Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]

Go down 
+4
jeanet kaulitz
Mika
Akatsuki
Prinsessen
8 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:07 am

Garnet - min navnløse pige (ingen navne passer rigtig til hende), har været igennem mange stile og nu tror jeg hun er ved at være på plads. Hun er min eventyrprinsesse, og som sådan skal man jo bruge kjoler, store kjoler. Vejen til at blive Prinsessen er ikke nem, så hun skulle igennem en masse prøvelser - hårforsøg, tøjlege og udskiftning af øjne. Jeg kan vel ikke have et brugernavn som mit uden at have en prinsesse herhjemme, vel?

Først prøvede vi med noget rigtig prinsesse-hår, men det var ikke til at styre.
Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] <a href=Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] 8953342478_6a7575ed05

Så foreslog jeg en 60'er inspireret frisure, men det var ikke nok prinsesse-agtigt:
Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] 8959831969_e72a9ef96c

Så skiftede vi håret tilbage til hendes allerførste paryk og stylede den på ny. Øjnene stjal vi fra den ene Ruru søster, og kjolen fra den anden. Så hun mangler bare lige lidt tilbehør, men kunne hun ikke være en fin prinsesse?
Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] 9345895298_198e8c9672
Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] 9345896416_a840dcdae0"



Alle billeder er taget med min tlf, da jeg kom til at glemme mit kamera et sted i Oslo. Så jeg beklager den lidt svingende kvalitet.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:49 am

Det er en rigtig spændende tur hun har været igennem. Very Happy Kan rigtig godt lide slut resultatet! Synes det fungerer godt med hendes face-up. Men hun skal måske afleverer tingene tilbage igen? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 4:58 pm

Oh wow! den sidste wig klaer hende virkelig godt - super classy prinsesse look (: glaeder mig til at se mere
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 5:48 pm

Spændende at se hvor meget en dukke kan ændre look ved at skifte paryk og øjne Smile

Hun er blevet rigtig fin!
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:22 pm

Hun er jo flot liggyldigt hvordan hun bliver stylet, men jeg synes også bedst om det sidste look.
Hun minder mig lidt om Prinsesse Elizabeth (Sissi) af Østrig-Ungarn og hun var virkelig en prinsesse i alle ordets betydninger. http://en.wikipedia.org/wiki/Empress_Elisabeth_of_Austria
Tilbage til toppen Go down
Jeariel

Jeariel


Antal indlæg : 43
Age : 31
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 14/10/12

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:18 pm

elsker de gyldne brune øjne og den sidste wig Smile . hun er virkelig smuk
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:25 pm

Selvfølgelig skal du da have en prinsesse!! Very Happy
Sjovt at se dine forskellige forsøg. Men ja, det sidste fungerer virkelig godt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Mariehønen

Mariehønen


Antal indlæg : 75
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/05/11

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 10:51 am

Synes også klart, at det sidste look er smukkest og mest prinsesse-agtigt. Smile Og at det samtidig bringer det bedste frem i hendes sculpt i mine øjne. Smile
De brune øjne var dog også absolut skønne. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://lilysdolls.wordpress.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 5:52 am

Akatsuki - Mange tak! Smile Planen var at Ruru søstrene skulle have noget andet tøj og nogle andre øjne, så Garnet må godt beholde kjolen og øjnene. Lige nu har NS Ruru snuppet Garnets øjne.

Mika - Mange tak Smile Jeg synes også at den sidste paryk er bedst til hende.

Jeanet Kaulitz - Mange tak Smile Ja, det er altid sjovt at se hvor meget en dukke kan ændre sig bare med at ændre en paryk og/eller øjne Very Happy

Pallas - Mange tak Smile Ja, det kan jeg godt se. Hun har lidt det der Sissi hår. Og faktisk er Garnets paryk så lang at hun sikkert sagtens kunne konkurrere med Prinsesse Sissi.

Jeariel - Mange tak Smile Ja, jeg elsker også farven på de brune øjne, så nu har en af mine Ruru søstre stjålet dem.

Kurisu - Ja, er det ikke lidt et krav med mit navn? Mange tak Very Happy

Mariehønen - Mange tak Smile Jeg synes også, at det sidste look klæder hende bedst Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Empty
IndlægEmne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]   Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Snehvide i skoven [Adella - Volks SD16 Garnet]
» Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
» new eyes XD (Volks SD16 Pearl og Aamu Emi/volks SD13 hybrid)
» Rock Diva [SD16 Garnet]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: