Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitimeTirs Feb 10, 2009 1:16 am

Så finder man liiige ud af at den sølvbaggrund man har købt faktisk ikke er sølv, men gennemsigtigt >3<
Så det her shoot blev slet ikke som jeg ville have det, og baggrunden jeg har er AAAALT for lille (Must buy anotherone)
So you just gotta get some half-assed instead, siden jeg synes det synd Akihiro ikke har fået mere tid foran kameraet~

Min lille franskmand, J'taime~~ <3

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd01

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd02

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd03

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd04

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd05

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd06

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd07

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Rfd08
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: Sv: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitimeTirs Feb 10, 2009 4:32 am

Syntes overordnet det er et rigtig fedt shoot, hans tøj passer virkelig godt sammen og jeg er vild med hans hår. Det er en fed stil han har, og jeg kan virkelig godt lide billede nr. 2. Han har rigtig meget attitude og det er super fedt.
Desværre syntes jeg at baggrunden forstyrrer da den ikke harmonerer med farverne han er iført overhovedet. Tror en "kedelig" sort el. grå ville have været bedre og gjort at man lagde mere mærke til ham og ikke til baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: Sv: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitimeTirs Feb 10, 2009 4:39 am

Han er da en fin dreng, men vil give Armand ret, baggrunden tager for meget fokus fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: Sv: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 3:27 am

Niceness. Han ser super godt ud. Fine, afslappede-men-bevidst-om-kameraet poseringer! :-)
Jeg synes, den massive baggrund skaber en interessant kontrast til hans milde farver.
Er han halvt fransk, halv japansk? (Jeg har en halv franskmand (Christophe) herovre; den anden havldel af amerikaner. XD)
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: Sv: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 8:34 am

zOOOOMG, en fed trøje! x3 GIMME GIMME GIMME <3
Jeg synes, billederne har en fed kvalitet :3 Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig for, om baggrunden er irriterende eller ej o.O ...
Anyway, hånden i det sidste billede er mig en smule frustrerende >.<;; jeg tror, det havde været et federe afslutningsbillede, hvis hånden havde været skarp ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Empty
IndlægEmne: Sv: + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]   + Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
+ Rebuild for Duty + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» + Attitude made in France + [Akihiro Blaise//Homme Ducan]
» FifiIsBoreds tråd - feelers på DOC Homme Kirill og AS Kid Gus
» just a kiss {Angell-Studio Gus}{DOC Homme Kiril} *mange billeder*l

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: