Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 2:55 am

Det er nu to dage siden min Nobilitydoll Aria kom hjem. Det var faktisk lidt heldigt, jeg har fri om Tirsdagen så jeg var hjemme til at tage imod hende... hvilket jeg ikke ville have været nogen andre dage denne uge (bortset fra idag fordi jeg er syg).

Hun er en virkelig vidunderlig dukke! Meget smuk og med en nuttet pear-shape figur!

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1206
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1207
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1212
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1215
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1216
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1208
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1223
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1228
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1231
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1237
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1244
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1245
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1250
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1248
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1246
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1251
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] IMG_1267

Jeg havde ikke lige noget eye putte hjemme, så hun har ikke nogle øjne i lige nu ^^'
Hun skal have noget andet tøj senere, det her er midlertidigt, hun får kun lov til at beholde det indtil Lady Liquorice og Piala kommer hjem!
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:04 am

Pear shapes makes beautiful dollies! Hun er rigtig sød, bliver godt at se hende med øjne på, forestiller mig hun ser sart og yndig ud, men øjnene vil nok kunne sige mere end ingen xD Hun er rigtig fin, især med den sidste paryk, tillykke og god bedring :3c !
Tilbage til toppen Go down
Mizuki




Antal indlæg : 62
Age : 31
Geografisk sted : Køge
Registration date : 08/06/11

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 6:16 am

PotatoMash skrev:
Pear shapes makes beautiful dollies! Hun er rigtig sød, bliver godt at se hende med øjne på, forestiller mig hun ser sart og yndig ud, men øjnene vil nok kunne sige mere end ingen xD Hun er rigtig fin, især med den sidste paryk, tillykke og god bedring :3c !

nej hvor er hun bare dejlig!!! <3 hun er virkelig skøn og dejligt at se forskellige sider af hende med wigs =3 ligner lidt: nah... ikke lige den her... jo måske... nej....
de får så dejligt meget personlighed!
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeFre Okt 12, 2012 9:40 am

PotatoMash skrev:
Pear shapes makes beautiful dollies! Hun er rigtig sød, bliver godt at se hende med øjne på, forestiller mig hun ser sart og yndig ud, men øjnene vil nok kunne sige mere end ingen xD Hun er rigtig fin, især med den sidste paryk, tillykke og god bedring :3c !

Jeg elsker pære-formede pige dukker. Bare det ikke bliver alt for dramatisk! Jeg synes det er charmerende og nuttet ^^
Til at starte med var jeg lidt nervøs over at købe hende >.< tænk nu hvis jeg ikke kunne bonde ordentligt med hende! Og det var på et tidspunkt hvor jeg faktisk heller ikke havde så mange penge. Godt hun var så billig! (jeg fik hende for kun $250 OuO)

Jeg skal købe noget mere eye putty hjem sammen med ny elatisk og nok også en bedere kjole... så får vi se hvordan hun ender med at se ud Smile

Jo tak! Jeg har det allerede lidt bedre!

Mizuki skrev:
nej hvor er hun bare dejlig!!! <3 hun er virkelig skøn og dejligt at se forskellige sider af hende med wigs =3 ligner lidt: nah... ikke lige den her... jo måske... nej....
de får så dejligt meget personlighed!

Hun er virkelig bare en lækker dukke! Kjolen er godt nok alt for stor til hende, stakkels pige med de små bette bryster.
Det var rigtig sjovt at prøve de forskellige wigs på hende ^^
Jeg elsker at have mange wigs, så har man altid noget til når man køber en ny dukke!

Hun kom selv med tra wigs, den ene er den hun har på til sidst. Hun får nogle øjne i matchende farve snarest!
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeMan Okt 15, 2012 8:32 am

Aww, hvor er hun fin. Very Happy Den krøllede mintgrønne wig klæder er super flot til hende. Tillykke med hende - glæder mig til at se hende med øjne. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitimeFre Okt 19, 2012 12:05 am

Hun er rigtig køn. Jeg kan godt lide hendes læber. Tillykke med hende!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]   Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Velkommen til Absynthe (mange store billeder, nøgenhed)
» Odense en-dags træf 11.12.09 - a little NUDITY/lille smule NØGENHED - mange billeder
» Svampejagt (lidt nøgenhed) (mange billeder)
» Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO
» Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: