Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 New Style (Dollzone Byron)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

New Style (Dollzone Byron)  Empty
IndlægEmne: New Style (Dollzone Byron)    New Style (Dollzone Byron)  Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 2:24 am

bare et par billeder :3
New Style (Dollzone Byron)  ZFzFdJo
New Style (Dollzone Byron)  UG7MyKJ
New Style (Dollzone Byron)  Ip8SBXO
New Style (Dollzone Byron)  8hat7zK
New Style (Dollzone Byron)  SPig8Mw
New Style (Dollzone Byron)  3Nk0w94
New Style (Dollzone Byron)  XBob9hG
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

New Style (Dollzone Byron)  Empty
IndlægEmne: Sv: New Style (Dollzone Byron)    New Style (Dollzone Byron)  Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 3:03 am

Det er nogle spændende kontraster, som du arbejder med, og jeg kan godt lide, at dukkens posering varierer så meget. Jeg kunne også godt tænke mig at se dig lege med closeups eller mindre dybdeskarphed, så ansigtet virkelig trådte frem. Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

New Style (Dollzone Byron)  Empty
IndlægEmne: Sv: New Style (Dollzone Byron)    New Style (Dollzone Byron)  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 9:02 am

Min første tanke var; "har han det ikke for varmt!" Farverne i hans paryk er rigtig dejlige. Og den røde bluse og det grønne tørklæde passer godt sammen Very Happy

Som Mary siger, så er det virkelig fedt at du har så mange forskellige vinker og poseringer på ham, og jeg vil også rigtig gerne tættere på hans hoved i en closeup.

Jeg elsker at se øjnene på dukker, og desværre bliver hans øjne her helt sorte. Det er det sidste billede hvor jeg føler, at jeg kan se hans øjne bare lidt, og det er fordi hans hoved er meget i skyggen i de andre billeder. Jeg kunne godt tænke mig, at lyset ramte hans ansigt mere i stedet for skyggen. Det jeg selv godt kan lide at gøre, når jeg arbejder med skygger er at få noget af lyset til at ramme ansigtet, så i hvert fald det ene øje er tydeligt og så måske gemme resten i skygge.
Det af hans resin der er badet i lyset virker næsten helt hvidt i forhold til det der er skyggen, så der ville jeg nok prøve at redigere (enten i kameraets indstillinger eller bagefter på computeren) lidt i farverne så han ikke bliver helt så hvid. Det er lige det jeg tænker kan gøre billederne lidt bedre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New Style (Dollzone Byron)  Empty
IndlægEmne: Sv: New Style (Dollzone Byron)    New Style (Dollzone Byron)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New Style (Dollzone Byron)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sasha picture spam! (Dollzone Byron)
» Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy)
» + Come on J-STYLE + [Yuujiro//DS Hound]
» Ich Hab Style Und Das Geld [Elfdoll Vivien]
» Vis os din dukke magazin-ificeret og i lomo-style!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: