Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Så småt begyndt...

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 2:41 am

Mine fingre kribler efter at komme i gang med at sy og lave ting til min SD, men jeg tør ikke begynde med noget stort projekt, før jeg har hende. Har aldrig ejet en BJD før og har derfor ingen idé om størrelsesforhold. Har kun mål at gå efter, men det er ikke nok for mig :/

Så jeg er startet småt ud med at bestille lidt stof, og så er jeg i gang med at strikke et halstørklæde til madammen, da hun gerne skulle ankomme i slutningen af vinteren Rolling Eyes 

Tørklædet er fuckergrimt, for jeg er tæskedårlig til at strikke. Men jeg tænker, at det nok bliver acceptabelt, når det ses i et større perspektiv. Overvejer at sy det til et tube-tørklæde, hvis det viser sig, at det er for bredt til hende ^^
Så småt begyndt... DSC03863_zps183c8cac

Og her er de stoffer, jeg har købt. Har bare købt en meterXmeter af hver, så jeg tænker, der nok er til fire simple sommerkjoler/JSK'er. Glæder mig til at komme i gang med dem bounce 
Så småt begyndt... Stof_zps29e94d62

Man kan nok godt allerede fornemme, at hun bliver en sweet girl. Men jeg skal love jer for, at hun bliver klædt i elegant viktoriansk/gotisk tøj også, for det har jeg en kæmpe forkærlighed for~
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 3:15 am

Very Happy uh det lyder som et spændende projekt du er begyndt på, og jeg glæder mig rigtig meget til at se dine kreationer når du kommer i gang Wink
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 1:03 am

Det er svært at se størrelsesforholdet på billederne her, men det er da et par virkeligt søde mønstre du har fundet. Jeg synes ofte det sværeste er at finde stof-mønstre, der er små nok.

Det med sommerfuglene er især sødt.

Og tillykke med dukken, btw Wink
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 1:57 am

Mener at du har fået din pige, så tænkte om du måske ville poste billeder af den fine dame i sit fine tøj når/hvis du får det lavet? Very Happy
Elsker at se folks kreationer, det er vildt inspirerende og gør mig altid SÅ misundelig XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 7:59 am

ja er enig med kurisa i at jeg elsker at se folkjs kreationer, det er nogle fede ting du laver til din pige og jeg glæder mig til at se mere
Tilbage til toppen Go down
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitimeMan Jun 02, 2014 8:30 am

Lige så snart jeg får noget færdigt, skal jeg nok smide nogle billeder ind til I dejlige damer (og herrer, for dem har vi jo også en del af) Wink
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Så småt begyndt... Empty
IndlægEmne: Sv: Så småt begyndt...   Så småt begyndt... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så småt begyndt...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: