Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 De første billeder af Celeste

Go down 
+4
jeanet kaulitz
mystearica
Kurisu
Littie
8 deltagere
ForfatterBesked
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:10 am

Celeste og jeg har lige leget lidt rundt med den infinity-kjole, som jeg syede til hende. Efter mange forsøg fandt jeg endelig en måde at sætte den på, uden det ser alt for kikset ud - stropperne er nemlig alt for brede Embarassed 
Igen er jeg glad for den sløjfe-bælte-hårbånd-ting, jeg syede til hende (den er for anden gang i dag brugt som bælte) Very Happy 

Jeg fik endelig styr på den mohair wig, jeg købte til hende. Nu er jeg faktisk ret glad for den. Den giver også et andet udtryk end den sorte, som Celeste har haft på, siden jeg modtog hende tidligere i dag...

(Beklager det første billede, som har en utroligt dårlig belysning...)

De første billeder af Celeste DSC04020_zpsa6ecc0cd

De første billeder af Celeste DSC04021_zps57152e4a

De første billeder af Celeste DSC04022_zps9f4f177f

De første billeder af Celeste DSC04023_zpsccb61a5a

De første billeder af Celeste DSC04024_zps0139b4c0

De første billeder af Celeste DSC04025_zps2eca7fbe

Nårh ja, så fik vi også vist lidt smykker frem. Når jeg opfylder kravene til at benytte salgsområdet, vil jeg sælge BJD-smykker. Dem, Celeste bærer her, er til salg tongue 
.
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:22 am

Hun er så fin. Det er godt du fik styr på den der wig, for den klæder damen veldig godt Very Happy
Fedt at du syr dine dukkers tøj selv. Jeg er kun 'lidt' misundelig >_<

Hvis det er kan du prøve at sætte hendes øjne, så det underste af iris kun lige stikker en smule under underste øjengrænse, og pupilen derved kommer tættere på den øverste øjengrænse. Ved ikke om det gav mening, men det modvirker at øjnene virker stirrende hvis det er. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:50 am

mohair wiggen passer også godt til hende. det er en flot infinity kjole du har syet, har selv prøvet at sy sådan en engang, dit forsøg er dog langt pænere  Razz 

Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:06 am

Det er helt klart min favorit wig til hende Smile

Rigtig flot kjole også Smile
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:05 am

Tillykke med hende. Hun er virkelig køn!
Det er en flot kjole, jeg kan godt lide den store sløjfe.
Men meget dumt spørgsmål, hvad er en infinity-kjole?
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:22 am

Pallas skrev:
Tillykke med hende. Hun er virkelig køn!
Det er en flot kjole, jeg kan godt lide den store sløjfe.
Men meget dumt spørgsmål, hvad er en infinity-kjole?

Tak Very Happy
En infinity-kjole (eller "infinity dress") er en kjole syet på en måde, så den kan sættes på utroligt mange måder. Du kan evt. søge "infinity dress" på Google, så kan du se, hvad jeg mener Smile
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:04 am

Kurisu skrev:
Hvis det er kan du prøve at sætte hendes øjne, så det underste af iris kun lige stikker en smule under underste øjengrænse, og pupilen derved kommer tættere på den øverste øjengrænse. Ved ikke om det gav mening, men det modvirker at øjnene virker stirrende hvis det er. Smile

Tak for tippet. Jeg har leget lidt med øjnene og rykket dem "opad", så hendes blik ser lidt mere intens ud. Men hun har store øjenhuller, så hun vil nok altid se lidt "bright-faced" ud. Men det hjalp at rette øjnene lidt Smile
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:17 am

Det er i hvert fald noget jeg selv har bøvlet med, så er glad hvis du kunne bruge det til noget. ^^
Men håber du tager en masse flere billeder snart ;P

Hvordan med wigs? Er du blevet mere glad for hende med den fluffy lyse, end den mørke? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 3:19 am

Kurisu skrev:
Hvordan med wigs? Er du blevet mere glad for hende med den fluffy lyse, end den mørke? Very Happy
Ja, lige umiddelbart kan jeg bedre lide hende med den lyserøde. Den giver hende det der "cute" udtryk, mens den sorte er mere elegant/"cosplay-agtig". Lige nu skal hun i hvert fald bære den lyserøde - så kan det være, jeg skifter til den sorte ved anden lejlighed  Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 5:53 am

Very Happy hvor er hun bare kær! jamen det ansigt er da ikke til at stå for!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 9:19 am

Hun ser rigtig fin ud Smile Og det er en pæn kjole du har syet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitimeTors Mar 13, 2014 7:30 pm

Sikke en flot kjole, du burde sy nogle flere og sælge *hint hint* hehe.. Hun er rigtigt bedårende, og den paryk er go til hendes blide udtryk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De første billeder af Celeste Empty
IndlægEmne: Sv: De første billeder af Celeste   De første billeder af Celeste Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De første billeder af Celeste
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Amy første gang ude (mange billeder)
» Billeder af Lucie - en venindens første dukke.
» Første billeder af min nye dukke Nigel (MNF Seorin)
» det første billede
» *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: