolig gode  Smile ville selv gerne kunne tage sådan nogle
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 4:47 am

nice job søs! Kan ikke vente til at se når du får lavet mine tinies (skal nok lige lave nogle sketches I løbet af måneden, nu haster det jo ikke med at de bliver færdige før November XD)
syntes du har formået at få læberne lavet så hygtænderne bliver mere fremhævet~<3
det eneste minimale "kritik", ville være jeg syntes at bidemærkerne måske er lidt for lyse, og at det kunne være fedt med lidt dryppende blod...
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 5:44 am

@mystearica: Tusind tak! :'3 Kjolen tilhører faktisk en af Ponpyons tinier, men jeg lånte den (uden at spørge) på groveste vis til shootet. XD
Er helt enig med dig i, at cute og creepy er en fed blanding ;D
Mht. billederne er jeg stadig meget ny i det, men synes jeg har lært en del fra DoA omkring fotografering og at jeg i dette shoot virkelig har rykket mig ^^ Så vil klart anbefale dig at kigge forbi DoA og deres afdeling omkring fotografi.

@Ponpyon: TAK! ;D Ja, har forhåbentligt fået blod på tanden nu, men ja, du må da meget gerne sende nogle skitser - om ikke andet bare nogle farvevalg eller et tema XD
Mens du er i Köln, hygger jeg mig med din tiny piges kjole muhahaha >'Very Happy Håber det er OK jeg lånte den x3
Er glad for at du synes tænderne er blevet gode - de gav mig også ret mange grå hår XD
Mht. bidemærkerne er de blevet blushet med en lilla, for at få dem til at ligne et sår lidt mere - men man kan ikke så godt se det på billederne. Desuden blev MSC'en mærkelig da jeg gik i gang med torsoen, så bidemærkerne skal alligevel males om snart. Men så har jeg da en idé til måske at lave dem lidt mere drabelige >;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 6:00 am

har skam læst en masse på doa ^^ er bare en idiot til at finde gode bagrunde og plads i lejligheden til billeder, syntyes det er lettetst at finde til tinies som din <3 da de ikke fylder så meget
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 6:28 am

@mystearica: Jeg købt min backdrop på Taobao. Der kunne man vælge hvilken størrelse man ville have dem i. Jeg har en backdrop der også sagtens kan bruges til SD-størrelsen. ^^
Og jeg klistrede den her backdrop på min dør i mit værelse og på gulvet, så det lavede en ret vinkel, og så fik damen ellers lov til at stå der og posere, og det tror jeg egentlig sagtens ville fungere med store dukker også. Man skal selvfølgelig lige have plads til at sidde lidt fra døren og tage billeder, men det lykkedes selv på mit lille værelse ;D
Jeg er i hvert fald blevet stor fan af backdrops - de er lidt sjovere at arbejde med end lagenet i ens seng eller en kedelig væg ^^
(Og så koster de kun en 20'er eller sådan noget stykket på Taobao!)
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 6:33 am

cool, bruger selv farvet carton eller mønster papir som backdrop,  Smile 
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 6:57 am

Rigtig søde billeder, og en dejlig backdrop! Det ser rigtigt godt ud med en grå lille vampyr i pinke omgivelser xD Face uppen er også rigtig skøn, det har du gjort mega godt!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 7:07 am

Hun er blevet rigtig fin! Very Happy
Det er nogle virkelig gode billeder og lille Alice er så dejlig!
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 9:55 am

det med lån af kjolen er helt okay :)
btw, har langt nogle msc bøtter til side hjemme, som jeg håber de gamle husker at tage med over til dig, og ellers kan du selv tage dem med når du tager tilbage til kbh efter den kommende weekend.
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeMan Aug 11, 2014 6:17 pm

Ej hvor er hun simpelthen fin Very Happy <3 Elsker backdroppen og kombinationen af det lidt mere dystre og pink!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeTirs Aug 12, 2014 5:14 am

@mystearica: God idé! Det er også nemmere at få fat på Wink

@PotatoMash: Tusind tak. Er jeg glad for at høre :'D

@Prinsessen: TAK!! <3

@Ponpyon: Sweet! Mere MSC XD

@Anori: Mange, mange tak! Har en hvid kjole på vej til hende, men nu tror jeg også jeg må til at investere i lidt pink tøj til damen ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeTirs Aug 12, 2014 10:31 pm

Hvor er hun bare kær! Jeg elsker kombinationen af grå skin colour og lyserødt tøj. xD Og hendes face-up er bare super fin!
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 6:41 am

Tusind tak Chazzi <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Empty
IndlægEmne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]   *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)
» Alice i sneen [Alice Eden; Puki Pipi Snowflake Fairy]
» The Lady. (SD sweet dream Nana modded)
» Little Lady Blue Hair (dollzone Wilka)
» en dragt fra alice collections

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: