Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Danmark på en balle (tattoo)

Go down 
+3
Prinsessen
Kurisu
Dionza
7 deltagere
ForfatterBesked
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 10:25 am

Fandt ud af her for nylig at man kunne bruge falske tatoveringer til dukker, ligesom til mennesker. Hvilket er et godt alternativ for mig, da jeg tvivler på jeg ville være i stand til at male så detaljeret og så småt.

Min søster kan printe falske-tatoveringer, så spurgte om hun havde noget liggende af det hun før har printet, så jeg lige kunne lave en prøve.

Den eneste hun havde liggende i dukke-størrelse var Denmark figuren fra den der webcomic, så prøvede lige at sætte den på min dukkes balle: (underligt sted, men i tilfælde af at den ikke ville komme af igen.)
Jeg gav et lag MSC inden.

Her er et billede:

Danmark på en balle (tattoo) 1zx37m9

Er overasket over resultatet. Dog kan man i den forkerte belysning tydeligt se at det er en fake-tatovering, men ellers er jeg positiv over for metoden.
Især fordi jeg kan overtale min søster til at printe alle mulige små tattoo-motiver til mig til julegave. Nu mangler jeg bare at finde noget fede motiver rundt omkring på nettet, så jeg kan få et tatoveret dukke.
Skal lige siges jeg endnu ikke har prøvet at fjerne den igen, så må lige prøve ad om et par dage om den kan fjernes.

Denne post var for at dele metoden med jer andre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 8:47 pm

Haha fedt! XD
Nice at din søster kan det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:38 pm

Yay! Det er blevet rigtig godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 10:25 pm

Synes du den sidder godt nok fast? Synes nemlig nemt de bliver slidt af? Eller er det bare et spørgsmål om "nok" msc?
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:40 am

Oh god det billed gør mig glad :,D
hvor har du tatoveringen fra? >xD
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:10 am

oh gud.. oh nej.. Det ligner Danmark fra Hetalia! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeLør Dec 08, 2012 6:16 am

Haha, det er min søster der kan printe tatoveringer der har lavet den. Enten er det fra Hetalia eller Scandinavia and the World xD den havde bare en god størrelse.

Update:
Har nu sikret mig at den (uden problemer) kan fjernes igen. Så er det bare hvor længe det kan holde, og hvordan sort/hvide tatoveringer vil komme til at se ud.
Har en hel overkrop jeg skal pynte Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitimeFre Jan 04, 2013 1:05 am

Fra Scandinavia and the World (Følger tegneren på DA X'D )

Bortset fra det lyder det super fedt, det skal helt klart overvejes for jeg kan heller ikke tegne tatoveringer ^_^;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Danmark på en balle (tattoo) Empty
IndlægEmne: Sv: Danmark på en balle (tattoo)   Danmark på en balle (tattoo) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Danmark på en balle (tattoo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dukkerne i Danmark
» tattoo and ribbons (kdf hoodoo girl)
» Colette er flyttet til Danmark...
» En Glati ankommer til Danmark <3
» Alle dukkerne i danmark

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: