Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Darak-I anmeldelse(r)

Go down 
ForfatterBesked
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Darak-I anmeldelse(r) Empty
IndlægEmne: Darak-I anmeldelse(r)   Darak-I anmeldelse(r) Icon_minitimeTirs Jul 22, 2014 3:28 am

Darak-I
Efter at have fået min nyeste dukke hjem, og have fået en masse super kommentarer i ankomst tråden og en request på at skrive en anmeldelse af firmaet, tænkte jeg, why not.

Jeg tænkte desuden at hvis andre har erfaringer med Darak-I er de mere end velkomne til at skrive dem herinde.

Da jeg har bestilt min dukke på layaway gennem Think Pink kan jeg dog ikke sige så meget om den direkte kontakt eller shipping tid fra dukkefirmaet

Dog kan jeg sige en del om hvad jeg fik med, og hvilken stand dukken var i.

Dukkens stand:
Min Darak-I Claire ankom i perfekt stand. Der er ikke så meget som en ridse på hende, og hun behøver ikke at pudses til, da hendes led klikker perfekt. Hendes elastik er lidt stram, men det kan jo heldigvis rettes på. Det er desuden helt sikkert ikke billig resin, så jeg tror hun er ret holdbar (for en BJD at være)

Udseende:
Jeg bestilte Claire med en A-type krop, åbne øjne, normal skin (man kan vælge imellem normal skin og white skin) og small bust.
Normal skin minder mest om andre firmaers "normal yellow" og jeg tror sagtens det ville kunne bruges til hybrider.
kroppen er "pæreformet" og hovedet er meget lille i forhold til resten af kroppen. Jeg blev nødt til at sy et par wigs ind for at de passede, og selv mine andre yo-sd wigs var for store.
Om man kan lide så lille et hoved i forhold til resten af kroppen er smag og behag, men jeg synes personligt det giver hende et ret nuttet udtryk.
Jeg bestilte min dukke blank, og kan derfor ikke udtale mig om Darak-I's default faceup.

"Tilbehør":
dukkens basis-pakke kommer med ret mange ting. Man får en kuffert med tilhørende læderrem til at bære dukken rundt i, og bortset fra at kufferten er utrolig flot udenpå, er den også foret med rigtig flot stof med blomstermotiv.
Foruden kufferten består basis pakken af en silicone wig cap, ekstra s-hooks, handsker til når man skal lave faceup og ekstra elastik. Jeg fik desuden free gifts i form af en asiatisk udseende dukke taske i brokade stof, en pung i lyserød plastik og slik.

At basis pakken kommer med så mange ting synes jeg er ret fedt, især, tænker jeg, hvis man er ny i hobbyen gør det nogle ting en del nemmere, da man så ikke skal ud og lede efter alle mulige ting på internettet.  

Posability:
Selv med en a-type krop, er Claire utroligt posable. Hendes ben har godt nok enkelt led, men hendes arme har dobbelt led, og er ekstremt posable. Jeg går ud fra det er endnu bedre med en type-b krop. Men Claire er nok den mest posable dukke jeg har ind til videre.

Konklusion:
Jeg er utroligt tilfreds med mit køb, og overvejer helt klart at købbe dukker fra Darak-I igen i fremtiden, da de har rigtig mange søde sculpts.
Prisen er lidt høj for en YO-SD, men i betragtning af hvor mange ting jeg fik med, og hvor høj kvalitet dukken er, så synes jeg det er det værd.
Tilbage til toppen Go down
 
Darak-I anmeldelse(r)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Darak-I Claire

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Links til og anmeldelser af onlinebutikker-
Gå til: