Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Empty
IndlægEmne: Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)   Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 9:45 am

Det er så første gang at jeg har arbejdet på anden en face-up. Så sig hvad i syntes, hvad kan gøres bedre? :3


Først Face-upen.
Den er meget voldsom og skal nok laves om. Det er et meget lille hoved og meget svært at lave små detaljer O.o
Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Minfefaceup1001

Her har vi så vingerne
Desværre har vejret ikke været særlig godt for Mr. super clear så det krakelere og skal fjerens D: Syntes ellers det gik meget godt
Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Minfefaceup1005

Til sidst har vi så fødderne
Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Minfefaceup1002
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)   Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 8:20 pm

Først og fremmest tillykke med hende. Hun er virkelig flot.

Du sagde at du gerne ville have konstruktiv kritik, så det skal du få Wink
Blusningen af fødderne og specielt vingerne synes jeg ser rigtig godt ud. Da de er transparente, så er det godt at du har været sparsom med farven og kun blushet udvalgte dele af vingernes konturer. Det fungerer godt.

Med hensyn til ansigtet, så synes jeg at det virker en smule bart og smule "klumpet". Som du selv siger, så er det et lille ansigt og farverne virker derfor ret voldsomme på så lille et ansigt. Nu ved jeg ikke hvilke redskaber du har brugt og hvilke materialer, men hvis du kunne få fat en meget tynd pensel (en nr.000), så ville det måske give et finere resultat - detaljemæssigt. Øjenbrynene og øjenvipperne ser lidt for store og udetaljerede ud. Det er selvfølgelig også det som er sværest at få til at se godt ud - synes jeg personligt. Desuden ville jeg nok blushe lidt flere skygger i ansigtet, sådan at de forskellige elementer, såsom øjenvipper og bryn, hænger bedre sammen og danner en helhed.

Ok, det var meget og jeg håber ikke at det var for voldsomt. Det er på ingen måde en dårlig faceup, slet ikke.
Tilbage til toppen Go down
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)   Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 8:55 pm

Mange tak for dine gode råd Pallas :3
Det er på ingen måde for meget, jeg er bare glad for at du gider at komme med gode råd og sådan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)   Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Icon_minitimeOns Okt 17, 2012 3:46 am

Jeg ville personligt ikke lave eye-liner rundt i hele øjen-kanten, gør man heller ikke hvis man selv ligger make-up på.
Som sagt ville jeg også gøre mere brug af blushing, lægge skygge på øjenlåg så de ikke ser så bare ud.
Ligner lidt at hun er forkølet med den røde næse, måske prøv med en mere afdæmpet lyserød? Ville hvert fald
hjælpe det af vejen.
Ellers prøv at gennemgå face-up tutorials, der er en fantastisk en Leechy har lavet jeg har gjort megen brug af:

Face-up vejledninger. Naturlig, dramatisk og goth

De er altid gode at have oppe mens man sidder og maler da man i så fald har noget at læne sig op ad og få inspiration
fra.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)   Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Velkommen til Absynthe (mange store billeder, nøgenhed)
» Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]
» solskin i kulden (store billeder)
» Nye Faceups minigem og msd (store billeder)
» Feen og planterne (mange store billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: