Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Næste
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 11:16 pm

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
ihhhhhh kan ikke vente... min Peakswood Hunky Dory bliver ENDELIGT sendt her på torsdag.
Hun har ligget klar et stykke tid, men kasserne til FOCerne har været forsinket, så nu håber jeg de rent faktisk kommer inden torsdag.
Er såååååååååååå spændt på at se hende irl...
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeOns Nov 25, 2015 3:31 am

Jeg venter stadig på min MerryDollRound Fang, men får snart mulighed for at betale hende af! Very Happy er så super spændt.
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 11:48 pm

Åhhhhh! Ponpyon og Anori, hvor glæder jeg mig vildt meget til at se jeres dukker!!! Very Happy

Jeg venter selv på en Popodoll Ramiel i tan. Når han engang kommer, så regner jeg med at han skal moddes (det lukkede øje skal åbnes, tænker jeg). (Det er ham der halv-kranie ansigt manden).

Jeg har lige fået Voodoos ekstra hoved hjem (Fifth Motif Venitu) fra Dollshe. Det har jeg allerede sendt ud til faceup hos Belovda i Rusland. Det bliver spændende at se hvordan han kommer til at se ud i hendes hænder, for jeg gav hende frie tøjler. Men nu vidste jeg heller ikke lige hvad jeg skulle bruge det hoved til da jeg købte det, men jeg havde det vildt dårligt over kun at have et Venitu hoved når der findes så få i den farve, for hvad nu hvis han gik i stykker?
Tilbage til toppen Go down
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 1:14 am

Jeg har snart været interesseret i bjds i 10 år, men det er først nu, at jeg endelig bliver en rigtig del af hobbyen. Den 29. oktober bestilte jeg min første dukke, en Feeple60 Lacrima, og som om det ikke var nok, har jeg nu også lige bestilt Peak's Woods' nye Rosemii Very Happy Det er lidt vildt.. I så mange år har jeg ikke turde kaste mig ud i det, og nu har jeg pludseligt to dukker på vej. Men jeg fortryder intet! Glæder mig så meget til de kommer cheers

Jeg har ikke været særligt aktiv herinde på RG. Er for det meste på DoA, da det er et noget mere aktivt forum. Synes dog det er en skam, da jeg gerne ville lidt mere i kontakt med andre danskere, som deler den samme interesse for bjds Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 5:07 am

Tillykke med din nye pige @Chazzi!! Very Happy

Yay @Ponpyon! Så kan jeg også lege med hende ;P

Tillykke @Anori!! Det er så dejligt når man betaler en dukke af *^^*

@Prinsessen - ja, vi var nogen der lærte det med dit nye hoved på den hårde måde >_<"

@Calfuray - jeg så dig på DoA! Very Happy Så dejligt at få flere Peak's Woods dukker hertil DK *____*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 5:15 am

Hej @Kurisu! Very Happy Så lige din kommentar i Peak's Woods tråden på DoA - tror jeg vil prøve at skrive til PW, som du foreslog Wink Ja, jo flere jo bedre. Peak's Woods laver sådan nogle skønne sculpts <3

Er der egentligt nogen her som har kontakt med hinanden uden for forummet? Jeg ville rigtigt gerne møde nogle bjd-fans i virkeligheden til et dollie meet eller sådan noget. Kunne være super hyggeligt Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 10:13 am

@Calfuray: Ja! PW laver fantastiske dukke *__* det er kvalitet hele vejen igennem.

Jeg tror du bor et udmærket sted i landet mht. at mødes med folk irl. Men tror desværre der er mere aktivitet på Facebook end herinde nu til dags. :/
Kan anbefale gruppen DanskeBJDs. Der bør du kunne finde en masse fra Aarhus området Very Happy De mødes vist relativt ofte.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 11:07 am

@Kurisu det havde jeg slet ikke tænkt på :p Tak for tippet! Vil prøve at joine gruppen Wink
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Nov 27, 2015 9:42 pm

Tak Prinsessen :D

Kurisu selvfølgelig - og så kan du få hovedet med hjem så du kan ligge face-uppen på hende.

Calfuray uhhh lyder tillykke med dem. Godt klaret at du har kunnet modstå fristelsen så længe, men når man først har fået de første er det svært at stoppe igen XDDDD
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeLør Nov 28, 2015 1:14 am

Wuhuu! Yay @Ponpyon! ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 7:49 am

Calfuray - Tillykke med at vente på to dukker Very Happy Hvilken farve bestilte du Rosemii i? Hende glæder jeg mig utrolig meget til at se når du får hende hjem.
Jeg er også i Aarhus og jeg ved vi er en del fra hobbyen her Very Happy Jeg vil foreslå ligesom Kurisu at joine Facebook gruppen.
Tilbage til toppen Go down
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2015 5:20 am

Tak! Bestilte hende i suntan skin - er også vildt spændt på, hvordan hun kommer til at se ud. Hun får nok et lidt anderledes look end på promo billederne Smile
Jeg har meldt mig ind ind i gruppen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2015 6:15 am

Calfuray skrev:
Jeg har snart været interesseret i bjds i 10 år, men det er først nu, at jeg endelig bliver en rigtig del af hobbyen. Den 29. oktober bestilte jeg min første dukke, en Feeple60 Lacrima, og som om det ikke var nok, har jeg nu også lige bestilt Peak's Woods' nye Rosemii Very Happy Det er lidt vildt.. I så mange år har jeg ikke turde kaste mig ud i det, og nu har jeg pludseligt to dukker på vej. Men jeg fortryder intet! Glæder mig så meget til de kommer cheers

Jeg har ikke været særligt aktiv herinde på RG. Er for det meste på DoA, da det er et noget mere aktivt forum. Synes dog det er en skam, da jeg gerne ville lidt mere i kontakt med andre danskere, som deler den samme interesse for bjds Smile

Stort tillykke med begge dukker! Håber de kommer til at leve op til dine forventninger! Very Happy
Og jeg har været i samme båd som dig, havde været interesseret i hobbyen i omkring 8 år før jeg fik min første dukke. Det er så godt et år siden, og at endelig få den(eller de Wink ) første dukke(r) er virkelig rejsen værd!
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTors Dec 03, 2015 7:33 am

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

min Hunky Dory blev først sendt her i Mandags (og ikke sidste torsdag) - MEN HUN ER ALLEREDE HOS TROLDEN IDAG (O.O)
havde slet ikke forventet at det gik så hurtigt. Men yay, dvs at jeg burde modtage hende i starten af næste uge!!!!
Er så MEGA spændt (QwQ)~~<3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 04, 2015 12:30 am

Ponpyon skrev:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

min Hunky Dory blev først sendt her i Mandags (og ikke sidste torsdag) - MEN HUN ER ALLEREDE HOS TROLDEN IDAG (O.O)
havde slet ikke forventet at det gik så hurtigt. Men yay, dvs at jeg burde modtage hende i starten af næste uge!!!!
Er så MEGA spændt (QwQ)~~<3

Wow, det er vildt, hvor stærkt det må være gået! Du må huske at dele billeder af hende *sleeeet ikke misundelig* XD

___________________________________

Jeg venter nu også på et LLT Lazuli hoved, som jeg købte på layaway Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 04, 2015 5:20 am

Akatsuki skrev:
Wow, det er vildt, hvor stærkt det må være gået! Du må huske at dele billeder af hende *sleeeet ikke misundelig* XD

ja skal nok spamme med udpaknings billeder -har lige sendt told dokumenterne i dag - så håber hun bliver sendt i morgen, og at jeg så kan hente hende lørdag.
selvom det nok bliver mere realistisk at jeg først kan hente hende på mandag.
Tilbage til toppen Go down
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 04, 2015 8:27 am

Venter pt på:
Fairyline Sia seahorse ns + mint hale + menneske arme + sleeping hoved
Fairyline Sia seahorse tan + lyserød hale + sleeping hoved
Minifee FLAM hoved ns
Minifee FLAM hoved ns
Pukifee Choco ns + tilbehør
Dollzone sheep med Daisy Dayes Pukifee hove
En masse tøj og et par wigs fra ebay

Glæder mig lidt for meget til alle tingene kommer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 04, 2015 11:27 pm

Så er der betalt for Ameko/Fang iiih >w<
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeLør Dec 05, 2015 12:10 am

Nii-san_obsessed skrev:
Venter pt på:
Fairyline Sia seahorse ns + mint hale + menneske arme + sleeping hoved
Fairyline Sia seahorse tan + lyserød hale + sleeping hoved
Minifee FLAM hoved ns
Minifee FLAM hoved ns
Pukifee Choco ns + tilbehør
Dollzone sheep med Daisy Dayes Pukifee hove
En masse tøj og et par wigs fra ebay

Glæder mig lidt for meget til alle tingene kommer Very Happy

:shock:Wow! Så meget har jeg aldrig ventet på på en gang. Det er vildt, men hvor er det fedt Very Happy Stort tillykke med dem alle sammen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTors Dec 10, 2015 10:45 am

Nii-san_obsessed skrev:
Venter pt på:
Fairyline Sia seahorse ns + mint hale + menneske arme + sleeping hoved
Fairyline Sia seahorse tan + lyserød hale + sleeping hoved
Minifee FLAM hoved ns
Minifee FLAM hoved ns
Pukifee Choco ns + tilbehør
Dollzone sheep med Daisy Dayes Pukifee hove
En masse tøj og et par wigs fra ebay

Glæder mig lidt for meget til alle tingene kommer :D

Fedt at have så mange på vej! Stort tillykke med dem :D


Yay, fik endeligt told opkrævningen idag (havde ellers forsøgt at ringe for at hører om de snart havde nusset sig færdige) så håber jeg kan få hende med hjem i morgen - hvis ellers hun kan værer i pakkeboxen...

edit: øv, blev ikke i dag jeg fik hende med hjem.
iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor er jeg spændt \(*Q*)/


Sidst rettet af Ponpyon Fre Dec 11, 2015 1:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTors Dec 10, 2015 9:36 pm

Min Fang er blevet sendt yaay \o/ og hov, nu venter jeg på et impldoll Deborah hovede 8D;;
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 11, 2015 2:13 am

Ponpyon - Jeg håber at du kunne hente hende i dag så. Jeg glæder mig til at se billeder af hende Smile

Anori - Fedt! Tillykke Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 11, 2015 5:56 am

Anori skrev:
Min Fang er blevet sendt yaay \o/ og hov, nu venter jeg på et impldoll Deborah hovede 8D;;

Jeg venter også på et Deborah hoved, takket være Impldolls dejlige "free head" event Very Happy Jeg bad om at få hovedet i grey skin.
Jeg er ikke 100% sikker på, hvad jeg skal med en grå vampyr, men jeg finder på noget :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeFre Dec 11, 2015 10:46 pm

SÅ er hun endeligt i mine hænder!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2015 2:21 am

Blev misundelig på min søster, så nu har jeg også betalt min PW Hunky Dory af >_<~<3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 22 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 22 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: