Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir

Go down 
+3
Hirin
mystearica
Mika
7 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 10:44 pm

Det er ved at være et par år siden jeg har været aktiv her på resingarden efter jeg solgte alt jeg havde (alt... av lad vær med det medmindre i er 100% sikre og) men det har også været godt og få en helt ny start Smile er glad for at være tilbage.

Er endelig kommet hjem igen og taget lidt øjne og wigs med fra Japan, havde desværre ikke råd til en krop ;A; buhu.. Me want me some bodies TTATT~~ (not creepy at all)

suk.. men nu er jeg hjemme igen og nu skal der bare spares op +_+ kender I ikke det at man har købt masser af fint tøj..og så har  man ikke penge til en krop.. ups
kan simpelthen ikke vente med at tage lidt billeder så her er et par "headshots" yaaay


Rin

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 6


Yuki med orange hår? O.o

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 4


Dante med hans nye wig Very Happy

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 2


Dante med den gamle wig :O uuuh

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 3


Yuki med hans awesome rødbrune krølle wig som jeg har ønsket mig i flere år yaaay Very Happy

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 5


Very Happy

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir 1


Sidst rettet af Mika Ons Jul 09, 2014 10:15 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 11:56 pm

det er nogle gode molds du har valgt, det er nogle fede wigs  Very Happy kan godt forstå du er lidt utålmodig efter kroppe, har du bestem mærke for kroppende
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 12:11 am

mystearica - takker Smile har også været meget længe om at bestemme mig ^^ ang kroppe så har jeg lige pt ikke sat mig efter et bestemt mærke men mit næste køb bliver nok en Theo doll fra dollmore. Elsker simpelthen den mold Very Happy Kroppen er ikke lige det jeg havde ønsket mig mest, men man kan ikke købe hovedet for sig selv ^^
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 1:00 am

sjovt havde regnet med at du ville få en krop hjem først  Smile  men har lige set theo, han er faktisk rigtig skøn <3 har ikke noget imod hans krop, men er ikke kræsen på det punkt, så længe de poserer ok  Razz 
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:01 pm

De er allesammen rigtig kønne og glæder mig til at se mere til dem, specielt når de har fået kroppe Wink
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeTors Jul 10, 2014 8:32 am

De er bare super fine Very Happy

Mmm vild med den rødbrune wig også Wink

Glæder mig til at se dem helt færdige Smile
Tilbage til toppen Go down
PukingRainbows




Antal indlæg : 16
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 24/04/14

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeTors Jul 10, 2014 11:54 pm

Velkommen tilbage! Very Happy Jeg har undret mig over hvor du var blevet af :3
Synes ikke jeg så så meget til dig, efter vi havde snakket lidt til mit første meet mange år siden
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 5:13 am

De er alle tre bare super skønne. Virkelig lækre face-ups de har! Very Happy
Håber vi kommer til at se meget meget mere til dem, når de har fået kroppe.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 6:39 am

En trio af super lækre fyre du der har dig. Glæder mig også til at se mere til dem og se, hvilke kroppe du sætter dem på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Empty
IndlægEmne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir   Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Home again (Leeke Chris)
» Dante <3 (Leeke Chris) img heavy
» William (Migidoll Miho)
» Maddox|Evening shadows [Migidoll Ryu]
» Blue is my color [Migidoll Ryu - Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: