Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Det første kæmpeprojekt - fantasykjole

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:25 am

Tjae, egentlig er projektet ikke så "kæmpestort", som titlen antyder - men det tog mig alligevel 2 dage at færdiggøre Rolling Eyes 

Kjolen er syet af noget grønt nervøs velour, som jeg fandt i genbrug til 25-30 kr. (dug). Der er stadig stof nok til endnu en kjole - eller noget andet Smile
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04102_zps556fc632

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04104_zps82e587fd

Close-up på perlebroderierne, som jeg baksede med på andendagen. Jeg var i tvivl, om jeg skulle fortsætte hen ad siderne som først planlagt, men jeg kunne ikke komme på flere mønstre...
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04106_zps612ece1a

Bæltet sammensatte jeg af nogle rester fra en oprevet halskæde og andre kædestykker, jeg havde liggende, samt nogle nye krystaldråber fra Ebay...
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04105_zpsf251191d

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04108_zpsd1394adc

Og her er et sneak-peak på næste projekt (det bliver mere gothic i stilen, men stadig fantasy/victorian):
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04089_zps3d75b0de
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole DSC04090_zps154e7817
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:53 am

Wooow, det er flot! Elsker bæltet og de fine detaljer, hun ligner en elverdronning o: !

A+ work, det er rigtigt flot håndværk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mie3197




Antal indlæg : 39
Age : 26
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 03/11/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 9:20 pm

Åhh den er flot *_* jeg skal have lavet noget lignene i chiffon x3! Puhh det bliver nu nok svært xD! Har du et "pattern"? Måske x3??
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 12:43 am

Tak for de søde kommentarer, begge to Smile

Mie3197: Symønsteret er lavet specielt efter min dukke (jeg har selv udarbejdet det). Hvis du har en SD med samme mål, så kan du se mit mønster; ellers hjælper jeg dig gerne med at lave et mønster magen til, til din dukke :)Om ikke andet kan jeg vel finde en måde at vise dig fremgangsmåden på ^^
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Mie3197




Antal indlæg : 39
Age : 26
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 03/11/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 12:51 am

Littie skrev:
Tak for de søde kommentarer, begge to Smile

Mie3197: Symønsteret er lavet specielt efter min dukke (jeg har selv udarbejdet det). Hvis du har en SD med samme mål, så kan du se mit mønster; ellers hjælper jeg dig gerne med at lave et mønster magen til, til din dukke :)Om ikke andet kan jeg vel finde en måde at vise dig fremgangsmåden på ^^
1000 tak ^^ det er til en supia krop sd str :3!!
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 7:48 am

hmm, jeg skal lige have fat i en symaskine først, men den kjole er über nice, virkeligt! den ville også være SÅ flot til Iris ._.
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 8:45 am

BakaYukiko skrev:
hmm, jeg skal lige have fat i en symaskine først, men den kjole er über nice, virkeligt! den ville også være SÅ flot til Iris ._.
Jeg er ved at udarbejde vejledning og mønster, så når du har symaskinen parat, så har du noget at kaste dig over. Ellers vil jeg gerne sy en for dig :3
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Mie3197




Antal indlæg : 39
Age : 26
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 03/11/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeOns Jan 15, 2014 8:28 pm

Littie skrev:
BakaYukiko skrev:
hmm, jeg skal lige have fat i en symaskine først, men den kjole er über nice, virkeligt! den ville også være SÅ flot til Iris ._.
Jeg er ved at udarbejde vejledning og mønster, så når du har symaskinen parat, så har du noget at kaste dig over. Ellers vil jeg gerne sy en for dig :3


Uhh hvad vil det koste vis du skulle lave en magen til? (I hvid?) :3? Kan du også lave med kæder ovs?
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeTors Jan 16, 2014 1:43 am

Mie3197 skrev:
Littie skrev:
BakaYukiko skrev:
hmm, jeg skal lige have fat i en symaskine først, men den kjole er über nice, virkeligt! den ville også være SÅ flot til Iris ._.
Jeg er ved at udarbejde vejledning og mønster, så når du har symaskinen parat, så har du noget at kaste dig over. Ellers vil jeg gerne sy en for dig :3


Uhh hvad vil det koste vis du skulle lave en magen til? (I hvid?) :3? Kan du også lave med kæder ovs?

Puha, nu ved jeg ikke, hvad stoffet koster i forretningerne (det, jeg har brugt, er købt som en dug i genbrug Very Happy), men jeg tænker da, at det nok kan gøres for 150-200 kr. inklusiv smykker og måske også broderier? Ellers lad mig vide, hvilken pris du tænker Smile
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitimeFre Jan 17, 2014 9:33 am

Flot kjole!
Elsker grøn og middelalder/fantasy-kjoler, så jeg er glad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Empty
IndlægEmne: Sv: Det første kæmpeprojekt - fantasykjole   Det første kæmpeprojekt - fantasykjole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det første kæmpeprojekt - fantasykjole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» det første billede
» Indkøbsliste til første BJD
» Min første BJD, Dollzone - MO.2 :D
» Første BJD - en msd fra Iplehouse
» min første face up

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: