Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "Et random dukkebillede"-legen

Go down 
+11
Littie
KevinOcult
pandachan
BakaYukiko
Taylor
mystearica
Chazzi
Kurisu
PotatoMash
Pallas
Akatsuki
15 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 10:12 am

Laced sarcasm - Hvor er han yndig, er vild med billedet, det er knivskarpt =w=
Akatsuki - Er vild med det opsatte hår, og så har den den flotte røde farve jeg så godt kan lide Very Happy
Prinsessen - Marina er rigtig fin, kan godt lide hendes snørrebånds-halterneck, lol Very Happy

Et billed af Diana, fordi jeg synes hun så simpelthen så nuttet ud i sin hoodie. Sjovt nok, har den kaninører på hætten x'D Så det er kanintrøje, med gris, på kattepige Very Happy

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 10758260906_7856e7a3e9_z
Tilbage til toppen Go down
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 12:04 pm

god ide til en tråd Very Happy
tog et hurtigt billede af September, og for en gang skyld kan man se hendes grønne øjne Very Happy

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 0995ac22-a01f-4c74-8216-e59e7f3da437
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 17, 2013 2:39 pm

Pandachan - hun er rigtig flot! Rigtig smuk faceup Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 12:28 am

Tiko - Tusind tak :)Jeg er bare så vild med Monique wigs!
Prinsessen Tak! :DIh, hvor er Marina fin! Du er bare altid så kreativ med ideer, synes jeg. Kan du ikke give mig lidt af den kreativitet? Razz
Potatomash - Takker! n__n Det er virkelig en flot hoodie! Må man spørge, hvor du har købt den? Der er ikke nok simple hoodies til piger!
pandachan - Sikke nogle fine, grønne øjne! Står super godt til wiggen. Smile

Jeg ville ud og tage et par billeder til min Instagram, og fordi jeg er barnlig, klædte jeg Robin på til vejret. :PRobin elsker støvler i alle afskygninger, så hun fik selvfølgelig et par på. Tog et billede af dem, fordi jeg elsker skobilleder. Haha
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 10924463054_cf4344a398_o
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 19, 2013 8:33 am

PotatoMash -
Haha, Tak Very Happy
Din Diana er altid så fin! Og det er da sjovt med Kattepigen i kanintrøjen med grisen på maven.

pandachan -
Din September ser rigtig fin ud. Jeg kan godt lide hendes faceup - det ser meget originalt ud Very Happy

Akatsuki -
Tak Very Happy Og den bedste måde at fremme min kreativitet er at sidde med lektier (alle mine overspringshandlinger går på at tage billeder af mine dukker). Jeg forslår gerne at finde nogen calculus lektier og så bare sidde med det i ti min, så er kreativiteten der Razz 
Hvor er Robin fin (eller man kan jo ikke rigtig se hende). Støvlerne er rigtig fine - jeg er jaloux på hendes sko/støvle samling. Jeg kan rigtig godt lide den dynamik det giver billedet med stenene på skrå Very Happy
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 23, 2013 11:38 am

Akatsuki - Man kan altså godt se du har lidt en støvle-addiction xD Men de er nu altid så flotte, man får altid lyst til at gå i dem selv owo!

Pandachan - Hvor er September sød o: Har lyst til at prikke hende på næsen, den er så fin!

Har selv et billed af Dipsy jeg tog her tidligere idag. Der er ikke nogen dybere mening end at hun fik lov til at stjæle en cupcake!

"I shall consume dis cupcake while you aren't looking, human!"

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 11001118835_8a764445b1
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 30, 2013 9:26 pm

pandachan: Hvor er hun sød, hendes face-up er rigtig fin. ^^
Akatsuki: Jeg er så vild med de støvler! De er så flotte!
PotatoMash: Årrrh, hvor er det billede bare alt for kært! :3 Og Dipsy ser så sød ud.

Jeg har Akatsuki på besøg lige nu, og i går skulle hun absolut posere Hazuki og Shay sammen og gøre mig mega forvirret. Havde aldrig set de to som en par, men det er de altså blevet nu. ._.
Sorry for dårligt instagram billede. >_<

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 260e81a8593b11e39eb41213626370e6_8
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 5:25 am

Ved ik lige hvorfor, men jeg fik lyst til at pose Enat sammen med Mich. De to har et tæt forhold, og det kan ses for Iris føler sig en smule overset lige nu XDD (og hun har stadigt varige mén efter Tiny-attack)

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 C5032a0a-a8a1-4001-9a73-e9d57d673cc5_zps7466d1b0
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 3f72a40a-6b15-4871-a86a-d05e5d7b31f6_zps74e4572f

Og Enat på en bus tur. Helt alene for en gangs skyld! kun med mig! skræmmende!

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 C80bb2a1-c5cf-4d61-aeba-846ff6c235b6_zps16bb05ca
Enat: EN KAT!!!! Der var en stor kat!!
Mig: Det var så en ko...
Enat: Oh...


Sidst rettet af BakaYukiko Søn Dec 01, 2013 5:33 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 01, 2013 5:32 am

Chazzi: hvor er de et sødt par! det er et super sødt billede Very Happy

Bakayukiko: hvor er Enat sød og så lille i forhold til Mich Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 02, 2013 5:55 pm

Potatomash: Hvor er det bare et nuttet billede af Dipsy!

Jeg vil også bidrage med et billede. For nogle uger siden mødtes Aki, Souly og jeg på Baresso for at snakke dukker.  Jeg havde ikke mit kamera med og Baresso er heller ikke kendt for den bedste belysning, så jeg fik kun taget nogle få halv-dårlige billeder med min mobil.
Så her er et billede af Torri, redigeret til døde i app'en Snapseed (den kan anbefales).

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Image_zpsffb3406f
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 02, 2013 9:08 pm

Potatomash Det er altså bare et super kært billede! Dipsy ser så fræk ud. :3
Chazzi Mwuhaha, jeg shipper dem så meget! <3 De klæder hinanden alt for godt.
BakaYukiko De ser søde ud sammen. Smile
Pallas Dine dukker er generelt så fede! Synes billedet af Torri er super flot. Hun har et meget intenst blik, synes jeg.

Her er et meget hurtigt billede af min nyeste pige. Jeg købte hende af Kurisu. Hun er en Peak's Wood Wake Up Cue og hende navn er Madeleine. Hun er desuden store søster til to af mine andre piger.
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 11168369206_250edd2942_o
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 02, 2013 9:34 pm

Ej hvor er hun flot Akatsuki! Very Happy
Hun ser meget fin og sofistikeret ud i mørke farver Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Gæst
Gæst




"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 08, 2013 5:05 pm

Her er et random billede af Yuriko, min nye SOOM Hati <3

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 20131207_01


Sidst rettet af Laced Sarcasm Fre Feb 28, 2014 2:22 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 1:11 am

Laced Sarcasm - Nååå! Hvor er hun sød Very Happy
Akatsuki - Efter at have boet sammen med Kurisu i et års tid, så betyder den dukke noget særligt for mig. Det er virkelig fedt at se hende hos dig nu, og jeg glæder mig til at se mere til hende Very Happy
Pallas - Torrie er bare altid så fin på billeder. Jeg er ret imponeret over, at du kunne få så godt et billede ud af det, når man tænker på at det er fra Baresso Very Happy
BakaYukiko - Din Enat er godt nok kær Very Happy
Chazzi - De to klæder hinanden godt. Jeg håber ikke at de laver for meget ballade i forhold til deres band!
PotatoMash - Jeg elsker Dipsy! Hun er godt nok kær og billedet er så fint Very Happy




Jeg tog det her billede af Ruru søstrene på et tidspunkt, men jeg mener ikke at jeg nogensiden fik det vist frem (hvis jeg allerede har, så undskylder jeg meget for at poste det igen). Det kom sig egentlig af at jeg skulle tage salgsbilleder af parykkerne, men så kom jeg til at sidde og lege med det i stedet for.
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 10253081225_ebe6b4a457_c
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 2:04 am

Laced Sarcasm - Hvor er hun sød og fin. Dejligt med et fullbody shot Very Happy
Prinsessen - Det er virkelig sjovt at se dine piger i sådan nogle parykker XD De der pink solbriller er bare for awesome :O
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
KevinOcult

KevinOcult


Antal indlæg : 32
Age : 26
Geografisk sted : Amager
Registration date : 13/06/12

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:10 pm

Efter et 'mislykket' photoshoot og jeg var igang med at slette billederne for min computer faldt jeg over dette, jeg blev simpelhent så 'forelsket' i hans udtryk. Det er dog ikke perfekt, og ja jeg ved at det har sine fejl og at dukken ikke er helt færdig. Men nu var det altså en perfekt mulighed for at få det vist og være lidt aktiv. :-D

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 DSC04901jpg_zpsb5fcfa61
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/83922311@N04
Gæst
Gæst




"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 4:27 pm

KevinOcult - Nåååh, sådan et sødt ansigt! Hvilken dukke er han? ^^;
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:42 pm

Laced Sarcasm skrev:
KevinOcult - Nåååh, sådan et sødt ansigt! Hvilken dukke er han? ^^;

Jeg tror han er en Doll Chateau Hugh Very Happy


Kevinoccult, han er rigtig yndig! Kan ikke umiddelbart se de vilde fejl, så synes du er sluppet godt afsted med det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:58 am

KevinOcult: Jeg kan heller ikke se nogle fejl ved billedet. Jeg synes til gengæld, at det ser rigtig godt ud. Poseringen og de sarte farver fungerer godt sammen.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:09 am

Et gruppebilled jeg prøvede at tage af mine tre Dear Lovers, men en af dem ville ikke kigge ind i kameraet x.x Suk!

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 11752714576_32a7670d22_z
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:23 am

PotatoMash: synes da du er kommet meget godt fra det :PSynes da de alle 3 kigger ind i kameraet? Men en lækker familie du har, det må man sige :3
Din Katrina ser meget katteagtig ud i selskab med Diana.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 4:34 am

Puster lige lidt liv i emnet igen.  Very Happy 

Prinsessen - Dine søstre er simplethen så smukke! Sådan en flot mold, og de face-ups klæder dem bare.
Lidt off-topic, men jeg synes folk går for højt op i venskaber mellem mænd og for lidt op i søstre! Synes forholdet mellem søstre er så smuk. Sorry for min rant. Razz
KevinOcult - Sikke dog et smuk ansigt han har! De læber er så lækre.
PotatoMash - Dine piger er så skønne! De klæder bare hinanden.

Jeg faldt over et super godt tilbud på en ældre B&G ws drenge krop, og siden jeg havde to ws floating drenge hoveder, der skal have en lille SD krop, tænkte jeg bare "haps". Haha.
Desværre har jeg forlagt mit elefantsnot pga. flytning, så han har ikke øjne i. Har faktisk heller ikke nogle grå øjne, som det er meningnen han skal have, men købte nogle glas øjne på Ebay for nogle dage siden.
Nu ikke mere snakken, her er Adam.
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 11817469553_760efa5fe1_o
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 10:31 am

Jeg er bange for, at Adam er lidt genert? XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 1:17 am

PotatoMash: Aaah! Dine piger er bare så flotte! <3
Akatsuki: Flotte, flotte Adam. Glæder mig til at se ham, når du en gang taget ham med hjem til mig. ^^

Modtog min Taobao ordre i dag, hvori der var et mori outfit til Shay. Det er helt sært at se hende i sådan noget baggy tøj, men sættet er virkelig kært. Very Happy
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 12204408085_6445258ebe
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 10:53 am

Kurisu skrev:
Jeg er bange for, at Adam er lidt genert? XD

Genert? o: Tror ikke jeg forstår Razz

Chazzi skrev:
PotatoMash: Aaah! Dine piger er bare så flotte! <3
Akatsuki: Flotte, flotte Adam. Glæder mig til at se ham, når du en gang taget ham med hjem til mig. ^^

Modtog min Taobao ordre i dag, hvori der var et mori outfit til Shay. Det er helt sært at se hende i sådan noget baggy tøj, men sættet er virkelig kært. Very Happy
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 12204408085_6445258ebe

Tak bestie! :3 Skal nok tage ham med hjem til dig, når jeg kommer engang. Very Happy
Dit nye sæt er aaaaalt for flot. Perfekt mori sæt! Kan du så få taget de billeder du har planlagt!

Jeg skulle finde et outfit til Charlotte til weekenden, hvor jeg besøger Chazzi. Jeg har ikke så vildt meget at vælge imellem, så jeg genbrugte dette, men tilføjede de røde strømpebukser og rød sløjfe. Synes selv det ser sødt ud. Very Happy
"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 12204767464_7cd03642ef_o
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





"Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Et random dukkebillede"-legen   "Et random dukkebillede"-legen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Et random dukkebillede"-legen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sam random [MNF Soo dark elf BOY]
» Kazu's random dag
» Random Vincent (CP Breakaway)
» Random billeder fra i år [mange dukker]
» Lidt random LittleFee Shiwoo Elf, Flora og Ante

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: