Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt

Go down 
+12
Effle
Zin
Charlie
Kaneko
Taylor
Lucie
Dionza
Animist
Anna
wolter
Gabriel
Nerdystreak
16 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 11:13 pm

Læs mere om Roomies her: http://resingarden.wiki.zoho.com/Roomies.html


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine1


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine2


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine3

Hermie: "Kaoru, har du set Val? Der er kommet et brev til ham om en pakke, der skal afhentes på posthuset ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine4

Kaoru: "Nej, desværre ikke. Er det fra hans dæmon-bekendtskab igen?"


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine5

Hermie: "Det véd jeg ikke ... øh ... Har du ... gjort ét eller andet ved håret? Der er noget anderledes ved dig ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine6

Kaoru: "... Nej. Jeg ser ud, som jeg plejer."

---

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine7

Daniel: "Hay, Kaoru! Hvad er der sket?"
Kaoru: "Hvad taler du om?"
Daniel: "Du ligner slet ikke dig selv."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine8

Daniel: "Har du fået en ansigtsløftning eller sådan noget? Har du overvejet at skifte tøjstil (eller at få en!) også, nu du er i gang?"


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine9

Kaoru: "... Skulle du ikke være et andet sted lige nu?"
Daniel: "Jo, faktisk. Jeg har en date ... Hehe, lad være med at blive oppe og vente på mig, ikke?"
Kaoru: "..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine10

Chrome: "Kaoru ... ... Har du ... erh ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine11

Kaoru: "Ikke også dig, Chrome ... Nej, jeg har ikke klippet mit hår eller ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine12

Chrome: "Faktisk ville jeg bare høre, om du har tid et øjeblik ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine13

Chrome: "Happy Valentine's day, love." [Glædelig valentinsdag, skat.]


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine14

Kaoru: "... Chrome ... tak. Du ..."
Chrome: "Kaoru ..."


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine15

Chrome: "Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad du gør med dit hår, eller hvad for noget tøj du går i ... Du er smuk lige meget hvad. Kaoru ... I love you so much!" [Jeg elsker dig så højt!]
Kaoru: "I do love you too, Chrome." [Jeg elsker også dig, Chrome.]


Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Valentine16


Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 1:16 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : århus
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 11:21 pm

nååe hvor er den dog bare dejlig! Perfekt til dagen idag.
Elsker det sidste billede.

Vi vil se mere
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeSøn Feb 15, 2009 12:01 am

awwwww...!! QwQ Hvor var det bare smukt!!!!! <3

Billederne er bare så geniale, og selve vinklerne! <3
Og elsker den måde de bare alle sammen, hakker på ham! x'D
Det er bare såååå romantisk det sidste!! <33 Mere!! *Q*
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Anna




Antal indlæg : 12
Age : 29
Geografisk sted : Lyngby
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 5:02 am

Yes, vi vil se mere!
Det er super sødt, og meget valentinesagtigt, på en god klassisk måde!
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 6:51 am

Skønt at se at Kaoru ikke bliver glemt på valentins dag. ^^ Men må indrømme at jeg ikke forstå hvorfor de andre syntes han ser anderledes ud! Er det fordi han er forelsket? Eller er der en anden grund? Kan ikke lige mindes han plejer at se anderledes ud i de andre serier. ^^
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 9:06 am

Waaaaahh! Jeg vil se mere *_*

og flotte billeder, sikke en masse fine ting du/i har i dukke størrelse^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 9:41 am

Aww, fluffifluffifluuu....! (Jamen, det er det altså... Wink )

Som altid en fin billedserie. Jeg synes at din opmærksomhed omkring detaljerne er med til at give et flot helhedsindtryk. Især er jeg glad for hjerterne under Roomies-ikonet i hjørnerne, og miniatureroserne.

Kan vi ikke få lov at se hvad der skete med de andre? Havde Hermie en romantisk date med et superfrækt puslespil? Hvem skulle Daniel mødes med, og hvorfor? Hvordan gik Vals tur på posthuset og blev han glad for gaven? Alt det og mere til, i næste afsnit...! XD

Mht. Kaorus forandring, så er det da en ros at ingen kan se ige netop hvad det er som er anderledes. Det betyder jo bare at han ligner sig selv, og endnu mere end før!
(Hint: Det er en ny dukke :p)
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 11:22 am

eej hvor er det bare fedt.. elsker de poses, og billederne og vinklerne... alt er bare genialt ^-^

super fed historie
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 3:00 am

Nej, hvor er det sødt x3 Jeg er sådan en stor fan af Roomies! Very Happy elsk på de 2 sidste billeder! Som Lucie også skrev, kunne jeg også godt tænke mig at se hvad der skete med de andre :3 <33


Elsker de 2 sidste billeder ^.^/
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 6:54 am

Arhw, blev så glad da jeg så, at der var kommet en ny Roomies op ^0^ Som altid super gennemført med alle tingene; de små bøger med skrift i, hylden, roserne. Gad godt vide hvor I skaffer alle de små ting fra :0
... Ih, hvor er Chrome bare sød! .__. Bliver helt nederen over at jeg ikke havde en valentin i år. Tror desuden jeg vil joine klubben og spørge; hvad lavede de andre? :0 Hermie? Daniel? Val? Lady? Alle sammen? :0

Og, stakkels Kaoru. Ville måske også blive lidt muggen hvis alle troede at jeg havde fået ny frisurer og jeg i virkeligheden havde fået nyt ansigt XD Eller, ehm. Den nye Kaorus ansigtsudtryk passer også rigtig godt til denne photostory, fordi han ser lidt muggen ud.
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 8:52 am

Mange tak for alle kommentarerne! :-D

Det er helt rigtigt, som flere har bemærket, at Kaoru bliver ... erh, spillet af en anden fra nu af. Eller med andre ord; Kinu har "opdateret" figuren Kaoru med en ny dukke. Vi var lidt i tvivl om, hvordan vi skulle få det flettet ind i historien, men det her virkede tilsyneladende. Han er stadig Kaoru med samme personlighed, tøjstil, forhold til de andre i historien osv. :-)

Hmm, jeg bliver jo næsten helt fristet til at se, om der ikke kan blive lavet en art opfølger med et par enkelte fotos af, hvad de andre beboere brugte dagen på. Jeg er ret sikker på, at jeg ved, hvad Daniel, Val og Grae lavede i hvert fald. (Nej, Lucie, jeg tror ikke, Hermie havde en date med et frækt puslespil. -_-; Måske han havde travlt med at læse breve fra sine beundrere? ;-))

Det er super rart, at I lægger mærke til de forskellige småting og detaljer. Vi bruger nemlig generelt en del energi på at få "studiet" til at fungere så godt om muligt. :-) Det eneste, der blev anskaffet specifikt til denne episode var i øvrigt roserne. De blev købt i den lokale blomsterbutik og "moddet" til formålet (læs: klippet af en busk). ;-)
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 3:15 am

O_O .... HVORFOR HAR JEG IKKE SET DEN HER NOGET FØR?? TAT
(meget muligt fordi jeg har været syg Razz)

yay.. ny Roomies episode ~<3 (Jeg elsker dimpelthen bare den serie ^3^

Synes den er vildt god Razz og kan godt lide at I som sædvanligt har ALLE detaljerne med =D

Er enig med Charlie mht. at Kaoru's "nye" ansigt passer rigtig godt til denne hiatorie med hans lidt mugne udtryk Wink
(Og super flot redigeret med hans og Crome's smil på andensidste billede Wink - det næsten ikke til at se)

Glæder mit til næste afsnit (og håber på - i det mindste - et ekstra afsnit om hvordan de andres dag gik) Very Happy

yay cheers goooooo Roomies!! cheers bounce cheers I love you
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 9:34 pm

Nurh Nurh!! Hvor er den sød! rigtig godt lavet! Very Happy
Jeg kan rigtig godt lide Chrome og Kaoru som par <3 De er søde sammen : D
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeLør Feb 28, 2009 2:27 pm

hvor sødt^^kan virkelig lide de sidste 2 billeder:) oh kan virkelig godt lide hvor detaljeret er deres værelse O.o
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeLør Feb 28, 2009 11:44 pm

Kawaii!! <3 -^.^-

Kaoru og Chrome er så vildt kawaii sammen!! <3 n.n
syns detaljerne er rigtigt gode ligesom billedrne (Især det sidste Cool )
God historie XD det er så synd at de alle hakker på Kaoru, men så kommer Chrome heldigvis n.n
Vi vil have mere Roomies!!! x3
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeMan Mar 02, 2009 3:30 am

NÅÅÅÅRRR hvor sødt! jeg kunne bare ikke lade være med at smile. det var bare så sødt! *smelder* ^^
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 9:49 am

Jaah, elsker Roomies! Det her afsnit må altså bare være mit yndlings - jeg tilslutter mig alt, hvad andre har sagt!
Og vil altså også gerne vide, hvad de andre foretog sig? Smile
(Og Kaoru - tag det roligt. En af mine veninder fra gymnasiet fik engang sit hår farvet knaldrødt, og vores kammerat Christian kommenterede hende i fuldt alvor: "Du ser anderledes ud. Har du tabt dig?")
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 9:08 pm

Hov, jeg vil da lige for en god ordens skyld takke for alle de kommentarer, der er kommet for nyligt. :-) Mange tak!
(Og frygt ej - der er mere Roomies på vej ... ;-))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt   Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind
» Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med
» Roomies ep. 02: Den hvor Hermie lægger puslespil
» Roomies ep. 03: Den hvor pigerne leger med dukker
» Roomies ep. 05: Den hvor beboerne pynter op og modtager et brev

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: