Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]

Go down 
+6
Kirie
Katia
wolter
Charlie
Heceta
TrekkieGrrrl
10 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 7:09 am

Lige inden jeg skulle ud af døren og på arbejde i dag kom posten med en pakke. Først var jeg sådan lidt "WTF er det mon?!" fordi størrelsen ikke passede på noget af det jeg havde i tankerne. Men da jeg så afsenderen vidste jeg at det var min længe ventede Brownie der var ankommet - og UDEN en omvej forbi Trolden! YÆH!

Så her er...

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival01
Teh Box!

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival02
En kasse inden i kassen

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival03

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival04

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival05

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival06

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival07

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival09

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival10

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival11

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiArrival12

Og den obligate OMAKE der ikke rigtig hører med i historien, men som var så fint...
En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] MochiOMAKE
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 7:13 am

Hvor er hun bare KAWAII<3
/envy envy
Heldige at hun slap forbi tolden xD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 7:14 am

skøn skøn story Very Happy

Og hvor er hun lille og dejlig, og passer jo perfekt ind i din piki flok.
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 8:43 am

... Og han råber XD

Hvor er hun sød ^0^ Elsker virkeligt wiggens farve - glæder mig til at se hende med face-up ^0^ Og, hvad siger man? Tillykke med den lille ny XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 12:05 pm

Tak allesammen ^_^

@ Charlie *L* Jep. Tror slet ikke Onikami kan hviske. Eller osse er det bare hans talebobbel der nuengang ser sådan ud Wink

Det er sjovt at sammenligne Brownies og Pukier. De har samme størrelse men der er alligevel mange forskelle. Nogle ting er smartere ved Brownierne, men jeg kan på den anden side rigtig godt li' Pukiernes magnetiske hænder... Det system Brownierne bruger gir' mig dårlige nerver *L* -men jeg planlægger nu alligevel at købe de ekstra hænder til Mochi... Der er så mange og de er så fede og hvis ikke det var fordi at den Gratis Shipping ikke galdt hvis man købte andet end en hel dukke (lidt fjollet IMO, jeg ville jo gerne ha' brugt de $40 ekstra på hænder, men ikke hvis jeg sku' til at betale en formue i porto!) så havde jeg bestilt dem med allerede.

Brownierne har et ret smart system til at holde øjnene fast forresten. Det gør det meget nemt at ændre øjenstilling Smile

Øjnene er jeg forresten ikke imponeret over. Det bedste der kan siges om dem er at det ikke var mit par brune øjne nummer 684... Ellers er stort set alle mine dukker ankommet med brune øjne - osse når jeg har bedt forsigtigt om noget andet... Nå, jeg må se hvad jeg har tilbage af øjne, og ellers må jeg købe et par nye til Mochi. De koster jo da ikke nødvendigvis alverden.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 6:37 pm

uh.. er helt paf..
viste ikke at du skulle ha endnu en puki!! x'D (selvom jeg ikke helt syns at det ligner en puki... eller æsken ligner.. o.o' men det er nok bare mig ?)
blev helt overrasket, og mine øjne klistret til skærmen, bare for at finde ud af hvad der var i den æske!! x'D

"try next floor!" X'D


Sidst rettet af wolter Tors Feb 19, 2009 3:12 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 11:47 pm

Haha hvor var det bare bedårende. Men synes det er godt gået at hun ikke giver op selvom de to drenge smider hende videre.
Virkelig bedårende Very Happy "Jeg er allergisk overfor piger" *giggle*
Og elsker det billede hvor de begge 2 sidder på skødet af Snape "Sooner rather than later" Very Happy
Og tillykke med den lille forresten ^^/
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 12:11 am

haha Puki invasion hjemme hos dig xD
alle din pukier har jo en skøn personlighed, der gør det ekstra sjovt at læse din historier =) Razz
Tillykke med endu et familie medlem I love you
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 2:01 am

Tillykke med dit nye familie medlem.. hun er rigtig sød ^-^

og passer jo perfect ind mellem alle de andre Very Happy

glæder mig til at se mere Wink
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 6:10 am

wolter - nu er det jo teknisk set ikke en Puki selvom den har samme størrelse Wink Men det er rigtigt at jeg ikke har fortalt så meget om hende, jeg har bare VENTET i stilhed LOL!

Og tak til I andre ^_^ Hun er bare så perfekt nuttet! Og så er det sjovt med en "Puki" der ikke ligner alle de andre Wink

Hun har fået faceup nu forresten, jeg postede et portræt af hende i i galleriet her.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 7:30 am

Tillykke med hende! Hun er vel nok sød og passer jo perfekt sammen med dine andre små. :-) Jeg kan godt lide, at ankomsthistorien er så gennemført, og endnu engang træder de forskelliges personligheder godt frem. Fint gennemarbejdning med talebobler osv. :-)
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 8:11 am

Nuuuååårh hvor sød! xD Sikken dejlig intro-historie, man får virkelig de forskellige små's personligheder at se samt Mochis :3 Tillykke med hende! Hun er totalt bedårende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 9:26 am

Ååårh stakkels pige at rende ind i de to gnavne puki drenge haha ^^

Sød story. Hun er rigtig nuttet Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Sv: En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]   En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]
» Et lille Bitte Træf + lille box-åbnings billeder
» Chibi GD&TOP ankommer til DK!!!
» BONUS min lille ven
» Hjemkomst af 2 dejlige unger!! [yoyo og Brian fra doll-love]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: